අම්මයි මමයි - 1

අම්මයි මමයි - 1

මගේ නම යොහාන්.. අපි ඉන්නේ ගම්පහ පැත්තේ ප‍්‍රසිද්ධ  නගරයක.. මට අවුරුදු 20යි.. දැන් ඉස්කෝලේ ගිහින් ඉවරයි.. මේ සිද්ධිය උනේ මම ඒලෙවල් ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න දවස් වලදී.

රිසාල්ට් එනකම්ම කරේ ගෙදට්ට වෙලා අතේ ගහන එකයි.. ගේම් ගහන එකයි තමයි.. අපේ පවුලෙ ඉන්නේ මායි අම්මයි, තාත්තයි , මල්ලියි විතරයි. අම්මගේ වයස අවු 40 යි.. අපේ අම්මලාගේ පවුලේ කට්ටිය ඔක්කොටම හොදට සල්ලි තිබ්බා.. අම්මා පොඩි කාලේ ඉදල හොද හුරතල් සෙක්සි පෙනුමට හිටියා කියලා අම්මගේ පරණ ෆොටෝ බැලුවම පේනවා..

අම්මගේ පපුව නම් එච්චරම ලොකු නෑ.. සයිස් එක 30.. නමුත් එ්වා එල්ලා වැටෙන්නෙනම් නෑ.. පපුවට හරියන්න අම්මට ලස්සන රවුම් වට්ටක්කා පලු දෙකක් වගේ පස්සක්නම් තිබුණා. අම්මත් එක්ක පාරේ යද්දි අවංකවම මට මාර අප්සට්.. තෙරෙන පොඩි එකාගේ ඉදන් අවු 80 නාකි පවා දෙපාරක් එ් පස්ස දිහා බලන්න පසුබට වෙන්නේ නෑ..  අම්මා නම් ඔවා තෙරෙන්නෑ වගේ පස්ස නළව නළව ඇවිදිනවා..

තාත්තා වැඩකලේ යුනියන් බැංකුවේ බ‍්‍රාන්ච් මැනේජර් කෙනෙක් විදියට.. උදේ ගියාම එද්දි ටිකක් රූ වෙන එක සාමාන්‍ය දෙයක්.. ඉරිදා දවසක ඇරෙන්න තාත්තටයි අම්මටයි කථා කරන්න වෙලාවක් තිබ්බෙ නැති තරම්..

මම මෙ සිද්ධිය වුණ දවස වෙනකන් අම්මව මතක් කරන් අතේ ගහල තියා එහෙම කිසිම අදහසක් තිබ්බෙවත් නෑ..

එ් සිද්ධිය වුනේ හරියටම සඳුදා දවසක.. වෙනදා වගේම උදේ 8.30 විතර වෙද්දි මම නැගිට්ටා.. පීසී එක ඔන් වෙන්න දාලා මම වොෂ් රූම් එකට ගියා එකක් දාලා එන්න.. අම්මා කාමරේ මන් හිතන්නේ.. මම චු පාර දාලා ආපහු ඇවිත් කාමරෙ දොර වැහුවා.. ලොක් කලේ නෑ.. උදේ පාන්දරම මට වැලක් අදින්න ඔ්නෙමයි. හොද ඉන්දියන් වැලක් ප්ලේ වෙන්න දාලා මම වැඩ පටන් ගත්තේ කලිසම ඇගෙන්ම අයින් කරළා..

වැඩේ හොදම හරියට යද්දි මට නිකන් හිතුණා කාමරේ දොරෙන් සද්දයක් ආවාදෝ කියලා.. නිකන් හැගීමක් වගේ.. මම එ්ක වැඩිය ගණන් ගත්තේ නෑ.. මගේ එක අංශක 90ටම නැගලා.. මගේ එක අගල් 7 ක් විතර දිග තනි කළු පාට පොල්ලක්..

කොහොම හරි මම ගහගෙන ගහගෙන ගියා.. බඩු ලෝඩ් එකක් පැන්නේ මගේ ඇගේ හැමතැනමත් තෙත් කරන ගමන්.. හ්ම්.. දැන් ඉතින් මෝල හරිනේ කියලා හිතලා මම නැගිට්ටා.. එ් පාර නම් මට හොදටම ඇහුණා මගේ දොරේ මොකක් හරි වැදුණා කියලා.. ඉක්මණට අනික් පැත්ත බැලුවට කවුරුත් නෑ.. නමුත් දොරබාගෙටම ඇරිලි..

මට හිතාගන්න බැරිවුණා. හුලගට නම් කොහොමත් ඇරෙන්න විදියක් නෑ. එ්ක අග’ල් 3ක පළල තියෙන දොරක්.. අම්මටහුඩු අම්මාවත් යද්දී දැක්කද?.. මළ කෙළියයි.. දැන් මම මුණ බලන්නේ කොහොමද?... මම මටම ශාප කර ගත්තා.. මම තුවාය අරන් ඇගේ තිබ්බ බඩු ටික පිහිදගෙන එහෙම්ම දිවුවා බාත්රූම් එකට.. කුස්සිය පහුකරගෙන යද්දි අම්මා ඉන්නවා නයිටිය පිටින් අනිත් පැත්ත හැරිලා.. මට ලැජ්ජාවේ බෑ.. එහෙම්ම බාත්රූම් එක ඇතුලට ගිහින් ෂවර් එක ඇරගත්තා..  ඇගට වතුර ටික වැටෙන්න පටන්ගද්දි මම කල්පනා කරන්නත් පටන් ගත්තා.. මොකක්ද කරන්නේ කියලා..

ටික වෙලාවක් යද්දි මට හිතුණා.. එ් කියන්නේ මට කවුරුහරි බලන් ඉන්නවා කියලා ෆිලින්ග් එකක් ආපු වෙලාවෙයි අම්මා ඔතනට ඇවිත් ඇත්තේ.. මගේ මල්ලි ටිකෙන් ටික නැගිටිටන්න ගත්තා.. එ් කියන්නේ අම්මා එ්ක එතන්ට වෙලා බලන් ඉදලාද..,??? අම්මා මගේ කාමරේ දොර ගාවට වෙලා එයාගේ එක අත ගානව මට මැවිලා පෙනුනා.. මේ මොනාද මම හිතන්නෙ?? ෂික්.. කියලා එ්ක ඔළුවෙන් අයින් කරන්න ගියත් මට ඔළුවට අවේ ඒකමයි..

අම්මගේ ලොකු පස්ස ගැන, පිරුනු පපුව ගැනත් හැගීම් මහා ගොඩාරියක් පපුව ඇතුලේ හිරවෙනවා වගේ දැනුණා..ඉක්මණට වොෂ් එක ඉවර කරපු මම ආපහු කාමරයට යන්න ආවේ තුවාය ඇදගෙන.. අම්මා තාම කුස්සියේ වාඩි වෙලා තේ බොනවා.. මම පහු කරගෙන යද්දි..

අම්මා - පුතා...

මගේ ඇග හිරිවැටිලා ගියා...

මම මෙ කථාව මෙනින් නවත්වනවා.. මට මෙ කථාව ගැන ඔයාලගේ කමෙන්ට්ස් දෙන්න.. තව දුරටත් මෙ කථාව කරගෙන යන්නද? එපාද? අම්මගේ සහ පුතකුගේ කි‍්‍රයාකාරකම් ඇතුලත් කථාවක් මෙක...මට ඔයාළගේ කමෙන්ට්ස් දෙන්න මේක කරගෙන යන්නද? නැත්නම් වෙන එකක් දාන්නද කියල.. ඔයාලගේ කමෙන්ට් එක උඩ තමයි එක රුදිලා තියෙන්නේ..

බොහොම ස්තූතියි..

8 comments:

  1. hmmmmmmmmmmmm
    kathawa nm hodae machoooooo
    aulk neeeeee
    digatama karagena palayan
    machooooo puluwn nm kathawa liyanakota tikak withara digata liayapan
    ethakota maru mcho

    ReplyDelete
  2. නෑ.. මචන් මේ කථාව පොඩි කලේ කතාව ඔක්කොම දාලා මෙක බලන කට්ටියගේ අදහස් ටික දැනගන්න.. කථාව කරගෙන යනවද නැද්ද කියලා බලන්න..

    බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

    ReplyDelete
  3. machan katha hodatama hodai meka machan kathawa witharai meka anik ayage rasawindanayata karana deyaka digatama liyapan api innawa hamadama site eka balanawa elazz digatama liyapan....

    ReplyDelete

  4. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

    ReplyDelete
  5. Ela ela...honda arambayak..digatama liyanna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  6. ලස්සනයි.ආඇත්තටම සෙට් උන අය කවුද ඉන්නේ

    ReplyDelete