මගේ නම නර්මදා - පාඨකයෙක් විසින් එවා තිබු කථාවක්

මගේ නම නර්මදා

මගේ නම නර්මදා  මගේ මහත්තයගේ නම ඩිල්ෂාන්..

අප මැරි කලේ ලඟදි. මැරි කරල වෙනම පදිංචි වෙන්න අපි යා`ඵ වෙලා ඉන්න කාලේ ඉඳලම අපි දෙන්න කතා වෙලා හිටියේ. ඒක නිසා මැරි කරපු අලූතම කුලියට ගෙයක් අරගෙන අපි වරකපොලට ආව. ඩිල්ෂාන් මට පන වගේ ආදරෙයි. එයා මට කවදාවත් නීති දැම්මෙ නෑ.

මගේ සතුට තමයි හිතුවෙ. මාත් එහෙමයි ඩිල්ෂාන් කියන ඕන දෙයක් කරන්න ලෑස්තියි. එයාගේ සතුට තමයි මගේ සතුට. සුගත් වැඩ කලේ සේල්ස් රෙප් කෙනෙක් විදිහට. එයාට ලොකු පඩියක් නොලැබුනත් අපි සතුටින් හිටිය.

මේ අතරතුර තමයි ඩිල්ෂාන් වෙනත් පලාතකට මාරුවක් ලැඛෙන්නෙ. අපි කුලියට ගත්ත ගෙදරට
අවුරුද්දක සල්ලි එකපාර දීල තිබ්ඛෙ. මේ වෙලාවෙ වෙන පලාතකින් ගෙදරක් හොයාගන්න අතේ
සල්ලිත් නෑ.

—නර්මදා මම නම් ඔයාව දාල කොහෙවත් යන්නෙ නෑ. මේක අත ඇරල වෙන මොකක් හරි පොඩි
වැඩක් හරි හොයාගමු˜ මාරුව ගැන දැනගත්තම සුගත් කිවුවෙ එහෙමයි.

ඒත් එයාගේ දියුණුවට බාධා කරන්න මගේ හිත ඉඩ දුන්නෙ නෑ.

—ඔයා යන්න ඩිල්ෂාන් . ආයෙ ටික දවසකින් මාරුවක් හදාගන්න බලමු. අනික ලඟදි ඔයාට ප්‍රමෝෂන්
එහෙකුත් ලැඛෙයිනෙ˜

 —හරි හරි අපි බලමුකො. දැන් එන්නකො සුදු කෙල්ල මන් ලඟට˜ කියල ඩිල්ෂාන් මාව ලඟට ඇදල
ගත්ත. එයා කිස් කරන්න ගත්තහම මගේ මු`ඵ ඇඟම ඉඹිනව. මමත් එයා ඒක කරන විදිහට ගොඩක්
ආසයි. මමත් එයාගේ එක ලොකු වෙනකල් අතින් ටික වෙලාවක් කරල. ඊට පස්සෙ කටින් කරන්න
ගත්ත.ඩිල්ෂාන් ඒකට ගොඩක් ආසයි. සමහර දවස් වලට එයාට යනකල්ම කටේ කරනව.

කරන අතර ඩිල්ෂාන් කියනව —ඔයා තරම් කටට ගන්න දන්න කෙල්ලෙක් කොහෙවත් නැතුව ඇති
කෙල්ලෙ. ඒක නෙමෙයි මගේ යා`ඵවො කියනව කොහොමද ඔයාගේ පස්සයි ඉස්සරහයි ඔය තරම්
ලොකු කලේ කියල˜

මට ලැජ්ජත් හිතුන මං ගැන එයාල කතා වෙන දේවල් වලට. ඕනෙම කොල්ලෙක්ට දෙපාරක් හැරිල
බලන්න හිතෙන ඇඟක් මට තිබුන.

මං පස්සෙන් ඔනි තරම් කොල්ලො ඇවිත් ඇති. ඒ අතර ඩිල්ෂාන්

වඩා සල්ලි තියෙන ලස්සන කොල්ලො හිටියත් මගේ හිත ගියෙ සුගත්ට.

මං ඇහුව —ඉතින් ඔයා මොනවද කිව්වෙ˜ කියල.

—මම ඉතිං කිව්ව මං තමයි ඒවා ලොකු කලේ ඇයි උඹලට ඊරිසියද කියල˜

 කතාව අතරම ඩිල්ෂාන් එයාගේ ඇඟිල්ලෙන් මාව හොඳටම ඇවිස්සුව.

 —දැන් නං මට ඉන්න බෑ

රත්තරං˜ මංම ඩිල්ෂාන් එක අරගෙන ඇතුලට දාගත්ත. සුගත් කරගෙන කරගෙන ගිහිං එක පාරම
එලියට අරං මගේ ඇගට ගංගාවක් දැම්ම
.
ඩිල්ෂාන් මාව තුරු`ඵ කරාගන ගොඩක් වෙලා එහෙම්ම හිටිය. මේ විදිහට දවසින් දවස ඩිල්ෂාන් යන්න
තියෙන දවස ලං වුනා.

දවසක් සුගත් ගෙදර ආවෙ කොම්පියුටර් එකක් අරං. ඔන්න ඔයාට මං ගියපුවහම පා`ඵ යන්නත්
එක්ක මං කොම්පියුටර් එකක් ගෙනාව. ස්කයිප් යන්නත් පු`ඵවන්. එතකොට මට එහෙ ඉඳගෙන හරි
ඔයාගෙ ලස්සන බලන්න බැරියැ˜

ඩිල්ෂාන් එහෙම කියද්දි මට එයා ගැන ගොඩක් දුක හිතුන.
ඩිල්ෂාන් ගිය දවස මට ගොඩක් දුක හිතුන දවසක්. ඒත් මං දුක හංගගෙන එයාට ගමනට සුබ පැතුව.
එයා රත්නපුරේට ගිය ගමන් කැෆේ එකකින් සකයිප් ආව. මේ විදිහට දින ගෙවිල ගියා.

මේ අතර අහම්ඛෙන් වගේ තාරක කියල කෙනෙක් මට ස්කයිප් එකෙන් චැට් කලා. මං මුලදි
එචචර එයත් එක්ක චැට් කරන්න උනන්දු වුනේ නෑ. ඒත් එයා දිගටම චැට් කලා. විහිලූ කර කර මාව
වර්ණනා කර කර එයා චැට් කරන විදිහට මාවත් නොදැනුවත්වම එයත් එක්ක චැට් කරන්න
පෙළඹුනා.

සති අන්ත වල ඩිල්ෂාන් කොහොම හරි ඇවිත් යන්න එනව. එදාට ඉතින් මට ඉන්න හම්බවෙන්නෙ
නෑ. සතියෙ අනෙක් දවස් වල පු`ඵවන් හැම වෙලේම නෙට් කැෆේ වලට ගිහින් මාත් එක්ක චැට්
කලා. ඩිල්ෂාන් එක්ක චැට් කරද්දි නම් එයා මම ඇඳුම් ඇඳන් ඉන්නවට වඩා ගලවල ඉන්නව නම් තමා
කැමති වුනේ.

—හොඳට මට පේන්න ඉන්න පැටියො. බෝඩිමට ගිහින් ඔයාව මතක් කරල අතින්වත්
කරගන්න˜ කියල කියද්දි මට එයා ගැන දුකත් හිතුන.

මේ අතර තාරක එයාගේ චැට් එකට සෙක්ස් ගැනත් ටික ටික කතා කරන්න ගත්ත. මොනව වුනත්
මට ඩිල්ෂාන් වැරැද්දක් කරන්න හිත දුන්නෙ නෑ. මං ඩිල්ෂාන් කෝල් කරපු වෙලාවක කිවුව කොල්ලෙක්
මාත් එක්ක චැට් කරනව කියල.

ඒත් ඩිල්ෂාන්  මට මොනවත් කිවුවෙ නෑ. කමක් නෑ නර්මදා. ඔයත් ගෙදර පා`ඵවෙන්නෙ ඉන්නෙ. මටත්
හැම වෙලේම චැට් කරන්න වෙන්නෙත් නෑනෙ˜ කියල තමයි එයා කිව්වෙ.
එක සති අන්තෙක ඩිල්ෂාන්ගෙදර අවිත් හිටියෙ. ඩිල්ෂාන් එද්දි සෙක්ස් ෆිල්ම් එකක් අරං ඇවිත් තිබුන.

එදා සුගත් පොඩි ඩි්‍රන්ක් එකකුත් ගන්න ගමන් ෆිල්ම් එකත් බල බල මාව කිස් කර කර අපි සෙක්ස්
කර කර හිටියෙ. මට පුරුද්දට වගේ සකයිප් එකත් ඔන් එකේ තිබ්ඛෙ. මේ අතර තමයි මං දැක්කෙ
තාරක ස්කයිප් එන්න රිනග් කරනව. මට හීන් දාඩිය දැම්ම.

තාරක කියන ඒවා ඩිල්ෂාන් එහෙම
ඇහනොත් මං ගැන මොනව හිතයිද කියල මං බය වුන නිසා ලයින් එක කට් කරන්න කියලා මං
කොම්පියුටර් එක ගාවට යන්න හදද්දිම තමයි ඩිල්ෂාන් ඇහුවෙ

—කවුරු හරි සකයිප් ඉන්නව නේද? ඇයි ගන්නෙ නැත්තෙ˜ කියල.
එතකොට මං කිවුව —අර කොල්ල වෙන්න ඇති. වෙන වෙලාවක චැට් කරන්න බැරියැ˜ කියල
එත් ඩිල්ෂාන් කිවුව කමක් නෑ චැට් කරන්න කියල.

—මං ඉන්නව කියල අඟවන්න එපා. ඔයා චැට්
කරන්න. මටත් ආසයි අහන් ඉන්න˜ කියල. එයා කැමරාමට අහුවෙන්නෙ නැති වෙන්න තමයි
ඉඳගත්තෙ.

මට දැන් බයට වෙව්ලනව වගේ. චැට් නොකර හිටියොත් ඩිල්ෂාන් මාව සැක කරයි කියල හිතුන නිසා
ඕන දෙයක් වෙන්න කියල මන් චැට් කලා.
මං හදිසියට බ්‍රා එක විතරයි ඇඳන් හිටියෙ. මං කැමරාවට මූන විතරක් අහුවෙන විදිහට හදල චැට්
කරන්න පටන් ගත්ත. තාරක දැන් හෝ ගාල කියවනව

—අද නම් කෙල්ල මොනව හරි කරල වගේ.
කොඩෙත් අවුල්වෙලා. ඔයා බ්‍රා එක විතරයි නේද ඇඳල ඉන්නෙ. මට පටි දෙක පේනව. ආඩම්බර
වෙන්නෙ නැතුව කැමරාව පොඩ්ක් පහතට හරවන්නකො කෙලගේ ලස්සන හොඳට බලන්න˜

මට දැන් උන් හිටි තැන් අමතක වෙලා ඩිල්ෂාන් දිහා බැලූනෙ නොදැනුවත්වමයි.
ඩිල්ෂාන් හිනා වෙවී ඉන්නව. මං මේකනම් හිතපුවත් දෙයක් නෙවෙයි. මට පුදුමයි ඩිල්ෂාන් මේ තරම්
දෙවල් අහිලත් හිනා වෙන එකට.
ඒ මදිවට ඩිල්ෂාන් අතින් මට කියනව කැමරාව පහතට හරවන්න කියල. මට දැන් මොනා කරන්නද
කියල හිතා ගන්න බෑ. ඕන දෙයක් කියල මං කැමරාව එැරෙව්ව.
මේක ඒක දැකපු පාර හොඳටම ෆයර් වෙලා.

—අම්මෝ නර්මදා ඔයාට පට්ට ෆිගර් එකක්නෙ තියෙන්නෙ. පිස්සු හැදිල ආයෙ හැදෙනව. ඔයාගෙ
තන් දෙක මාර හැඩයිනෙ. ඕකත් ගලවන්නකො ඉතිරි ටිකත් බලන්න˜ තාරක දැන් පිසුසවෙන් වගේ
කියවගෙන යනව.

ඩිල්ෂාන්  අතින් ගලවන්නලූ. මට දැන් හිතාගන්න බෑ ඩිල්ෂාන් මොනව වෙලාද කියල. ඩිල්ෂාන්  දිගටම
අතින් කියනව ඉක්මනට ගලවන්න කියලා. කරන්න දෙයක් නෑ මමත් ගලවල දැම්ම. තාරකට
හිතාගන්න බෑ. එයා හිතුවෙ නෑ මං ගලවයි කියල. මෙහෙ වෙන දේ එයා දන්නෙ නෑනෙ.
තාරකගෙ ඇස් දෙක උඩ ගිහින්. මිනිහ දඩි බිඩි ගාලා කලිසම ගලවල මට පේන්නම එයාගෙ එක
එලියට අරගෙන අතින් කරන්න ගත්ත.

බුදු අමමෝ ඒක මාර සයිස්. මිනිහ විනාඩි 15 ක් විතර අතින් ගහගෙන ගහගෙන ගිහින් වැඩේ ඉවර
කරා. මං ඉක්මනට ස්කය්ප් එකෙන් අයින් වුනා. මට මේක හීනයක් වගේ. සුගත් මේ වගේ දේකට
මේ විදිහෙ ප්‍රතිචාරයක් දක්වයි කියල මං හීනෙකින් වත් හිතුවෙ නෑ.

—ඩිල්ෂාන් ඔයාට අප්සෙට් නැද්ද?˜ මං සුගත්ගෙන් අහුවෙ මට වෙන අහන්න දෙයක් නැති නිසා.
—නෑ කෙල්ලෙ. මාත් අමුතුම ෆන් එකක් ගත්ත ඒකෙන්. ඕව දැන් කෙල්ලො කොල්ලන්ට සාමාන්‍ය
දේවල්. අනික මමත් ඉඳල හිටල එන එකේ ඔයාටත් වෙනසක් තියෙන්න එපැයි˜ ඩිල්ෂාන් හැම
දෙයක්ම දකින විදිහ මට හරිම පුදුමයි.

එදායින් පස්සෙ තාරක දිගටම එයාට ඕන ඕන විදිහට මාව බල බල එයා ස්කයිප් හරහා එයාට ඕන
දේවල් කර ගත්ත. ඒකෙන් මාත් තෘප්තියක් ලැබුව. මේ අතර තාරක මාව හම්බවෙන්න ඕන කිවුව.
මං කිවුව ඒක නං කොහාමත් කරන්න බෑ. මේ දේවලූත් දැන් දුරදිග ගියා වැඩියි කියල.
එදා රෑ ඩිල්ෂාන් කෝල් කරපුවහම මං කිවුව —ඔයා එදාමට කරන්න කියපු දේවල් නිසා. මේ වැඩේ දැන්
දුරදිග ගිහින්.තාරක මාව හම්බවෙන්න ඕනලූ. ඔයා මේ පාර අපුවහම කොම්පියුටරේ විකුණල
දාන්න. නැත්නම් මේක ප්‍රශ්නයක් වෙයි˜ කියල.

—ඔයා කලබල වෙන්න එපා. ඔන්න ඔහෙ එක දවසක් මිනිහව හම්බවෙලා බලන්න. කොහෙවත්
යන්න ඔනි නෑනෙ. ගෙදරට ඇවිල්ල හම්බවෙලා යන්න කියන්නකො. ඔයත් පා`ඵවෙන්නෙ ඉන්නෙ˜
ඩිල්ෂාන් මේ මොනව කියවනවද කියල මට තේරෙන්නෙ නෑ. ඩිල්ෂාන් බල කිරීමටම මං එයාට එන්න
දවසක් දුන්න. තාරකට ඉහේ මලක් පිපුන වගේ.

එදා ඉරිද දවසක් උදේ 10.00 ට විතර තමයි තාරක එනව කිවුවෙ. ඩිල්ෂාන් කලින් දවසෙ රෑ වෙලා
ගෙදර ආව. එයා කිසිම වෙනසක් පෙන්නුවෙ නෑ. වෙනද වගේම මාත් එක්ක හිටිය.
උදෙන්ම මාවත් නැගිට්ටවල ගෙදර අස්කලා. —විස්කි එහෙකුත් ගෙනාව තාරක බොනව නම්
දෙන්න. බයිට් වෙනම පාර්සල් එකක ඇති˜ කියල එයා 9.30 ට විතර ගෙදරින් ගියා. මට ඩිල්ෂාන්
තේරුම් ගන්න බෑ.

දහය වෙන්නත් කලින් තාරක ආව. මං විනිවිද පේන තරමෙ ෂෝට් නයිට් ඩේ‍රස් එකක් ඇඳල
හිටියෙ. මිනිහ ගිලින්න වගෙ මං දිහා බලාගෙන හිටිය. එකපාරම මාව ඇදල අරගෙන කිස් කරන්න
ගත්ත. මිනිහට ඉවසුමක් නෑ. මං සුගත් ගෙනත් තිබ්බ විස්කි එකත් දුන්න. තාරක ඒක බොන
අතරෙ එයාගෙ එක මං කටින් කරා. ඒක මාර ලොකුයි කටට දාන්නත් අමාරුයි. මිනිහ උපරිම
තත්වෙ හිටියෙ. මාව වඩාගෙන අරගෙන තන් දෙන පිසුසුවෙන් වගේ උරන ගමන් පොල්ල මගේ
එකට දැම්ම. ඒ පාරවල් නම් මාර සැරයි. මට සතුට කියල නිම කරන්න බෑ. හවස් වෙකොට හය හත්
පාරක් තාරක මාත් එක්ක හිටිය.

—මං නං හිතුවෙ නෑ ඔයා වගෙ කෙල්ලෙක් එක්ක මට දවසකට වත් ඉන්න ලැඛෙයි කියල. ජීවිතේ
මං උපරිම සතුටු වුනේ අද තමයි˜ කියල.තාරක යන්න හිතක් නෑ. මටත් එයත් එක්ක තව එක
පාරක් හරි ඉන්න ආසයි. ඒත් ඩිල්ෂාන් පහට එනව කිව්ව නිසා —දැන් මහත්තය එන වෙලාව. ඒක නිසා
ඔයා දැන් යන්න˜ කියලා කිව්ව. —මට ඔයාගෙ ලොකු පස්ස පැත්තෙ එක පාරක් කරන්න ඔනෙ
කියලා මාව බලෙන්ම පෙරලගෙන පිටිපස්සෙන් කරන්න ගත්ත. මගෙ තන් දෙක මිරික මිරික
වේගෙන් කරගෙන ගිය තාරක එලියට අරගෙන. මගේ තන් දෙකේ කරන්න ගත්ත. ටික ටික වේගෙ
වැඩි කරපු තාරක මට කට අරින්න කියල එයාගෙ ඒවා ඔක්කොම මගේ කටට දැම්ම.
ඩිල්ෂාන් එනව කිවුව වෙලාවත් පහුවෙලා තිබුන නිසා මං තාරකව බලෙන්ම වගේ පිටත් කලා. —ඔයා
බැඳල හිටයෙ නැත්තං මං කොහොම හරි ඔයාව බඳිනව කෙල්ලෙ˜ කියල මගෙ තොල් දෙක
ආයෙත් උරල තමයි තාරක පිටත් වුනේ.

ජයන්ත ගිහින් ටික වෙලාවකින් ඩිල්ෂාන් ආව. මට එයාට මූන දෙන්න බෑ වගේ. සුගත් නම් කිසිම
වෙනසක් පෙන්නුවෙ නෑ.

ඩිල්ෂාන් මාව එයාගෙ ලඟට ඇදල අරගෙන වෙනද වගේම මාව ආදරෙන් ඉඹල. එයාගෙ ඔඩොක්කුවෙ
ඉන්දගත්ත. මං වෙනදටත් වඩා ආදරෙන් ඩිල්ෂාන් තුරු`ඵ උනා. මාව සතුටු කරන්න ඩිල්ෂාන් ඕනම
පරිත්‍යාගයක් කරන්න ලෑස්තියි කියල මං එදා තමයි දැනගත්තෙ. අපි දැන් ඉන්නෙ වෙනදටත් වඩා
ආදරෙන් වෙනදටත් වඩා සතුටෙන්.

3 comments:

  1. hmmmmmmmmmmmmmm
    mekath sira kathawa
    machooooooo නිලුෂි - මගේ බිරිද kathawe kotasak lagadi awe nena moko cn 1ka ??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  2. me kathawa thawa kotas dala digatama karanna yaluwa hodata thawa aya set wena widihata

    Rashmika

    ReplyDelete