අපේ අම්මා සුනේත්‍රා - 5

අපේ අම්මා සුනේත්‍රා - 5

හලාවත සිද්දියෙන් පස්සේ අපි ගෙදර ආවට පස්සෙ අම්මාට කෝල්ස් එන එක වැඩි වුණා.. අම්මා කථා කරන්නෙත් ටිකක් අප්සට් පිට කියලා තේරුණත් මම ඔ්ක ගැන අහන්න ගියේ නෑ.. එතකොට මීටර් වෙනවනේ මම මේ ගැන මොනාහරි දන්නවා කියලා..

ටික දවසක් ගෙවිලා ගියා.. අම්මා එක දවසක් රෑ අපි දෙන්නා කලා ටීවී බල බල හිටියා.. අම්මා රතුපාට නයිටියක් ඇදන් හිටියේ..බ්රා එකයි පෑන්ටියයි කලු පාට නිසා අම්මගේ සුදු පාට ඇග හොදට කැපිලා පේනවා..

අම්මා - පුතා ඔයා මොනාද මගේ ඇග ගැන හිතන්නෙ?

මට නිකන් ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ.. මේ මොකක්ද යකෝ මේ ඇහුවේ.. කියලා..

අම්මා මගේ මුණ බලන් ඉන්නවා.. මම කරගන්න දෙයක් නෑ බයවෙලා වගේ හිටියා..

අම්මා - මෝඩයේ මොනාද ඔච්චර කල්පනා කරන්නෙ? ආහ්.. මම ඇහුවේ මම මහතයිද දැන් ඉස්සරට වැඩිය?.. අපෝ මෙයාගෙන් උත්තරයක් ගන්න තියෙන ආමාරුව..

ඔහ් මේ මෙයාට තව කෑල්ල වෙන්න මහතද නැද්ද කියලා අහල තියෙන්නෙ?.. කොහෙද අපෙත් හිත වල් නේ..

මම - අහ්.. කියන්න තරම් ලොකු වරදක් නම් නෑ.. හැබැයි බඩ ටිකක් ආපහු ඇව්ල්ලා වගේ නේ??

අම්මා - ඔව් අනේ.. ඒත තමයි මාත් මේ කල්පනා කර කර හිටියේ.. දැන් වැඩ කරද්දි තේරෙනවා බඩ ටිකක් වැඩියි කියලා.. එහෙට මෙහෙට දුවල වැඩකරන්න ආමාරුයි..

ඔනේනම් මෙයාගේ බඩ අගල් 3 ක් වැඩිම ඇව්ත් ඇති ඉස්සරහට.. අනේ ඉතින් අම්මට ඔ්නේනම් මම මොකටද බාල්දි පෙරලන්නේ..තාත්තගේ සල්ලි ටික වියදම් කරවන්නත් එපැයි..

මම - දැන් මොනාද කරන්න හිතන් ඉන්නේ අම්මා..??

මම - මම බැලුවේ ..... ලේන් එකේ ෆිට්නස් වර්ල්ඩ් එකට යන්න.. එකේ කට්ටියත් අඩුයි.. අනික ෆිමේල්ස් ලාත් අලාවු කරනවා.. ඉතින් මම බැලුවේ ජිම් එකකටවත් ගියොත් හොදයි ද කියලා..

අනේ අම්මේ ෆිට්නස් වර්ල්ඩ් නම් යන්න එපා.. ඔ්කේ ඉන්නේ අමු කුපාඩියෙක්.. මම ඉස්සර ඔතන සෙල්ලම් කරන්න ගියා.. ඔකේ අයිතිකාරයා ගයාන් කියලා කොල්ලෙක් අවුරුදු 28 ක් විතර ඇති.. ජිම් ඉන්ස්ට්‍රක්ටර් කෙනෙක් කියන්නේ දන්නවා ඇතිනේ මුන්ගේ ඇගේ සයිස්.. ඔ්ක හෙනම වලත්තයා.. සමහර වෙලාවට කොල්ලෝ ඉන්නවා කියලා බලන්නේ නෑ.. සපෝට් දෙන මුවාවෙන් කෙල්ලොන්ගේ පුකවල්. තන් එහෙම අල්ලනවා.. අනිවාර්්‍යයෙන් ජිම් එකට අලුතෙන් කෙල්ලෙක් ආවොත් උපරිම දවස් 2යි.. මු ජිම් එක ඇතුලේ තියාගෙනම නෙලන බව එ පැත්තෙ ඉන්න හැමෝම දන්න රහසක්.. පොර හෙන හැන්ඩියා.. ඇගත් තියෙනවනේ.. ඉතින් ඔ්ක හෙන ගේමක්යැ..

මම මුලින්ම කල්පනා කළා.. අම්මට යන්න එපා කියනවාද කියලත්.. ආපහු බැලුවා මොකද වෙන්නේ තව අලුත්ම අලුත් ෂෝ එකක් නොමිලේ බලාගන්න හම්බුනොත් කියලා.. මම දැන් ඔකට සෙට් වෙන්නත් එපැයි..

මම- අහ්.. මාත් මේ කියන්න හිටියේ මාත් ටික දවසක ඉදන් කල්පනා කර කර හිටියේ ජිම් එකට ආපහු යන්න.. එහෙනම් යමු.. හෙටම.. මොකෝ කියන්නේ?

අම්මා - හා.. නියමයි.. එහෙම කරමු.. මම එහෙනම් හෙට උදේම  ජිම් එකට අදින් ඇදුම් ටිකක් ගන්න යනවා.. මා ගාව ෂුස් ත් නෑ.. මම අරන් එන්නම්

හ්ම්.. කියපු මම කාමරේට ආවේ හෙට තවත් එපිසොයිඩ් එකක්ද අම්මගේ කියලා හිතෙන ගමන්..

උදේ 10ත් පහුවෙලා නැගිට්ද්දි..

මම මුලින්ම කල්පනා කළා.. අම්මට යන්න එපා කියනවාද කියලත්.. ආපහු බැලුවා මොකද වෙන්නේ තව අලුත්ම අලුත් ෂෝ එකක් නොමිලේ බලාගන්න හම්බුනොත් කියලා.. මම දැන් ඔකට සෙට් වෙන්නත් එපැයි..

මම- අහ්.. මාත් මේ කියන්න හිටියේ මාත් ටික දවසක ඉදන් කල්පනා කර කර හිටියේ ජිම් එකට ආපහු යන්න.. එහෙනම් යමු.. හෙටම.. මොකෝ කියන්නේ?

අම්මා - හා.. නියමයි.. එහෙම කරමු.. මම එහෙනම් හෙට උදේම  ජිම් එකට අදින් ඇදුම් ටිකක් ගන්න යනවා.. මා ගාව ෂුස් ත් නෑ.. මම අරන් එන්නම්

හ්ම්.. කියපු මම කාමරේට ආවේ හෙට තවත් එපිසොයිඩ් එකක්ද අම්මගේ කියලා හිතෙන ගමන්..

උදේ 10ත් පහුවෙලා නැගිට්ද්දි.. බාත්රුම් එකට ගිහිල්ලා ආවා.. වට පිට බැලුවා සද්දයක් නෑ.. ගැනි ෂුවර් එකටම උදේ පාන්දර ඇදුම් ගෙන්න ගිහිල්ලා.. කරන්න දෙයක් තිබ්ඛෙත් නෑ.. ඒ මදිවට හවසට වහී වගේ.. අහසත් කලු කරලා ලාවට.. ආපහු ඇදට ඇව්ල්ලා හාන්සි වුණා..

අම්මා- ළමයෝ.. නැගිටින්න ජිම් එකට යන්නේ නැද්ද..

අම්මගේ සද්දෙට ඇහැරුණා.. ඉස්තෝප්පුවට ආපු මම වෙලාව බැලුවා.. තාම 2.30යි නේ අම්මේ.. ජිම් එකේ කවුරුත් නැතුවත් ඇති.. එතකොටම අම්මා කාමරයෙන් එලියට ආවා.. ගැනි රෙඩි වෙලා ඉවරයි..

අම්මා ඇදන් හිටියේ යෝගා පෑන්ට් එකක් දණහිස ගාවට දිගයි.. ඇදුම නිකන් ඉනෙන් පල්ලෙහාට තියලා මහලා වගේ... තදම තදයි.. ඉස්සරහින් කකුල් දෙක දැක්කම තේරුම් ගන්න පුළුවන් මෙයාට තියෙන පුකේ හැඩේ ගැන.. ඒ තරම් එයාට ඒ ඇදුම ගැලපෙනවා.. උඩට ඇදලා තිබ්ඛේ ස්කිනි එකක්.. ඒක නම් වැදගත් විදියට මහත පටි වලින් එහෙම තිබ්බා.. යෝගා පැන්ට් එක අලු පාටයි.. ටොප් එක සුදුපාටයි.. අද නම් හැගීම් පාලනය කර ගනින්.. අද ගයාන් කාරයා ගැහුවත් නැතත් උඹ නම් මේකිට ගහයි.. ඒ තරම් මෝල් වුණා... මේ ඇදුමදැකලා.. අනිත් පැත්ත හැරිලා අම්මා කුස්සිය පැත්තට යද්දි පස්ස නැලවුණ ලස්සන.. දෙවියනේ.. ඒක කියලා නිමකරන්න බෑ..

අම්මා - ඉතින් කවුරුත් නැති වෙලාවේ ගියොත් අපිට ඇතිවෙනකම් සෙල්ලම් කරන්න පුලුවෙන්නේ ළමයෝ

ඔහ්.. එකත් ඇත්තද චුටි.. එහෙනම් යමුකෝ.. කියලා හිතලා.. මම වොෂ් එකක් දාන්න ගියා.. දාලා ඇවිත් ෂෝට් බොටම් එකයි ටී එකයි ඩෙක් දෙකයි දා ගත්ත මම දුවලා ගිහින් කාර් එක ගත්තා.. අම්මා නැලවි නැලවි ආවා.. බෑග් 1 අරගෙන.. යමු..

විනාඩි 10න් අපි ජිම් එක ලග.. අප්පට හුඩු ජිම්  එක ලග එක වාහනයක් නෑ.. ඒ කියන්නේ කවුරුවත්ම නැතුව ඇති.. හප්පා..

ජිම් එක ඉස්සරහින් මම කාර් එක පාක් කරලා.. අම්මයි මමයි.. ජිම් එකේ දොර ගාවට ආවා..

ඇතුලෙත් පේන්න කවුරුත් නෑ... මම දොර ඇරගෙන ඇතුලට ආවා.. හ්ම්.. සද්දයක් නෑ.. මම අම්මට කිව්වා අම්මා ඔතනින් ඉන්න මම ඇතුලේ රූම් එකේ බලලා එන්නම් කියලා.. මම ඇවිත් බැලුවට කිසි කෙනෙක් නෑ.. ආපහු මම ෆ්ර්න්ට් එකට යද්දි මෙන්න ගයාන් කාරයා අම්මත් එක්ක හිනා වෙවී කථාව..

මාව දැක්ක ගමන් ගයාන්..

ගයාන් - ආහ්.. මල්ලි.. ගොඩ කාලෙකින් දැක්කේ.. කෝල් එකක්වත් දුන්නේ නෑ..

මම - මේ .. නම්බර් එක මිස්වුණා අයියේ.. ඒකයි..

ගයාන් - හරි මේ කවුද? ඔයත් එක්ක ආවා කිව්වා..

මම - ඔව් අයියේ මේ අපේ අම්මා .. සුනේත්‍රා..

ගයාන් - බොරු කියන්න එපා මල්ලි ... මේ ඔයාගේ නැදැ කෙනෙක් නේද?.

අම්මා ඇඹරෙනවා..

මම - නෑ නෑ.. මේ අපේ අම්මා..

ගයාන් - ඔහ් ඇත්තද?

කියලා මු අම්මගේ ඔලුව ලග ඉදන් කකුල් දෙක ගාවටම ඔලුව ගෙනිච්චා..

ගයාන් - හිතන්නත් බෑ මිස් සුනේත්‍රා ඔයාට මෙච්චර ලොකු ළමයෙක් ඉන්නවා කියලා... මගේ නම ගයාන්..

කියලා මු අම්මගේ අතට අත දුන්නා..

අම්මා - අනේ ගයාන් මේ බොරු කියන්න එපා හරිද?.. එනිවේ.. ප්ලෙසර් ටු මීට් යු කියලා අම්මත් අද දුන්නා...

ගයාන් කාරයා ඇදල හිටියේ ෂෝර්ට් එකයි ටී ෂර්ට් එකයි..මු අම්මගේ ඇග දිහා බලාගෙනම,

ගයාන් -  මල්ලි ඔයා ගිහින් සෙල්ලම් කරන්න පටන් ගන්න.. මම කියලා දුන්න ෂෙඩුල් ටික මතකයිනේ.. මම අම්මව රෙජිස්ටර් කරගෙන ෆිස් අරගෙන අම්මටත් ෂෙඩුල් එකත් හදාගෙනම එන්නම්..

මම - හරි අයියේ .. කියලා කිව්වේ අමුතුම සතුටකින්.. සාමාන්‍යයෙන් මෙයාගේ ජිම් එකේ පළවෙනි දවසේ කරන්නේ ෂෙඩුල් එක හදන එක තමා.. කොල්ලෙක්ට නම් පැය භාගයක් විතර යද්දි ෂෙඩුල් එක හදලා දෙන මෙයා.. ගැනු කට්ටියගේ ෂෙඩුල් එක හදන්න පැය 2 - 3 කුත් ගන්නවා.. මම නොදන්නවා ඇ..

ඒ කියන්නේ මු අදම අපේ අම්මට ගේම දෙයිද?..

මාව නිකන් මොල් වෙලා ගියා වගේ.. ඔෆිස් එක තියෙන්නේ උඩ කාමරේ..

මු අම්මත් එක්ක හොදට හිනාවෙලා.. එන්න මිස් මාත් එකක් ඔෆිස් එකට යන්න..  කියලා එක්කන් ගියා.. අම්මා යද්දි මගේ දිහා බැලුවත් මම දැක්කේ නෑ වගේ ඔ්බිටේ‍රක් එක පදින ගමන් හිටියා..

මට හරි ආසාවක් ආවා මුන් මොනාද කථා කරන්නේ බලන්න.. මගේ අම්මනේ.. කියලා හිතලා මම ටේ‍රඩ් මිල් මැෂින් එක ඔන් කරා.. කරලා.. ෂේප් එකේ උඩ තට්ටුවට එන්න ආවා.. හොද වෙලාවට දවල් ආවේ... හවස ආවානම් කට්ටිය ඉන්නවානේ.. කියලා හිතන ගමන් මම ඔෆිස් රුම් එක ගාවටම අවාා.. ඔෆීස් රුම් එකේ තිබ්ඛේ අර අරියම ඔටෝ හෙමින් හෙමින් වැහෙන දොරක්.. ජනේල මුකුත් නෑ.. මම බිම බඩ ගෑවා.. හෙමීට කාමරේ දොර ගාවටම ආවා..දොර යටින් අගලක් විතර තියෙනවා පේන්න.. කියනදේවල් නම් සද්දෙට පැහැදිලිව ඇහෙනවා..දැනටම දෙන්නා හොදට හිනා වෙවී කථාව

ගයාන් - නෑ මම ඇත්තටමයි කිව්වේ.. ඔයාගේ ඇග එහෙම නියම ෂේප් එකටම තියෙනවා.. බඩ චුට්ටක් අඩු කර ගත්තනම් ඔයාට තව කසාදයක් කර ගන්න පුළුවන් මගේ වයසින්...

අම්මා - අනේ මේ.. මම බඩ චුට්ටක් අඩු කරගන්න හිතාගෙන තමයි ආවේ.. මට ලොකු වර්ක් අවුට් එකක් කරන්න වෙයිද? තව කාසාද කරගන්නෙ මොකටද මම බැදලනේ ඉන්නේ..

ගයාන් - එහෙම නෙමෙයි.. මම කියන්නේ.. බඩෙත් අර දෙපැත්තෙන් තමයි පොඩ්ඩක් ෂේප් වෙන්න ඔ්නේ.. මැදින්නම් ටිකක් ලාවට තියෙද්දි ඔයාගේ සෙක්සි ෆිගර් එක මරු..

මු එන්න එන්න ටෝක ඒ පැත්තට ගෙනියනවා... අම්මත් කොහෙද ඒකටම හරියන විදියට කථාව..

අම්මා - අනේ මගේ මොන සෙක්සි ෆිගර් එකක්ද? මෙතන්ට එනවා ඇතිනේ මට වැඩිය ලස්සන කෙල්ලෝ...

ගයාන් - ඒ ආවට ඔයාගේ තරම් පිරුණු ඇගක් නෑනේ.. ඔයාගේ ඇග නිකන් හරියට චීස් වගේ.. මට අල්ලන්නේ නැතුව කියන්න පුලුවන්.. ඔයාගේ පුතා ආවේ නැත්නම් අද ඔයා ලොකු අමාරුවක වැටෙනවා සුනේත්‍රා...

අම්මා මේ කියපු දෙයින් මගේ ඇග හිරිවැටිලා ගියා..

අම්මා - ඉතින් පුතා ඉන්නේ පල්ලෙහානේ.. පුතා හිටියේ නැත්නම් ඔයා මොනාද මට කරන්නේ..??

මට ඒක ඇහුණ ගමන් පොල්ලෙන් නිකන් බඩු පනින්න වගේ.. අම්මා කිසි අවුලක් නෑ.. මාරම පොසිටිව්..

ගයාන් - එහෙනම් මම කරන දේ පෙන්නන්ද?

අම්මා - හා..

පුටුව පස්සට කරන සද්දේ මට හොදටම ඇහුණා.. මම ඉක්මණට නැගිටලා දොර ගාව පිටිපස්සේ බිත්තියට නැගිටලා හේත්තුවුණා.. අනේ එතකොටයි මම දැක්කේ මගේ වාසනාවේ හිල..

අරුගේ ඔෆිස් කාමරෙ දකුනු පැත්තේ බිත්තියේ හයිකරලා තියෙනවා අර ඇතුලේ රස්නේ අයින් කරන ෆැන් එකක්.. අර බිත්තියක කුහරයක් හදලා හයි කරන්නේ.. ඒ වගේ එකක්.. මේකෙන් එඹුනන්ම් මුළු කාමරේම බලාගත්ත හැකි..

බිත්තිය ලගම තිබ්බ පෙට්ටියට කකුල තිබ්බ මම ෆැන් එක ගාවින් එඹුණා.. එAක ඒ වෙලාවේ ඔෆ් කරලා තිබ්ඛේ.. අරු නැගිටලා අම්මා ගාවට ආවා.. ඇවිත්, අම්මව සීට් එකෙන් නැගිට්ටුවා.. අම්මා බැග් 1 බිම තියලා තිබ්ඛේ.. නැගිට්ටලා ගත්ත අම්මගේ ගයාන් මුලින්ම ඇල්ලුවේ පිරුණ පුක.. වෙන කොහේවත් නෙමේ.. අඩුම ගානේ තොලක් වත් දාන්න කලින් ඇල්ලුවේ පුක... මම කිව්වේ බොරුද මේක චීස් පුකක්.. මස් තලල ගත්තහැකි... ගයාන් කියවනවා.. ඊට පස්සේ මු එහෙම්ම අම්මගේ ඛෙල්ල කිස් කරන්න ගත්තා..

අම්මත් අහ්.. හෙමින් ගයාන්.. මොකක්ද හදිසිය.. හෙමින් කරන්නකෝ පැටියෝ... ඔයාව දැක්ක වෙලේ ඉදන්ම මට ඔයත් එක්ක මෙහෙම කරන්න ඔ්නේවුණා රත්තරං..

ගයාන් - මටත් එහෙමයි සුදු.. පුතාව එක්කන් අවේ නැත්නම් ඔයාව උස්සගෙන එන්නේ..

අම්මා නිකන් කථා කරන්නේ අවුරුදු ගාණක ඉදන් අදුරනවා වගේ..

ඔන්න දැන් තමයි තොල දාන්න පටන් ගත්තේ.. අම්මගේ පස්සෙන් අරු අත ගන්නේම නෑ.. හිතහන්කෝ යෝගා පැන්ට් පස්සක් කවුද එහෙම අතහරින්නේ කියලා.. හොදට පස්ස මිරිකනවා අම්මත් ආහ්.. කියනවා.. අරු තොල කනවා..

අම්මා ඊලගට මුලින්ම ගයාන්ගේ පොල්ල කලිසමට උඩින් අතගාන්න ගත්තා.. තොල දාන ගමන්ම.. හ්ම්හ්.. හරි සනීපයි වස්තුවේ.. අත ඇතුලෙන් දාන්නකෝ... ගයාන් කියවනවා..
අම්මටත් ඒ හොදටම ඇති.. කියපු ගමන් කලිසම ඇතුලට අත දැම්මා... ගයාන්ගේ කෙදිරිල්ල තවත් වැඩිවුණා..

අම්මා - හම්මෝ.. ලොකු එකක් වගේ තියෙන්නේ..

ගයාන් - මේ වගේ පස්සක්නම් හම්බවෙලා නෑ රත්තරං.. මෙකට කවුරුහරි ගහල තියෙනවාද?..

අම්මා දෙන උත්තරේ මොකක්ද කියලා මම බැලුවේ..

අම්මා - අනේ නෑ ගයාන්.. මම පස්ස නම් කාටවත් දීලම නෑ..

ආපෝ අම්මා කියන බොරු.. නිමල් කාරයා උඩ පැන පැන ගැහුවා ඔ්කට...

ගයාන් - කටට ගන්නකෝ වස්තුවේ..

අම්මාත් එතනම දන ගැහුවා.. අරු මෙසෙට පුක හේත්තු කරගෙන හිටියා.. අම්මා ගයාන්ගේ ෂෝට ගැලෙව්වා.. ගයාන් ඇදල හිටියේ ස්පෝට් ජොකෙක්.. උගෙ පොල්ල නම් සැහෙන ලොකු ඇති කියලාමටත් හිතුනේ ජොකා එහෙමේම පිම්බිලා තිබුණ නිසා.. අම්මා ෂෝටත් ගැලෙව්වා.. හප්පා එක අඩුම තරමේ අගල් 9 ක් වත්දිගයි..

අම්මා පැනපු ගමන් ටොපාව කටේ දාගත්තා..

ගයාන් ලොකු හුස්මක් උඩට ගත්තා... ගයාන් අම්මගේ කොන්ඩෙන් අල්ල ගත්තා මිටකට.. ඊට පස්සේ අම්මගේ උගුරටම බැස්සුවා.. අම්මත් ටිකක් කැස්සා.. නමුත් අම්මා 4 පාරකට වැඩිය ගයාන්ගේ මුලු පයියම උගුරට බස්සගත්තා.. උරනවා උරනවා..

 අම්මත් එපා කියන්නේ නෑ..

ඊට පස්සේ අම්මව නැගිට්ටෙව්ව ගයාන් අම්මව පිට පැත්තෙන් බදා ගතාතා.. අම්මාගේ තන් දෙක මිරිකන ගමන් ජැක තද කරනවා හොදට පේනවා මට...හිතන්නකෝ ලොකු පස්සකට ජැකක් ගහන ගමන් තන් දෙක මිරිකද්දි තියෙන සැප..

ඊට පස්සේ මු 1 අතක් ෂේප් එකේ පල්ලෙහාට ගෙනියලා කලිසම ඇතුලට අත දැම්මා.. ආහ්.. අම්මාගේ කෙදිරිල්ල පටන් ගත්තා.. ගයාන් අම්මගේ කන ලෙවකන ගමන් එක අතකින් අර බොල තනයක් මිරිකනවා.. අනිත් අතින් අම්මගේ හුත්ත අතගානවා..

අම්මා - අනේ ඔය ඇති රත්තරන්.. ඔය ලොකු එක මගේ හිලට බස්සන්න.. අනේ ගයාන් ඔබන්න පැටියෝ..  මට ඔයාව ඔ්නේ පැටියෝ..

ගයාන් කලිසමයි ටී එකයි දෙකම ගැලෙව්වා.. අම්මගේ යෝගා පැන්ටිය දණහිස ගාවට විතරයි ගලවල තිබ්ඛේ.. ස්කිනියත් ගලවල නෑ. කෙළ තලියක් අතේ ගාවපු ගයාන් එක අම්මගේ හුත්ත වටෙ ඇතුල්ලුවා.. අතුල්ලලා පොල්ල හෙමීට ඇතුල් කලා.. ආහ්.. ආහ්.. අම්මා පිස්සු වැටිලා වගේ..

ගයාන් ගහන්න පටන් ගත්තා.. වැඩියම හයියෙන් නෙමේ.. ගයාන් ගහන්නේ තාලෙට.. රිදම් එකකට..ම්හ්.. අන්න එහෙම තමයි පැටියෝ මට ඔ්නේ.. හෙමීට ගානට ගහන්න ගයාන්.. වාව්.. ඔයා නම් මේ වැඩේට හරි දක්ෂයි.. ආහ්.. ආහ්..

ගයාන් අම්මව ඩොගී ස්ටයිල් එකට තමා නවලා තිබ්ඛේ.. හෙමීට තාලෙට පටන් ගත්ත ගයාන්.. පැත්තට ගහන්න පටන්ගත්තා.. ඒ කියන්නේ පොසිෂන් මාරුකලේ නෑ.. හුත්තේ වම් පැත්තේ කෙළවරට වදින්න ගහන්න ගත්තා..

අම්මා නම් මේක නියමෙටම එන්ජෝයි කරනවා..

ටිකක් වෙලා යද්දි අම්ම කිව්වා පොසිෂන් මාරු කරමුද ගයාන් කියලා..

 දැන් ගයාන්ගේ උවමනාවට නෙමේ ෆක් එක යන්නේ අපේ අම්මට උවමනා විදියට.. අරු බල්ලා වගේ අම්මට ඔන දේ කරනවා..

අම්මා - මගේ එක ලෙව කන්න පැටියෝ..

ගයාන් අම්මව මෙසේ උඩ වාඩි කරලා.. පුටුව ලගට ගත්තා.. ලගට අරන් අම්මගේ හුත්ත ලගට නැවුණා... ඊට පස්සේ ගයාන් හරියට වතුර ලෙව කන බල්ලෙක් වගේ අම්මගේ හුත්ත ලෙවකෑවා... කට එක මොහොතකට පැත්තකට ගත්තේ නෑ..

අම්මා ගන්න දුන්නෙත් නෑ.. අම්මා ගයාන්ගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන තද කරගෙන හිටියේ.. ආව්.. ආව්.. හපන්න ගයාන් හපන්න....

අම්මා කියවනවා..


ඊට පස්සේ නැගිට්ට ගයාන් අම්මව මෙසේ උඩ බුදි කරලා ඉස්සරහින් අම්මාගේ හිලට පයිය දැම්මා.. ආහ්...අම්මගේ ආතල් සද්දේ ඇෙහෙද්දි ඉන්න බෑ.. කෙහොම හරි ගයාන් ඒ පැත්තටත් ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. ඊට පස්සේ ඌ නැවිලා අම්මට තොල දාන ගමනුත් ගැහුවා.. තන් දෙක මිරිකන ගමන් ගැහුවා..

ටිකක් වෙලා යද්දි,

ගයාක් - අනේ මට යන්න එනවා වස්තුවේ..

අම්මා - ඇතුලේ යවන්න එපා.. මගේ කටට දෙන්න මම බොන්නම් ඔයාගේ කැරි ටික කියපු අම්මා.. ගයාන් ගාව දණ ගහ ගත්තා..

අරුත් අම්මගේ කට ඇතුලට උගේ දාර පයිය දාලා අතේ ගහගෙන ගියා.. මම දැක්කා ටිකකින් අම්මගේ කටේන් එළියට ඛෙරෙන තරම් බඩු කන්දරාවක් ගයාන්ට ගියා.. ගයාන් එහෙම්ම පුටුව උඩ වාඩිඋණා.. අම්මා කිසිම අප්පිරියාවක් නැතුව කැරිටික ගිල දැම්මා..

ඊට පස්සේ අම්මා කිව්වා.. ගයාන් පොඩ්ඩක් බලන්න අපේ එක්කෙනා මොනාද කරන්නේ කියලා..

මම ඉක්මණට ඉන්න තැනින් බැහැල පල්ලෙහාට දිව්වා.. දුවට ඛෙන්ච් එක වාඩි වෙලා.. හරි මහන්සියෙන් වගේ හිටියා..






31 comments:

  1. dan athi uba balan hitiya kollo wada patan ganin,,,,,elazzzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      මම මේ අම්මයි මමයි සුනේත්‍රා කථාව ඊලග කථාවෙන් ඉවර කරන්න බැලුවෙ.. බලමු කරන්න පුලුවන් හොද විදියකට කථාව කන්ටිනිව් කරනවා..

      පොඩි පුතා
      ඇඩ්මින්

      Delete
  2. ela machan mama maaaaaaaaara athal gaththa

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      පොඩි පුතා
      ඇඩ්මින්

      Delete
  3. ubath dan gahapan kollo......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      මම මේ අම්මයි මමයි සුනේත්‍රා කථාව ඊලග කථාවෙන් ඉවර කරන්න බැලුවෙ.. බලමු කරන්න පුලුවන් හොද විදියකට කථාව කන්ටිනිව් කරනවා..

      පොඩි පුතා
      ඇඩ්මින්

      Delete
  4. uba gahana seen dala kathawa chora karaganna epa.. anika uba mom an son sex story1 wenama liyanawane bun.. meka uba dakina seen witharak dapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      මම මේ අම්මයි මමයි සුනේත්‍රා කථාව ඊලග කථාවෙන් ඉවර කරන්න බැලුවෙ.. බලමු කරන්න පුලුවන් හොද විදියකට කථාව කන්ටිනිව් කරනවා..

      පොඩි පුතා
      ඇඩ්මින්

      Delete
  5. macho mata hitenne uba dan meka oniwata epawata liyannee meka mage serious coment ekak.. man ubalage site eke mula idalama inna fan kenek hariyatama kiwoth 2nd fan man thamai.. macho story eka reality widihata liyapan ubata me story1 liynna thibbe Ex- aru ammawa ofc room ekata aran gihin ammage body eka mesure karana time keke ammawa touch karala seen ekata ena widihata.. poddak hitala story eka reality type ekata liyapan

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. ah aluth kathawak dala
    mt ada thamae bn kiyawanna hambuna
    wada wagayak tebba
    nauty Kolla kohomada machooooo
    uba kiyana manna me kathawa "poddak hitala story eka reality type ekata liyapan" manna meka nm sirawatama aththa
    reality type ekata liwwama marama fel 1k bn anna
    any way me kotasath mare maru
    eth mm hethuwe meke aemath ara halawatha punchi enna cn 1k thiyae kiyala
    heeeeeeeeeeee
    eth mekath narakama neeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. DASANTHA hodin innawa machoo man ath baluwa uben cmnt1 wath natte ai kiyala. :) aniwa mannam kiyanne me story eka digatama liyapan uba hemin sare liyapan reality type eka kiyanne onama kenekta feel wenna puluwan deyak. ubata tiyena talent ekata aniwa me type ekata hadagahenna puluwan api ubath ekka innawa waradi adupadu hadagena me site eka aranyamu issarahata.. Dasantha uba ekagai neda ape podi putha koluwata api aniwa sup1 denawa :)

      Delete
    2. eye mm cmnt damma damma ewa watuna ne
      onna ada thamae cmnt 1k dagaththe
      aniwa machooooooo
      one sup 1k
      uba me kathawa digtama liyapan machoooooo
      eth liyanna uba nisa apita bala karanna bee
      ube hetha thiyanawada dn ne meka nawaththala metath wada hoda kathawa danna
      ehama nm uba kamathi widiyakata karapanko machoooooo
      habae uba meka sirawatama liyagena awaaaaaa

      Delete
  9. ela bro
    story 1 natharakaranna epa
    nxt part 1 danna

    ReplyDelete
  10. ane bn pissu kelinne nathuwa story 1 update karanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  11. admin podi aulak thiyanawa
    machoooooo
    ubada me kathawa liyanna ????????
    naththam wena 1kakda ????????
    mokada manna me sit 1ke අපේ අම්මා – සුනේත්‍රා kathawa dala thiyanawa
    https://slwelastory.wordpress.com/
    poddak gihin balapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔ්ක මම කියන්න දෙයක් නැ මචන්.. copyscape වෙබ් සයිට් එකට ගිහින් බ්ලොග් ඇඩ්‍රස් එක දීලා බලන්න.. එතකොට කොපි කරපු පෝස්ට් තියෙන්නේ මොකේද කියලා තේරෙනවා..

      අනික මචන් මම පෝස්ට් කරලා තියෙන්නේ ජුනි 6 එයා පෝස්ට් කරලා තියෙන්නේ 22.. තේරෙනවාද කොල්ලෝ...මට තියෙන එකම අවුල මගේ බ්ලෝග් එකේ ටොප් රේටඩ් පාඨකයෙක් වෙච්ච උඹ මේ ප්‍රශ්ණේ අහපු එක..

      කොහොමහරි බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      Delete
    2. ne ne
      ehama namae uba tharaha wanna epa mm ehama ahuwa kiyala
      mm hethuwe a kathawa liyapu 1ka uta yawala kiyala
      akae ahuwe
      ela ela
      ehaman elaga kathawan ap set wamukoooooo

      Delete
  12. mcho indian incest story sinhalata harawala danna..inadian ewage godak story thiyanawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  13. ko bun kathawa update wenne na ne.. dan 2 weeks walatath wadi neda apita kiyanna puluwanda Mr.admin mokada wenne kiyala

    ReplyDelete
    Replies
    1. මචන්.. දවස් 2ක් දිපන්.. මම එක දිගට සුනේත්‍රා කථා 2ක් දෙන්නයි යන්නේ.. ඌට ඔ්නේ විදියට ලියපුදෙන්.. උඹලා දන්නවානේ ඔරිජිනල් 1 මෙතන කියලා.. එA ඇති..

      දවස් 2 ක් දියන්.. ඊට කලින් කථා 2ක් එනවා...

      ඇඩ්මින්
      -පොඩිපුතා-

      Delete
  14. ko bn nxt kathawa
    me kathawa wena ekek wikarayak karanawa
    https://slwelastory.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. මචන්.. දවස් 2ක් දිපන්.. මම එක දිගට සුනේත්‍රා කථා 2ක් දෙන්නයි යන්නේ.. ඌට ඔ්නේ විදියට ලියපුදෙන්.. උඹලා දන්නවානේ ඔරිජිනල් 1 මෙතන කියලා.. එA ඇති..

      දවස් 2 ක් දියන්.. ඊට කලින් කථා 2ක් එනවා...

      ඇඩ්මින්
      -පොඩිපුතා-

      Delete
    2. ko bn story
      mkda wenne uba ai pissu kelinne

      Delete
  15. admin meka uba liyana kathawa ne mona ponnaya meka wenas karala liwath uba waten epa ube typ ekata uba kathawa liyapan meka continue karapanko bunnnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. මචන්.. දවස් 2ක් දිපන්.. මම එක දිගට සුනේත්‍රා කථා 2ක් දෙන්නයි යන්නේ.. ඌට ඔ්නේ විදියට ලියපුදෙන්.. උඹලා දන්නවානේ ඔරිජිනල් 1 මෙතන කියලා.. එA ඇති..

      දවස් 2 ක් දියන්.. ඊට කලින් කථා 2ක් එනවා...

      ඇඩ්මින්
      -පොඩිපුතා-

      Delete
    2. ela ela uba eka digata katha dekak dila bara kalayak inna epa anith part ekata hode.. api kamathi ube oya typ ekata original story ekata uba oka digata liyapan nawatthanna epa ok....

      Delete