සදුනි - 2




එදා සිද්දියෙන් පස්සේ අම්මගේ වැඩ මොනාද කියලා හොරෙන් හොයාගන්න මම තීරණය කළා.. අර අයියා හැමදාම රෑට කථා කරලා වල් කථා කියලා මගේ එක හොදටම තෙත් කරනවා.. එයා කියනවා රෑට මුකුත්ම නැතුව නිදාගන්නළු.. අරකලු මේකලු.. ලෙවකන්න ඔ්නලු.. ඒවා ඇහෙද්දි... අම්මෝ..

එදා සදුදා දවසක් ක්ලාස් නිවාඩු නිසා මම ඉස්තෝප්පුවේ හිටියේ... අම්මා නම් පේන්න හිටියේ නැ.. මම හොයන්න ගියෙත් නෑ.. මම ටීවී එක බල බල ඉද්දි රාජු එකපාරටම ඉස්තෝප්පුවට ආවා.. ඇවිත් නෝනා.. අද ක්ලාස් නැද්ද..?? මට රාජුව දැක්ක ගමන් මතක් වුනේ එදා තිබ්බ දඩාර් රාජුගේ පොල්ල.. රාජු සරමයි බැනියමයි ඇදල හිටියේ..

මට නිකන් මොක්කද වුනා වගේ.. මම රාජුගේ මුණ බලද්දි මු බලන් ඉන්නේ කොහෙද කියලා දැක්කේ.. මම උදේ නිසා ටී ෂර්ට් එකයි ෂෝර්ට් එකයි විතරයි අදින්නේ.. අම්ම වුනත් මුකුත් කියන්නේ නෑ.. මම බ්‍ර එක ඇදල හිටියේ නෑ.. මගේ පපුව දිහා රාජු බලන් හිටියේ හරියට මත් වෙලා වගේ.. මට කර ගන්න දෙයකුත් නෑ. මම මොනාද කියන්නේ කියලා කියාගන්න බැරිවුණා.. මගේ ඇගත් රත්වෙන්න ගත්තා..

අද ක්ලාස් නැ රාජු.. මට බොන්න වතුර ටිකක් ගෙනත් දෙනවද?..

මට කියවුණා..

රාජුත් එතකොට තමයි පියවි සිහියට ආවේ.. අහ්.. ඛේබි.. හරි ඉන්න මම ගෙනත් දෙන්නම් කියලා මු ඉක්මනට ගියා.. අම්මෝ දැන් තමයි මගේ ඇගට ලේ ටිකක් ඉනුවේ..

එතකොටම තිලිණිගෙන් කෝල් එකක් ආවා..

තිලිනි - හායි සුදු..

මම - මොකේ පාන්දරම බටර්..

තිලිණි - මොනාද මට අද ගේන්නේ...

තිලිණි - අද වැඩේ හරිනේ

මම - මොන වැඩේද?

තිලිණි - ඇයි බන් නැම්බියේ... අද ශානිගේ බර්ත්ඩේ පාටි එක තොපිට මතක නැද්ද?

මම - හානේ.. ඔව්නේ.. මොකක්ද ඇදන් යන්නේ.. ඇදන් යන්න එකකුත් නෑ..

තිලිණි - මට බයිලා වැඩක් නෑ.. අම්මගේ කාර් එක උස්සපන්.. ශානිට තැග්ගකුත් ගනින්, මගේ නමත් තැග්ගේ ලියපන් හරියට 6 වෙද්දි මාව ගෙදරින පික් කරපන්.. තේරුණාද?

මම - ආහ්.. වෙන මුකුත් එපාද මගේ කුක්කු පැටියට??

තිලිණි - මගේ වස්තුව මම දන්නවනේ ඔයා බැ කියන්නේ නෑ කියලා... උඹ වරෙන්කේ ඔ්වට හරියන්න මම නියම සැපක් අද සෙට් කරල දෙන්නම්..

මම - මොකක්ද යකෝ සැප..

කියලා අහද්දිම මෙකි කට් කලා... දැන් ඉතින් මොකක්ද අදින්නේ.. අල්මාරිය පිරෙන්නම ඇදුම් තිබ්බට හිතට හරියන එකක් නැ අප්පා..

ආහ්.. එතකොට තමයි මතක් වුනේ නිමල් මාමා ප්‍රසන්ට් කරපු ෂෝර්ට් ඩ්‍රස් එක.. හරි අද අදිනවා ඒක කියලා හිත හදාගත්තා.. ඒක ඇන්දම නම් ඇග හොදට පිරිලා පේනවා.. එළියට.. කොහොමත් මගේ ඇග පිරිලා තමයි අනික..  අම්මට කියලා කියලා අද ගමන විතරක් තනියම යන්න දෙන්න කිව්වා.. තිලිණිත් එන නිසා.. කොහොම හරි අම්මත් එක්ක ෂේප් එකක් දා ගත්තා.. තිලිණි කථා කරලා කියලා කියලා තමයි වාහනේ පාරට දාන්න පර්මිෂන් දුන්නේ..

අදින්න ලැස්තිවෙන්න ගියේ 3 ඉදන් නාලා.. ඉවරවෙලා අදින්න ගත්තා..මම බ්‍රා කප් දෙක දාලා.. හොදට උඩට කලා.. දැන් මගේ පපුව හොදට උඩට පිම්බිලා පේනවා.. මටත් නිකන් හරි ආසාවක් ආවා මගේ ඇග ගැන.. දම්පාට පැන්ටියක් තියෙනවා ඒක හරිම සිනිදුයි..ඒකත් ඇන්දා.. කොට වැඩිද මන්දා ඩ්‍රරෙස් එක.. අනේ මොන පිස්සුද පෙන්නන්ත් මොනා හරි තියෙන්න එපැයි.. කියලා ආපු සිතුවිල්ලට පයින් ගැහුවා..


ඇදලා පල්ලෙහාට ඇවිත් අම්මට කථා කලා.. අම්මා හැරිලා අම්මේ මම යන්න කියලා..අම්මා මගේ දිහා බලපු විදිය හරි අමුතුයි කියලා හිතුනත් එයා මගේ අම්මා කියලා මම අම්මගේ මුණ දිහා බලන් හිටියා..

අම්මා - කීය වෙයිද දැන් එද්දි?

මම - ගොඩ දවසකින් අම්මා ශානිව බලන්න යන්නේ අඩුම ගානේ 12 - 1 වත් වෙයි..

අම්මා - ඊට වඩා හොදයි දුව අද එහේ නවතින්න.. රෑට එහේ නැවතිලා හෙට උදේ පාරට වාහනේ දාන්න.. නැත්නම් මාත් බයෙන් ඉන්න ඔ්නේ රෑ වෙනකම්..

මටත් නිකන් ඉබ්බා දියේ දැම්ම වගෙයි.. හා අම්මා කියලා අම්මව බදාගෙන ආපහු කාර් එක ගාවට එද්දි..

ඔය ඇදුමට ඔයා ගොඩක් ලස්සනයි.. කොල්ලොන්ගෙන් ඛේරිලා ඉන්න බලන්න..

මම - මට මතකයි අම්මා කියලා ඉක්මනට වාහනේ දැම්මා පාරට..

කාර් එකේ වාඩි වුණාම මේක තවත් කොටයි. තිලිණි ගේ ගේ ගාවට එද්දි හරියටම 6 යි.. මේකිත් පට්ට බඩුව වගේ කොටම කොට ඇදුමක් ඇදගෙන ඉන්නවා. ඇයි ඉතින් මගේම යාලුවනේ.. මාත් ඉතින් ඔය ඇදගෙන ඉන්නේ..

තිලිණි - හරියටම වෙලාවට ආවා.. වාව් උඹේ පපුව නියමෙට පේනවා සදුනි ඇදුමට.. අද නම් පරිස්සම් වෙලා ඉදපන් කෙල්ලේ කියලා මේකි මගේ වම් පැත්තේතනේ හයියෙන් මිරිකුවා..

මට රිදුනත් එක්ක - ආයි කියලා අතට එකක් ගහපු මම ඉක්මනට ශානිලගේ ගෙදර පාරට ගියා..කොහොම හරි අපි යද්දි පාටිය පටන් අරන් ට්‍රැෆික් ඔක්කොම ෆික්ස් කරගෙන යද්දි 7.15යි වෙලාව.. අපි දෙන්නා එකටමයි ඇතුලට ගියේ.. ශානිලගේ අම්මයි තාත්තයි ශානි ඔක්කොම අපිව ඉහළින්ම පිලි ගත්තා..

අපි එනකම් කේක් එක කපලත් නැ.. ශානි ගේ තාත්තා තිලිණිට හග් එකක් දෙද්දි පස්සෙන්  හයියෙන් මිරිකුවා මම ඒක හොදට දැක්ක නමුත් අනිත් අයට එච්චර නෝට් වුනේ නෑ.. ලයිට්ස් ඔක්කොම වෙනස් කරලා .. ගේ ඇතුල අදුරු පාටයි.. තිලිණිත් කිසි අකමැත්තක් නැතුව අංකල්ව බදා ගත්තා..

එළියේ ලස්සන කොල්ලෝ ගොඩක් හිටියත් එකෙග්ගෙවත් කිසිම වැඩිහිටි පෙනුමක් නෑ.. මට අල්ලන කෙනෙක් හිටියේම නැති තරම්..එක පැත්තකින් ඩීජේ එක යනවා.. කට්ටිය එහේ මෙහෙ යනවා.. හිනාවෙන සද්ද.. අරවා මේවා හැම තැනම..

කට්ටිය දැන් කන්න යනවා.. කාපු කට්ටිය ඩාන්ස් කරන්න යනවා.. සෙනගත් ටිකක් හිටියා.. බොන්න තිබ්බ ඒවානම් ගොඩයි.. ටික ටික මට තේරෙන්න ගත්තා හැම කෙනාම වගේ මගේ දිහා බලනවා.. මම නැගිටලා ඉද්දි මගේ පස්සේ සයිස් එක මම දන්නවානේ.. මේ ටයිඩ් ෂෝට් පාටි ඩ්‍රස් එකත් එක්ක කොහොම ඇතිද??



මටත් ඉතින් පොඩි ආඩම්බරයකුත් ආවා.. මාත් ඉතින් තේරෙන්නේ නැ වගේතිලිණිගේ පස්සෙන් යද්දි,

තිලිණි - මචන් ශානි කථා කලා වරෙන් කියලා.. මේකි මාවත් ඇදගෙන උඩ තට්ටුවට දිව්වා.. ශානිගේ කාමරේ කෙල්ලෝ 5 ක් හිටියා.. ඔක්කොම ශානිගේ කසීන්ලා.. උන් ඔක්කොම මගේ ඇග දිහා බැලුවේ හරි කැදර විදියට..

ශානි - මේ ඉන්නේ මම ඉස්කෝලේ යද්දි හිටපු මගේ හොදම බොක්කවල් දෙකක්.. කියලා ශානි මාවයි තිලිණිවයි කට්ටියට අදුන්වලා දුන්නා.. මාත් ඉතින් හැමොත් එක්කම හිනාවුණා..

එන්න නංගී වාඩිවෙන්න කියලා අක්කා කෙනෙක් ඇත් වෙලා ඉඩදුන්නා එතන තිබ්බ සොෆා එකක.. මාත් ඉතින් ගිහින් වාඩිවුණා..මේසේ උඩ ස්මිරන්ඔෆ් බෝතල් 2 යි.. 1ක ඉතුරු කාලක් විතර.. ශානිගේ කාමරේ ටිකක් ලොකුයි.. කට්ටියට ලාවට වැදිලා වගේ.. අනං මන ංකථා කෝටියයි. මාත් ඉතින් ස්ම්රන්ඔෆ් විදුරුවක් ගත්තා..

මගේ ලග හිටපු අක්කා මගෙත් එක්ක කථා කරද්දි මට පේන්නම මගේ පපුව දිහා බලාගෙන ඉන්නවා.. එයා ටිකක් ලස්සනයි.. නමුත් මගේ වගේ පපුව ලොකු නෑ.. එයාගේ එක පොඩිත් නෑ.. මාර ෂේප්.. ඇග එහෙම..  එයාගේ නම අයේෂා..

අයේෂා - ඉතින් නංගී ඔයාට බොයිෆෙරෙන්ඩ් කෙනෙක් එහෙම ඉන්නවා ඇතිනේ..??

මම - අපෝ නැ අක්කේ.. මට තාම එහෙම කෙනෙක් නෑ.. මට ගෙදරින් නීති වැඩියි.. ආදරේ කරන්න වෙලාවක් නෑ.. මම හිනාවෙලා කියන ගමන් මම ඇහුවා අක්කා ඇයි එහෙම ඇහුවේ... කියලා ඇහුවා..

අයේෂා - එයා මගේ කන ලගට ලංවුනේ රහසක් කියන්න වගේ.. එයාට ටිකක් වැඩියි වගේ.. මට ඒක නිසා මුකුත් හිතුනෙත් නෑ.. මමත් ලංවුණා.. මෙයා මගේ කනට ලං වෙලා  නෑ.. නංගී ගේ තන් දෙකයි පුකයි දැක්කමනම් එහෙම හිතෙන්නේ නැ කියලා මේකි කිව්වා.. මාව නිකන් කරකවලා අතඇරියා වගේ.. එයා හැබැයි මාර හෙමින් කිව්වේ.. මට විතරක් ඇහෙන්න.. ඒක නිකන් මායාවක් වගේ.. අනේ මන්දා මට ඒක කියන්න තේරෙන්නේ නෑ.. හරිම සෙක්සි විදියට ඒක කිව්වෙ.. මගේ ඇග දැන් රත් වෙලා ඉවරයි..


ශානිලාගේ තාත්තා එකපාරටම කාමරේට ආවේ මේ වෙලාවේ.... ශානිගේ තාත්තා ඩින්ක්ස් ගත්තා කියලා කිසි අවුලක් නෑ.. එයාගේ හැසිරීමත් කොල්ලා වගේ තමයි..

ශානි මෙතන මුකුත් අඩුපාඩුවක් නැනේ.. කියලා ඇහුවේ තිලිණිගේ මුණ දිහා හොරෙන් බලාගෙන බව මම දැක්කා.. මොකද මම හිටපු තැනට හොදට අංකල්ව පේනවා..

ශානි - නෑ.. තාත්තා කිසි අවුලක් නෑ..

ආහ්.. තිලිණි දුව අන්න ඇන්ටි පොඩ්ඩක් කථා කලා එන්න කියලා.. පොඩ්ඩක් ගිහින් බලනවාද? ඇයි කියලා.. කියපු අංකල් හිනාවෙලා අපි හැමෝම දිහා බලලා හැරිලා දොර වහගෙන ගියා.. මම තිලිණිගේ මුණ බැලුවා.. ඒකිගේ අතේ තිබ්බ ස්මිරන් ඔෆ් වීදුරුවම එකපාරම කටේ හලාගත්තා.. ඊට පස්සේ කෙලින්ම මම දිහා බැලුවා..  සදුනි.. මාත් එක්ක පොඩ්ඩක් යන්ද?

ශානි - ඒකිව කොහෙද ඇදන් යන්නේ. උඹ පලයන් අම්මා උඹට නේ කථා කලේ.. ඇයි උඹට තනිකම් දොසේද?..

තිලිණි - උපන්දිනේ දවසේ උඹට මගේන් බෝතල් පාරක් ඔ්නේද ශානි.. නෑ නේද?.. එහෙනම් ඉදපන් කියලා... මේකි මගේ අතින් ඇදගෙන කාමරෙන් එළියට ආවා. මට එළියට එන්න ඔ්නේ කමක් තිබ්ඛේ නෑ අවංකවම මගේ ඇග අර ලස්සන අක්කා නියම ගානට රත් කරලා තිබ්ඛේ.. මෙකිත් එක්ක බෑ නේ..

මේකි මාවත් ඇදගෙන පඩිපෙල ගාවට ඇවිත් මම උඹට හොද ෂෝ එකක් පෙන්නන්න යන්නේ.. කට වහගෙන බලාගෙන ඉදපන්.. ඊට පස්සේ කියපන් මගේ වැඩ කොහොමද කියලා.. හරිද?

මොන වැඩද? මම ඇහුවා..

මම ගැරුජ් එකට යන්නේ.. එතන මම එනකම් කෙනෙක් ඉන්නවා.. උඹ විනාඩි 5 කින්  අනිත් පැත්තෙන් වරෙන් මම ගැරුජ් එකේ අර වම් පැත්තෙ තියෙන ජනේලේ ඇරලා තියෙනවා එතනින් බලපන්..

මොනාද මේකි මේ කියවන්නේ? කියලා අතින් අල්ලලා අහගන්න යද්දිම මේකි පඩිපෙල බැහැගෙන ගියේ හරියට වැඩට යන්න පරක්කු වෙලා වගේ.. මාත් ඉතින් ෂේප් එකේ පිටිපස්ස පැත්තෙන් ගැරුජ් එක පැත්තට ගියා.. කට්ටිය කාටවත් නොන්ඩි නැතුව මම ගරාජ් එක පිටිපස්සට යන්න දක්ෂ වුනා.. තිලිණිටත් හිතින් බැන බැන ගියේ මොකක්ද මේ බලන්න තියෙන්නේ කියලා හිතන ගමන්..

ජනේලෙන් ලාවට එඛෙද්දි මම දැක්ක දෙයින් මාව ෂොක් වුණා.. එතන ශානි ගේ තාත්තගේ ජීප් එක නවත්තලා තිබ්බා.. අළුතෙන්ම ගෙනාපු එකක්.. ඒකේ බොනට් එක උඩ තිළිණි හාන්සි වලා කකුල් දෙක පළල් කරගෙන හොදට... තිලිනිගේ අතන ලෙවකන්නේ වෙන කවුරුත් නෙමේ ශානිගේ තාත්තා..

ශානිත් අංකල්ගේ ඔලුව හයියෙන්ම බදාගෙන තිලිණිගේ අරකට තද කරගෙන ඉන්නවා.. ඔලුව හොල්ලන්නවත් බැරිවෙන්න. මේක දැකපු ගමන් මගේ එකෙන් ජුස් ගලන්න පටන් ගත්තා.. මගේ අත මගේ එක ගාවට ගියේ මටත් නොදැනිමයි..

ගැරුජු එකේ ලයිේ දාලා තිබ්ඛෙ නැතත් වටේ තිබ්බ ලයිට් වලට හොදට පේනවා.. ශානිටත් හෙන විසයක් තිබ්බා නේ ජැක් එහෙම කන්න.. ජැකක් කනවා වගේද දෙයියනේ කවුරුහරි තමන්ගේ එක ලෙවකද්දි.. මම මගේ එක ගවුමට උඩින්ම අතගාන්න ගත්තා..

අංකල් ඊට පස්සේ තිලිණි.. මේග එක උරන්න පැටියෝ කියලා නැගිට්ටා.. අංකල් නැවිලා හිටියේ ලෙවකන්න.. අංකල් කලිසම ගලවල කකුල් දෙකේ මුලට වැටෙන්න අතහැරියා..ශානි බොනට් එකෙන් බැස්සා.. ශානිගෙත් තියෙන්නේ ආයි මගේ ඇග වගේම හොද ඇගක් තමයි.. මට දැන් දැන් එකි ගැන ඉරිසියත් හිතෙනවා.. ශානි අංකල්ව කාර් එකෙෙ බොනට් එක පැත්තට හේත්තු කරලා බිමට පහත් වුණා.. දණ ගැහුවේ නෑ.. නැවිලා එක දනහිසක් බිම තියලා අංකල්ගේ එක කටට ඔබා ගත්තේ මාර ප්‍රොරොෆෙෂනල් විදියට.. ඒකි මට කාගෙවත් එක්ක ඔහොම දෙයක් කරා කියලා කියලා නෑ..

වාව්.. මොනාවුනත් ඒකි ඒක ලස්සනට කරනවා.. එක අතකින් පයිය හොල්ලන ගමන් අනිත් අතින් අංකල්ගේ ඇට දෙක මිරිකනවා.. අංකල්ගේ ටොප් එක විතරක් තිලිණිගේ කටේ.. හරිම ලස්සනයි.. දැන්නම් මගේ එකෙන් හොදට ලීක් වෙනවා.. තිලිණි විනාඩි 10 ක් විතර ඔ්ක කලා...

දැන්නම් නිඅංකල් එක නියමෙටම නැගලා දිලිසෙනවා.. අංකල් තිලිණිගේ අතින් අල්ලලා නැගිට්ටුවා.. නැගිට්ටවලා.. තිලිණිව බොනට් එක ලග දෙකට නැව්වා..

මොකා... අකල් තිලිණිගේ වර්ජිනිට් එක නැති කරන්නද යන්නෙ?.. තමන්ගේ දුවගේ වයසේ කෙල්ලෙක්ගේ.. තිළිණිත් කිසිම අවුලක් නැතුව නැවිලා ඉන්නවා.. අංකල් අංකල්ගේ යගදාව වගේ එක තිලිණිගේ හිලට තදකරද්දි තිලිණිගෙන් ආපු කෙදිරිය මට හොදට ඇහුණා.. නමුත් මට තේරුනේ නැත්තේ ඇයි තිලිණි කැ කෑ ගහන්නේ නැත්තේ?

මම අහල තිබ්ඛේ වර්ජිනිටි එක ලොස් වෙද්දි දැනෙන වේදනාව හරිම වැඩි ඒ වෙලාවට කැ ගැහෙනවා කියලා.. ඒති තිලිණි ගානක් නැතුව ඉන්නවා.. අංකල් හෙමින් හෙමින් තිලිනිගේ හිලට කරන වේගේ වැඩි කරන්න පටන් ගත්තා..ඊලගට මට ඇහුණු දෙයින් මට හිතාගන්න බැරිවුණා තිලිණි කොහොමද මේ වගේ දෙයක් මට හැංගුවේ කියලා..

තව ඇතුලට දාන්නකෝ අංකල් එදා ගැහුවා වගේ.. තව හයියෙන් රත්තරං.. මට තව රිදෙන්න කරන්නකෝ..

ඒ කියන්නේ තිලිණි ශානිලාගේ තාත්තිත් එක්ක ඉන්න පළවෙනි දවස අද නෙමේ.. ඒ වගේම තිලිනි වර්ජින් කෙල්ලෙකුත් නෙමේ..

එක පාරම මගේ උරහිසට කවුරුහරි අත තිබ්බා.. මම බයවෙලා ගැස්සිලා අනිත් පැත්ත හැරුනේ.. කැ ගහන්න බැරිවුනේ මගේ කටත් ඒ ගමන්ම අතකින් වැහුව නිසා..

දෙවියනේ...

සදුනි 3 කොටසත් සමගින් හමුවෙමු... කොමෙන්ටුවකින් අපිව දිරිමත් කරන්න අමතක කරන්න එපා..

7 comments:

  1. kathawa elzz hodata liyapan.. මගේ අම්මා - සුනේත්‍රා next part1 ikmanata oni kolloooooooooo eka nawatthanna epa okkk

    ReplyDelete
  2. ammata uduuuuuuuuuuuuuu
    elatama lyala thiyanawa bnzzzzzzzz
    pattae
    sirama sira
    ehanam mekath digtama liyapankooooo

    ReplyDelete
  3. Mare maru kathawa.........
    'Digatama liyanna...
    Apita ikmanatama anith kallath danna...

    ReplyDelete
  4. රහසිගත සම්බන්ධතාවයක් තියාගන්න කැමති අක්කා කෙනෙක් මාව ඇඩ් කර ගන්න ❤️ මට 22 පිලියන්දල

    Imo චැට් එන්න 0725325936

    ReplyDelete
  5. නියමයි සුපිරි කතාවක්

    ReplyDelete