අම්මයි මමයි - 2

අම්මයි මමයි - 2

අම්මා - පුතා..

මගේ ඇග හිරි වැටිලා ගියා.. දැන් මොකද කරන්නේ.. අද නම් නඩුවක්ම තමයි..
මම එහෙම්ම අම්ම හිටපු පැත්තට හැරුණා..

අම්මා - මොකද බය වෙලා වගේ.. මොනාහරි ඔ්නේ නැති දෙයක් කරලා වගේ.. උදේට තේ බිව්වේ නෑ නේද? මෙන්න තේ එක..

මම - ඔ..ඔව් අම්මේ.. කියලා තේ එක ගන්න ලගට ගියා..

මම තුවාය විතරයි ඇදලා තියෙන්නේ.. මම තේ එක අතට ගද්දී හොරෙන් බැලුවා අම්මගේ මුණ.. මම හිතුවේ අම්මා මගේ මුණ දිහා බලන් ඇති කියලා.. ඒත් නෑ.. අම්මා බලන් ඉන්නේ මගේ තුවාය දිහා.. මට කර ගන්න දෙයක් නෑ..

එදා අම්මා ඇදල හිටියේ කර පළල් එකක්.. ඉදගෙන මෙසෙට අත්දෙක තියාගෙන ඉද්දි පපුවේ කානුව හොදට පේනවා.. මට එAක දිහා බැලුනා.. සුදු පාට බෝල තන් දෙකේ මුල පේද්දී මට මාර ආසවක් ඇති වුණා..  මට නොදැනිම මගේ මල්ලි නැගිටින්න පටන් අරගෙන.. ඉක්මණට මෙතනින් මාරු වෙන්න ඔ්නේ.. කියලා ඉක්මණට තේ එක අරගෙන මම කාමරයට ආවා.. ඇවිල්ලා දොර වහගෙන ඇද උඩ වාඩි වුණා.. මට පේනන ගත්තා අම්මා මගේ තුවාය දිහා බලාගෙන හිටපු විදිය.. දැන්නම් ඇග රත්වෙන්න පටන් අරගෙන.. අම්මට කටට දෙන්න තියෙනවානම් කියලා හිතුණා.. ඇදේම ඉදගෙන තුවාය ගලවපු මම අතේ පාරක් ගැහුවා අම්මව මතක් කරගෙන.. ආහ්.. ආහ්.. කවදාවත් නොගිය තරමේ බඩු ටිකක් මට ගියා.. එහෙම්ම ටිකක් වෙලා ඇලවෙලා හිටියා..

මම ඉක්මණට බඩු ටික පිහිදගෙන ෂෝර්ටක් ඇද ගත්තා.. ඇදගෙන ඉස්තෝප්පුවට ආවා.. ඇවිල්ලා ටීවී එක ඔන් කරගෙන බල බල ඉද්දි.. අම්මා ගේ අස්කරන්න පටන් ගත්තා.. මම වාඩි වෙලා  හිටියේ සෝෆා එක උඩ.. ටික වෙලාවකින් අම්මා කොස්ස අරන් ආවා ටීවී එක ලග අතුගාන්න.. අම්මා නයිටිය මාරු කරලා.. අම්මා කළින් ඇදන් හිටියේ රෝස පාට ටිකක් විතර ගොරෝසු නයිටියක්.. නමුත් දැන් එයා ඇදල තියෙන්නේ දම්පාට කොට නයිටියක්.. එA  මදිවට එAක මාර දුහුල් ඒ වගේම දනිහිසන ගාවිනුත් අගල් 4 ක් විතර කොටයි.. මේක දැක්ක ගමන් මගේ මල්ලි නැගිටින්න ගත්තා.. අම්මත් මට පෙන්නන්න හදනවා වගේ කියලා මට හිතුණා.. මේ පස්සට ගහන්න ලැබුනොත් ආයි දවසම ගහනවා කියලත් හිත තද කර ගත්තා..

අම්මා - මොකද? මම දිහා බලාගෙන ඉන්නේ? මාව මීට කලින් දැකලා නෑ වගේ..

මම - නෑ.. එහෙම එකක් නැ.. මට ටීවී එක පේන් නෑ.. ඒකයි..

අම්මා - ඇයි කම්පියුටර් එකේ බලන්න මුකුත් නැද්ද??

මට පොළව පළාගෙන යන්න හිතුණා..

හැබැයි දැන් එකක් ඔ්කේ.. අම්මා හොදටම දැකලා තියෙනවා මම අතේ ගහනවා.. ඒ වගේම අම්මට එAක අවුලක් නෑ.. අම්මා නයිටි මාරු කරලා තියෙන්නෙත් නිකන්ම නෙමේ කියලා මට තේරුණා.. තවත් පස්ස ගහන එකේ තේරුමක් නෑ..

එක පාරම අම්මා මගේ ඉස්සරහ දෙකට නැවිලා අතුගෑවා.. ෆේස් ටු ෆේස් නැවුනේ.. එයා බ්‍ර එකක් ඇදලා නැති බව දැක්කම මට කර ගන්න දෙයක් නෑ.. එවුම් සුදු පාට තන් දෙක දැක්කම මට වාව්.... කියලා කියවුණා.. අම්මට ඒක ඇහුණා..

අම්මා හොදටම දැක්කා මම ඒක දිහා බලන් ඉන්නවා.. එයාටත් ඔන වුනේ මට එAක පෙන්නන්න.. මම හොදටම මෝල් වෙලා හිටියේ..

මම - අම්මගේ බ්‍රා සයිස් එක කීයද? කියලා ඇහුවා.. ඇත්තටම ඇහුවෛ් නෑ.. ඇහැවුණා.. මම හොදටම මෝල් වෙලා ඉන්නේ දැන්.. අම්මා.. ටිකක් අමුතු විදියට බලලා 30යි... ඇයි අරගෙන දෙන්නද? කියලා ඇහුවේ හිනාවකුත් එක්ක..

මම එ හිනාවෙන් තවත් මෝල් වුණා..

මම - මට නම් හිතෙන්නේ ඊට වඩා ලොකු ඇති කියලා..

අම්මා - මම නම් අදින්නේ 30...

මම - අපි මැනලා බලමුද?

අම්මාත් දැන් ටික ටික මෝල් වෙනවා.. මම හොදටම මෝල් වෙලා.. මෝල් වෙලා ඉද්දි මේවගේ කථා කරද්දි තවත් මෝල් වෙනවා..

කිසිම අකමැත්තක් නොදක්වපු අම්මා

 හා.. ඉන්න මම ටේප් එක අරගෙන එන්නම්..

අම්මා නැගිටලා කොස්ස සොෆා එක ගාව දාලම ගියා.. මට තේරුණා අම්මත් හොදම මෝලෙන් තම ඉන්නේ කියලා.. අද එA සුදු තන් දෙක ලෙව කනවමයි කියලා හිතේ තියාගත්තා..

අම්මා ආපහු ආවා..

ටේප් එකත් අරගෙන ඇවිත් මගේ ඉස්සරහින් හිටගත්තා.. මම වාඩි වෙලා බලාගෙන හිටියා..

අම්මා - කෝ ඉතින් ඉදගෙනද මගේ පපුව මනින්නේ? මේක මට තනියම මනින්න බෑ..

මමත් ඉතින් කියන පරක්කුවට නැගිට්ටා..

අම්මා - දොර වහල එන්න.. කවුරුහරි ආවොත්..

මමත් අම්මගේ අණට කීකරු වෙලා දොර වහන්න ගියා.. දොර වහළා ආපහු හැරෙද්දී අම්මා එයාගේ කාමරේ පැත්තට යනවා..

අම්මා - මගේ කාමරේට එන්න..

දැන්නම් සීයයට 100 ක් ඔට්ටුයි අදනම් අම්මට වැඩේ දෙනවම තමයි කියලා..

මාත් පස්සෙන්ම ගියා.. ගිහින් කාමරේට ඇතුල් වුණා.. මෙන්න දැන් මගේ පිට්ටුව ඉන්නවා මට පිටුපාලා.. මම ගිහින් ටේප් එක ගත්තා.. අරගෙන නයිටිය දෙපැත්තෙන් ඉනෙන් අල්ලා කිව්වා.. අම්මගේ කණ ලගZටම කට ලන් කරල හෙමීටනයිටිය ගලවලාම මනිමුද? එතකොට හරිම ගාන ගන්න පුළුවන් කියලා..

අම්මාත් හ්ම් කියලා.. නයිටියේ එක අතක් පන්නනවා.. මම ආපහු කන ගාවටම තොල් දෙක ලන් කරලා රහසින් වගේ කිව්වා.. මම ගලවන්නද? කියලා..

අම්මා ඒකටත් හ්ම් විතරයි..

කවුද දෙයියනේ හිතුවේ එක දවසට මෙච්චර දෙයක් වෙයි කියලා.. මම අම්මගේ කර දෙපැත්තෙන් ගැලෙව්වා.. එA නයිටියත් මාර සෙක්සි ටයිඩ්.. මම ඒක ගලවන්න ලං වෙලා අම්මගේ පිරුණ පස්සට ෂේප් එකේ ජැකකට සෙට් වුණා.. අම්මත් නෝ කථා. දීගෙන ඉන්නවා..

මම පිටිපස්ස පැත්තෙන් අම්මගේ නයිටිය ඉන ගාවටම පහත් කළා.. දැන් අම්මගේ ඉනෙන් උඩ මුකුත් නෑ. මාරම පිරුණ ඇගක් ඒක.. ඇගේ කට්ටක් අහුවෙන්නෙත් නැති තරම්.. මම අත් දෙක යටින් මගේ අත්දෙක යැව්වා.. යවලා වම් පැත්තේ නිපල් එකට ටේප් එකේ එක කොනක් තිබ්බා.. මම අම්මගේ ඛෙල්ලට උඩින් තමා හරියට තිබ්බද බැළුවේ.. අම්මගේ ඇග රත් වෙලා හොදටම.. දැන්නම් ඇස් දෙකත් වහගෙන.. වම් පැත්තේ නිපල් එක උඩින් ටෙප් එක තිබ්බ මම පපුවෙ මැද අතගාගෙනම අනිත් තනේට ආවා.. ඇවිත් එA නිපල් එකටත් අත තිබ්බා.. තියලා මුලින්ම කලේ අතින් අම්මගේ එක නිපල් එකක් හොදට මිරිකපු එක.. එA පාර අම්මගේ කටින් හීන් කෙදිරියතුක් ආවා..

මගේ පයිය දැන් හාදට අම්මාගේ පුකේ ඇතිල්ලෙනවා.. දැන් ඉතින් ටේප් වැඩක් නෑ.. ටේප් එක බිමට අතහැරපු මම අම්මගේ නිපල් දෙක අතින් මිරිකන ගමන් ඛෙල්ලට තද කිස් එකක් දුන්නා.. අම්මා තවත් ඇගට බරවෙනවා.. ඇස් දෙක පියගෙන..

එහෙම්ම කන් දෙක සුප්පු කරන්න පටන් ගත්ත මම එක අතක් ෂේප් එකේ ඉන ගාවට ගෙනිච්චේ අම්මගේ හිලට අත ඔබාගන්න පුළුවන්ද බලන්න.. නමුත් මම අත නයිටිය ඇතුලට දාන්න යද්දි අම්මා අතින් ඇල්ලුවා.. එA පාර මම නයිටියට උඩින් අම්මගේ චුව අල්ලන්න පටන් ගත්තා.. අම්මා එAකටනම් මුකුත් විරුද්ධත්වයක් දැක් වුනේ නෑ.. මම හොදට නයිටියට උඩින් අම්මගේ හුත්ත අග ගෑවා.. අම්මත් කෙදිරි ගානවා.. අම්මව මගේ පැත්තට හරවගත්ත මම තොලක් දාන්න පටන් ගත්තා.. අම්මත් ෆුල් සපෝට්.. නෝ කථා.. හැබැයි හොදට තොල් දෙක උරනවා මගේ.. මම අම්මගේ එක අතකින් අල්ලලා මගේ කලිසම උඩ තියාගත්තා..

අම්මා තොල් දෙක උරන ගමන් කලිසමේ ෂිපර් එක ගැලෙව්වා.. ගලවලා.. බොත්මත් ගැලෙව්වා.. ගලවපු ගමන් කලිසම ඇගෙන් පහලට කඩා වැටුණා..දැන් ජොකා විතරයි.. අම්මා ජොකාට උඩින් මගේ පොල්ල අතගානවා.. හ්ම්.. එළියට පනින්න හදන පොල්ල තවත් මොල් කරන අම්මා කරන්නේ ඒක අල්ලනවා විතරයි.. මම අත තිබ්බා ජොකා ගලවන්න.. අම්මා මගේ අත අරගන අයින් කළා..

එහෙම කරලා අම්මා මාව ඇදට තල්ලු කලා.. තල්ලු කරලා.. බැල්ලියෙක් වගේ කකුල් හතරින් ඇද උඩට ආවා.. මම දැන් උඩුබැලි අතට හාන්සි වෙලා ඉන්නේ ජොකා පිටින්..මගේ ලගට ආපු අම්මා... හිමිට එයාගේ කටින්ම ජොකාගේ කොනකින් අල්ලලා ජොකා පොඩ්ඩක් පහත් කළා..

ඒ ගමන්ම මගේ පොල්ල උඩට අවේ හරියට දුන්නක් වගේ..

කිසි කථාවක් නෑ.. අම්මා ජොකා ගලවලම දාලා.. පොල්ල දිහා බැලුවේ හරිම කෑදර කමකින්.. අතින්වත් අල්ලන්නේ නැතුව එක පාරම අම්මා ටොපා කටේ ඔබා ගත්තෙ.. මට උඩට ගත්ත හුස්ම පහල හෙලා ගන්න බැරිවුණා.. ආපු සනීපෙටා.. ආහ්.. අහ්.. හොදට උරන්න රත්තරං.. අම්මා පයිය උරන්න ගත්තේ හොද පළපුරුදු කෙනෙක් වගේ.. දත් වදින්නේ නැති වෙන්න.. ලස්සනට අම්ම මගේ එක උරනවා..

විනාඩි 10 ක් විතර පයිය උරපු අම්මා..නැගිට්ටා.. නැගිටලා නයිටිය ගලවලම දැම්මා.. මම ඉක්මනට ඇදේ වාඩිවුණා.. අද නම් අම්මට හුකනවාම තමයි කියලා.. අම්මව එහෙම්ම ඔඩොක්කුවේ වාඩි කරව ගත්ත මම අම්මගේ තන් දෙක ලොවන්න පටන් ගත්තා.. අම්මා මාව බදාගෙන ඇස් වහගෙන හිටියේ..

අනේ යොිහාන් තව හයියෙන් රත්තරන්.. තව රිදෙන්න හපන්න රත්තරන්.. හපන අතේ මම අම්මගේ පෑන්ටිය ඇතුලට අත දාගන්න පුළුවන්ද කියලා ට්‍රයි කලා.. අම්මා මගේ අත අයින් කළා.. මට හිතුණා.. ඇයි මේ ගැනි වැඩේට එන්ටර් වෙන්නේ නැති වෙයිද? කියලත්..

මම හෙමීට අම්මගෙ කනට කෙදුරුනා.. අම්මේ මට අම්මට හුකන්න ඔ්නේ කියලා..

අම්මා ඒකට රිප්ලයි එකක් දුන්නෙත් නෑ,. මම කල්පනා කලා ඔක්කොම ගන්න ගිහින් මේ ලැඛෙන දේත් නැතිවෙයිද දන්නැ කියලා.. මම ආපහු ඒක ඇහුවේ නෑ..

මාව ඇදට තල්ලු කරපු අම්මා ආපහු මගේ පයියා කටේ දාගත්තා.. මමත් කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන් හොදට කට ඇතුලටම ගැහුවා.. ආහ්. ආහ්.. අම්මා කෙදිරි ගානව පයිය උගුරේ ගැවෙන පාරක් ගානේ..

හොදට කටට දුන්නා.. විනාඩි 15 ක් විතරම අපි කලේ ඒක.. ටිකක් වෙලා යද්දි මම කිව්වා අම්මා එහෙනම් ගලක් කපමුද කියලා.. අම්මා හ්ම් කිව්වා විතරයි..

මම - පෑන්ටිය ගලවන්නද??

අම්මා - එපා..

මම - අනේ.. ගලවන්නංකො..

අම්මා - එපා.. අද එපා..

ආපහු මොකටද මෙයාගේ ගෑස් බලන්නේ කියලා.. මම පයිය කකුල් දෙකේ මුල තියලා හෙමීට ගලක් කපන්න පටන් ගත්තා. හිමීට... ්ඒ ගමන් අම්මගේ තොල් දෙක වගේම කුක්කු දෙකත් සුප්පු කරන්න අමතක කලේ නෑ.. ටික වෙලාවක් කරද්දි මට යන්න ආවා..

මම - අම්මා මට යන්නයි යන්නේ කකුල් දෙකේම යවන්නද?..

අම්ම - හා.. කමක් නෑ..

මට ඒ සුදු ගල් දෙකේ කවදාවත් නොගිය තරම් බඩු ගොඩක් ගියේ මගේ ඇගත් පණ නැති කරගෙන.. එහෙම්ම අම්මගේ තන් දෙක උඩ ඔළුව තියාගෙන ටිකක් වෙලා හිටියා.. අම්මා හැබැයි මේවෙන ක මාත් එක්ක වචනයක් කථා කලේ නෑ.. සමහරවිට එයාට ලැජ්ජද දන්නෑ.. කමක් නෑ. ටිකක් ඔහොම හිටපුවාදෙන්.. කියලා අපි දෙන්නා බදාගෙන විනාඩි 30 ක් විතර ඇළවෙලා හිටියා..

මම - අම්මා අපි දෙන්නා ගිහින් වොෂ් එකක් දාමුද?

අම්මා - හා වස්තුවෙ අපි දෙන්නම අද එකට වොෂ් එකක් දාමු..


අපි දෙන්නා එදා වොෂ් එකක් දාද්දිවත් අම්මා පෑන්ටිය ගැලෙව්වෙ නෑ.. මමත් ඉතින් බලකරන්න ගියේ නෑ.. මේ ලැඛෙන ටික කොච්චර වැඩිද මට.. අපි දෙන්නා වොෂ් එක දාද්දිත් හොද ආතල් එකක් ගත්තා..

ඊට පස්සේ වුණ දේවල් අම්මයි මමයි - 3 කොටසින් හමුවෙමු..

18 comments:

  1. hmmmmmmmmmmmmmm
    sira machooooo kathawa nm pattama pattae
    mm hethuwa ne machcharama sirawata thiyae kiyala
    ela elaaaaaazzzz
    1st dawase pant 1ka galawapu nathi eka nm thawath pattae
    ehnm elaga kathawan ap st wamu

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  2. Pattata yanawa machan
    Keep it up

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  3. Ela macho Ela. mama malata comment karana ekek nemey. eth mata comment nokara inna bari una. Ohoma yan ohoma yan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  4. Patta kathawa ..digatama liyanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  5. ado ubalata mokada bn una ???????
    dawas 2ka kin kathawak nena
    aeyooooooooooo ehma karanna epa
    ap welanawa
    ela ela ubalatath wada athina
    eka nisa hameeta liyapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. සොරි ප්‍රමාද උදනාට.. අද 4.00 ට කළින් කථාවක් එනවා..

      බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      Delete
  6. සොරි ප්‍රමාද උදනාට.. අද 4.00 ට කළින් කථාවක් එනවා..

    බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

    ReplyDelete
  7. elaz boss ikamata dafan kathawa patta

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ අම්මා - සුනේත්‍රා 3 නිකුත් වුණා..

      අදහස් යෝජනා චෝදනා අපිට එවන්න අමතක කරන්න එපා

      podiputha3@gmail.com

      Delete
  8. loweth na lokka digatama karagena palayan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  9. e machn aluth kathaa nathda ban

    ReplyDelete
  10. මේක අප්ඩේට් කරන්නකෝ.................අලුත් කතා නැද්ද....

    ReplyDelete