නිලුෂි - මගේ බිරිද

නිලුෂි - මගේ බිරිද

මගේ නම ජයන්ත.. හන්දියේ ති්‍රවිල් පදින එක තමයි මගේ රස්සාව.. මට අවුරුදු 32 යි.. මේ මම ඛෙදාගන්න යන්නේ මගේ ජීවිතේ මෙච්චර කල් තිබ්බ රහසක්... මම බැන්දේ අවුරුදු 27 දී.. මෙ වෙනකන් පවුල් ජීවිතේ කිසිම කරදරයක් තිබ්ඛේ නෑ.. මට අවුරුදු 5ක පිරිමි දරුවෙක් ඉන්නවා..

මේකේ කථා නායිකාව වෙන්නේ නිලුෂි.. එA කියන්නේ මගේ වයිෆ්.. මුලින්ම එයාගැන විස්තරයක් කියන්නම්.. එයාගේ හම නම් හරිම පැහැපත් තලඑළු පාටට වඩා පැහැදිලි සමක් තමයි එයාට තිබ්ඛේ.. පපුව 32 සයිස් එක.. ඒ තන් දෙකේ කිසිම ලපයක් වත් නෑ.. හරිම ලස්සනයි.. පිරිපුන්.. පස්සත් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.. හැබැයි ගෑනි මටවත් පුකේ අරින්නනම් දුන්නේ නෑ.. එයා ඒකට බයයිලු.. රිදෙනවා වැඩි කියලා යාලුවෙක් කිවුවා කියලා තමයි මම එAකට අරින්න හදන හැම වෙලාවෙම එයා කිවුවේ.. එයාට  මාර විදියට ෆිලින්ග්ස් තියෙනවා.. කොච්චර කළත් මදි..  අපේ පවුල් ජීවිතේ කියන්න තරම් වරදක් තිබ්ඛෙ නෑ එA වෙනකන්..

මේ සිද්දිය වෙද්දි මම හිටියේ ති්‍රවීල් ස්ටෑන්ඩ් එකේ.. මට හදිසියේම කොල් එකක් ආවා අපේ ගෙවල් පැත්තෙම නේබර් කෙනෙක්නේ හදිසියෙම නුවර යන්න වෙනවා.. හයර් එකක් යමුද කියලා.. මමත් ඉතින් ලොකු ගානක් ගන්නත් පුළුවන්නේ කියලා හා යමු කියලා කිව්වා.. කස්ටමර් ගේ නම සුදත් කියලා.. එයා කිව්වා ජයන්ත තව පැය භාගයකින් විතර ගෙදට්ට එන්න කියලා.. මමත් ඉතින් හා කියලා.. ගෙදරට ගිහින් නිලුටත් මේක කියලා යනවා කියලා හිතලා ගෙදර ආවා.. එA වෙනකොට වෙලාව දවල් 1.00ට විතර ඇති..

මම ති්‍රවිල් එක අරගෙන අපේ ගෙවල් පාරට හැරෙන්න යද්දි මම දැක්කා අපේ ගෙදර දොනේ කවුරුහරි පිරිමි කෙනෙක් එළියට එනවා.. නිලුත් එයාගේ පස්සෙන්ම දොර ගාවට ඇවිත් හිටියා.. එතන ඉදන් එA දෙන්නා මොනාහරි කථා කළා.. පොර ජැකට් එකක් එහෙම දාගෙන හිටියේ.. අදුරගන්න බැරිවුණා මට ඌ කවුද කියලා.. මම ඉක්මණට ආපහු ති්‍රවිල් එක හරවගත්තා හරවගෙන ආපහු හන්දියට ආවා.. මෙන්ම විනාඩි 5 කින් විතර අරූ ගියා ති්‍රවීල් එක ගාවින්..

මම එවලෙම ගත්තා නිලුට කෝල් එකක්.. සාමාන්‍යයෙන් නිලු කිසිම දෙයක් හන්ගන්නෑ කියලයි මම හිතන් හිටියේ.. මම හයර් එක ගැන විස්තරේ කිවුවා.. නිලු මම නුවර යනවා තව පැය භාගයකින්.. මම සමහරවිට අද එන්නේ නැතිවෙයි.. එක නිසා කාලා හොදට දොරවල් වහලා නිදාගන්න..

මම හිතුව දැන් කියයි කවුද අවෙ කියලා.. දැන් කියයි.. කියලා.. හ්ම්.. ගෑණි එ ගැන මුකුත් සඳහනක් නෑ.. හරි එහෙනම් මම තියන්නම් කියලා.. තිබ්බා.. තියලා මම කල්පනා කලා මේ මොකක්ද මේ කැරකෙන්නේ කියලා.. කෝකටත් මම මුණටම අහනවා කියලා මගේ ආපහු නිලුට කෝල් එකක් ගද්දී ලයින් එක වෙයිටින්ග්..

එ පාර මට හිතුණ මොකක් හරි අද මෙතන තියෙනවා කියලා.. මම ගෙදරට යන්න හදද්දිම මෙන්න නිලුගෙන් කෝල් එකක්..
නිලු - ආහ්.. ජයන්ත මේ.. අල්ලපු ලේන් එකේ ගෙදර වසන්ති කථාකළා.. ඇයි? කථාකලේ..

මට දැන්නම් ෂුවර් හොදටම අද මේකි හොද නාඩගමක් නටන්න යන්නේ කියලා. මොකද.. ඊයේ උදේ වසන්තිලා අනුරාධපුරේ ට්‍රිරිප් එකක් යනවා කිව්වෙ නිලුමයි..

මට කේන්තියට වඩා ආවේ වෙන මොකක්ද හැගීමක්... කවුරුහරි එකෙක් මගේ නිලුව ඇද උඩට දාගෙන හයියෙන් ගහගෙන ගහගෙන යනවා මට මැවිලා පෙණුනා.. මගේ එක කෙළින් වෙලා තියෙන්නේ මටත් නොදැනීමයි. මගේ මල්ලි අගල් 6 ක් විතර තමයි.. නිලුටනම් එක මදි බව මට හොදට තේර්රෙනවා..


මම - ආහ්.. ඇත්තද? හරි නිලු.. මම තියන්නම් පරිස්සමින් ඉන්න.. මම මේ කියන්න කථා කලේ අද රෑ තනියම ඉන්න ඔයාට බය නෑනේ?

නිලු - අනේ මොන පිස්සුද මම බය නෑ.. ඔයා ගිහින් එන්න.. මේ ආපහු වසන්ති කොල් කරනවා.. කියලා ගෑනි තිබ්බා..

මගේ එක දැන් හොදටම නැගලා.. මම හන්දියට ඇවිත් කල්පනා කලා.. සුදත්ගෙන් කෝල් එකක් ආවා.. මල්ලි පොඩි අවුලක් වුනා.. නුවරට නෙමේ.. අද ගම්පහට ගියාම ඇති කිව්වා.. මමත් ආහ් ඒක කමක් නෑ අයියේ කියලා කිව්වේ තවත් අදහසක් හිතේ තියාගෙනමයි..

අපි ගම්පහ පිටත් වුනේ හරියටම 1 ට.. ගම්පහට ගිහින් සුදත් අයියාව බස්සලා.. මම සල්ලිත් අරගෙන එන්නම් අයියේ කියලා ආවා.. එන ගමන් මම කල්පනා කළා නිලුට කොල් එකක් ගන්න..

මම නිලුගේ මොබයිල් එකට කොල් එකක් ගත්තා.. නෝ ආන්සර්

ආපහු එකක් ගත්තා නෝ ආන්සර්

ආපහු එකක් ගද්දි කට් වෙන්න ඔන්න මෙන්න තියලා ආන්සර් කළා..


නිලු - ආහ්.. කි.. කියන්න.. ජයා..

මම - අපි දැන් මේ වරකාපොල ඉන්නේ.. මම බොරුවක් කිව්වා.. අපි තේ බොන්න නැවැත්තුවා..

නිලු - ඔහ්.. ඇත්.. ඇත්තද?.. අද එන්න වෙන්නේ නැද්ද ජ..ජයේ..?

මම - අනේ අදනම් එන්න වෙන්නේ නෑ කෙල්ලේ..

මේ කථා කරද්දී මට හොදට තේරෙනවා නිලුගේ හීන් කෙදිරියක්


මම වෙනසක් පෙන්නුවේ නෑ.. හරි එහෙනම් පරිස්සමින් ඉන්න කියලා මම තිබ්බා..
මට මේ වෙනකොට තේරිලා ඉවරයි වැඩේ පටන් අරන් කියලා.. වෙලාව 3 ට විතර ඇති.. මම ති්‍රවීල් එක හෙමින් හෙමින් ගෙවල් පැත්තට අවා.. ඇවිත් ස්ටෑන්ඩ් එක ගාව ගැරූජ් එකේ නැවැත්තුව.. නවත්තලා කිව්වා මල්ලි මේකට බොඩි වොෂ් එකක් දාලා තියන්න.. මම ඇවිත් ගන්නම් කියලා..

කියලා මම පයින්ම ගෙවල් පැත්තට ආවා.. අපේ ගෙවල් පාරට හැරෙන තැනට මෙහා පාළු ඉඩමක් තියෙනවා.. එතන මම ඊයේ දැකපු බයික් එක.. මගේ ඇගේ ලේ ටික රත්වේගෙන එනවා.. කන්දෙකත් රත් වෙලා.. මම ගෙවල් ලගටම ගියා.. ගිහින් දොරට අත තිබ්බා විතරයි.. මෙන්න දොර ඇරුණා.. මම පුදුම උණා.. මෙච්චර ගේමක් දෙන්න නිලුට මොලේ තියෙනවානම් මේවගේ පොඩි දෙයක් අමතක වෙන්නේ කොහොමද කියලා..
අපේ කාමරේ තිබ්ඛේ ගෙයි පිටිපස්ස පැත්තට වෙන්න.. මම දකුණු පැත්තෙන් යන්නේ නැතුව වම් පැත්තෙන් ගියා.. ගෙදර හැම දොරක් ජනේලයක්ම වගේ වහලා.. මම පිටිපස්ස පැත්තට යද්දි මම දැක්ක කාගේ හරි හවනැල්ලක් තියෙනවා ගෙයි පිටිපස්සේ.. පිටිපස්සට යද්දි මට ඇහෙනවා නිලුගේ කෑ ගැහිල්ලා.. අහ්.. ආහ්.. මම සෙරප්පුත් ගලවලම යද්දි මම දැක්කේ අපේ ගමේ මාළු විකුණණ මනුස්සයාව.. ඌ උගේ මල්ලිවත් අතට අරගෙන ජනේලෙන් ඇතුල හොරෙන් බලන ගමන් අතේ ගහනවා.. මළ මගූළයි.. දැන් මගේ ගෑණි වෙන එකෙක්ට කියලා ඇරවගද්දි ගමේ එකෙක් හොදට මේක බලන් ඉන්නවා..

මට කරගන්න දෙයක් නෑ.. එA ගමන්ම මට මතක් වුනා මං ගාව තියෙන ඉස්සරහ දොරේ යතුර..  එAක තියෙන්නේ ති්‍රවීල් එකේ.. මෙතන්ට වෙලා හිටියට මට ෂෝ එක බලන්න බැරි නිසා මම ආපහු හන්දිය පැත්තට ආවා.. ඇවිත් ති්‍රවිල් ලොකර් එකෙන් යතුර අරන් ආපහු ගෙවල් පැත්තට එද්දී අර බයික් කාරයා කළබලෙන් වගේ ගෙවල් පාරෙන් එළියට දුවගෙන වගේ ආවා.. ඇවිත් කළබලමෙ බයික් එකට නැග්ගා.. නැගලා මෙන්ම ඉගිල්ලා ගියේ හරියට ඌව මරන්න කවුරුහරි එනවා වගේ..

හෙල්මට් එක නිසා උගේ මුණ මීටර් නෑ.. බට් ඌ මාව දන්නෙත් නෑ කියලා මම දන්නවා.. මොකද ඌ එකපාරක්වත් මගේ මුණ බලලා නෑ..

මම කල්පනා කලා මේ මොකක්ද යකෝ මේ වුනේ කියලා.. මම පාර අයිනට වෙලා විනාඩි 5 ක් විතර හිටියා මාළුාරයා (සමන්) යයිද කියලා.. නෑ.. මම ෂේප් එකේ ගෙවල් පැත්තට ගියා. වත්ත ඇතුලට ගිහින් පිටිපස්සට ගිහින් බලද්දි සමන් කාරයා නෑ.. තාම කෙදිරිය නම් ඇහෙනවා.. අම්මට හුඩු එA කියන්නේ මේකි සමන්කාරයාටත් කියලා ඇරගන්නවාද?..

මම ජනේල් ගාවට ආවා.. ඇවිත් ෂේප් එකේ ඔළුව දැම්මා..

නිලු ගේ ඇගේ නූල් පොටක්වත් නෑ.. එයා ඇදේ ඉදගෙන.. සමන්කාරයාගේ ඇග පත එහෙම හොදට තියෙනවා.. කළුම කළුයි.. පයියත් අගල් 8-9 විතර දිගයි.. සමන් කාරයා නිලුගේ ඔළුවෙන් අල්ලගෙන් කටට දෙනවා..

නිලු - අනේ අයියේ.. මේ ගැන කාටවත් දැනගන්න තියන්න එපා..

සමන්  - කට වහගෙන උරපන් බැල්ලි...

නිලු කට ඇතුලේ දාගෙන උරනවා උරනවා.. හරිම ලස්සනයි.. මමත් මගේ පයිය එළියට ගත්තා.. එකෙන් ජූස් ඛේරෙනවා..

නිලු - අනේ අයියේ.. එහෙම කරන්නේ නෑ කියන්න..

සමන් නිලුව නැගිට්ටුවා..



නැගිට්ටලා ගහපු කම්මුල් පාරට නිලුව ඇද උඩට වැටුණා.. නිලු ආපහු නැගිට්ටේ නිකන් කාන්දමක් වගේ.. මූ එAපාර නිලුව අල්ලගෙන තොලක් දැම්මා.. තොල දාද්දි නිලු අරුගේ පයිය හොදට අල්ලනවා.. එA ගමන් ඇට දෙකත් මිරිකනවා..

හිතහන්ගේ ආතල් එක..

සමන් - ඇයි උඹ මේ එක එකාට කියලා ඇරගන්නේ?? ජයන්තයා උඹට ගහනවා මදිද?

නිලු - අනේ නෑ අයියේ එයාගේ එක මට මදි.. අනික එයාට එක දිගට විනාඩි 5 ක් කරන්නත් බෑ.. එAකයි.. මමත් තාම තරුණයි අයියේ.. මටත් ඔ්නේ ඔයාගේ වගේ ලොකු පොල්ලක් උරන්න.. එAවගේ එකකින් කන්න..

සමන් - හ්ම්.. මීට පස්සේ උඹේ හිලයි.. පුකයි අයිති මට.. ඔය වෙන වෙන වේසික පුතාලා මේ ගෙදට්ට ගෙනාවොත් මම ජයන්තට සීන් එක කියනවා.. හරිද?

නිලු - අනේ එහෙම කරන්න එපා අයියේ.. මම ඔ්නේ දෙයක් කරන්නම්..

සමන් - අන්න එහෙම වරෙන් පට්ට බැල්ලි..

කියපු සමන් ආපහු කම්මුල් පාරක් ගැහුවා නිලුට නිලු හැබැයි එAවා හොදට එන්ජෝයි කරනවා වගේ.. ආපහු නැගිටිනවා තව එකක් කන්න..

ඊට පස්සේ සමන් නිලුව ඇදට තල්ලු කළා.. තල්ලු කරලා.. තන් දෙක උරවන්න ගත්තා.. සමන් හරියට තන් දෙක ඉරුවේ පොඩි එකෙක් වගේ.. එකනින් එකකට මාරුවට.. නිලු ඇස් දෙක වහගෙනමයි..

තන්දෙක සුප්පු කරපු මු හෙමිට බඩත් ලෙව කාගෙන බඩුව ගාවට ගියා.. ගිහින් දිව දාන්න පටන් ගත්තා.. නිලු කෑ ගහනවා.. අනේ අයියේ හොදට ලෙවකන්න ඔයා තරම් හොදට කවුරුත් ලෙව කාලා නෑ අයියේ. අනේ අයියේ තව ඇතුලට.. ආහ්. ආහ්.. හ්ම්.. තව ඇතුලට අයියේ..




ඊලගට මු නිලුව අනිත් පැත්ත හැරෙව්වා.. හරවලා ටිකක් වෙලා පුක දිහා බලන් ඉදලා.. මට උඹට පුකේ අරින්න ඔනේ..

නිලු - හා අයියේ.. අයියගේ ඔය ලොකු පොල්ල දාලා ඉරන්න අයියේ මගේපුක ඉරන්න..

මට හිතාගන්න බැරිවුණා.. මම මේකිට මෙච්චර කල් කියනවා පුකේ අරින්න ඔනේ කියලා මට බෑ කියපු මේකි.. මෙන්න මේ ගස්බල්ලා අහපු ගමන් හාලු..

සමන් - ජයන්ත මොනද යකෝ කරේ මේ වගේ පුකක් තියගෙන...

නිලු - මට එයාට දෙන්න හිතුන් නෑ අයියේ.. මම මේක දෙනවනම් දෙන්නේ හොද ලොකු එකකට විතරයි කියලා හිතන් හිටියේ..

සමන් - වැස්ලින් එක ගෙනෙනේ..

නිලු නිකන් සමන්ගේ වැඩකාරයා වගේ.. කියන කියන දේ කරනවා.. වැස්ලින් එක ගෙනාව නිලු සමන්ගේ එක හිටගෙනම දෙකට නැවිලා කටේ දා ගත්තා.. අරු වැස්ලින් බෝතලේ අතට අරන් වැස්ලින් තලියක් අතට ගත්තා.. අරන් හොදට නිලුගේ පුකේ ගෑවා..

සමන් - ඉදාමේකෙන් හොදට මගේ එකේ අතුල්ලපන්..

නිලු - හා අයියේ..

කියලා වැස්ලින් සමන්ගේ දාර පයියේ ඇතුල්ලුවා.. ඊට පස්සේ සමන් නැගිට්ටා නැගිටලා නිලුව අපේ කාමරේ ටේබල් එක ගාවට ගෙනිච්චිචා.. ගෙනියලා..

සමන් - උඹට කෑ ගහන්න තහනම්.. කොහොමහරි කට වහගෙන ඉවසගෙන හිටපන්.. කෑ ගහුවොත් මම කරන දේ දන්නවානේ..

නිලු - ඔව් අයියේ..


මුගේ දාර පයිය ඊට පස්සේ නිලුගේ එකේ අතුල්ලා ඩොගී ස්ටයිල් එකට ඇතුල් කරන්න හදද්දි නිලුට කෙදිරි ගැවුණා.. සමන් එහෙම්ම අත දිග ඇරලා කම්මුලට එකක් ගැහුවා.. ඊට පස්සේ කොණ්ඩෙන් අල්ල ගත්ත සමන් පයියෙන් භාගයක් විතර එක පාරටම එඹුවේ නිලු ගැන පොඩිඩක්වත් නොහිතා..

නිලු - ආහහ්හ්හ්හ්හ්... එපා.. ඇති අයියේ.. රිදෙනවා.. අනේ එලියට ගනන්..ආව්..

සමන් - කට වහපන් පට්ට බැල්ලි.. උඹට මම කිව්වානේද කට වහගෙන ඉදපන් කියලා.. කියලා.. මු පස්සට ආවා.. නිලුත් පස්සට ආවා. දැන් මුන් දෙන්නා දෙබිඩි වගේ.. සමන් එහෙම්ම නිලුව මෙසෙට තද කරලා පයියේ ඉතුරු ටික රිද්මෙකට බැස්සුවා.. අහ්..අහ්ා..අන්න එහෙම අයියේ.. තව ඇතුලට අයියේ..

මගේ වයිෆ්ගේ හිල ඇතුලට පයිය දාගත්තු සමන් එක දිගට විනාාඩි  40 ක් මගේ වයිෆ්ට පුකේ ඇරියා.. මට මේ වෙනකොට 4 පාරක් විතර අතේ ගහලා ඉවරයි..



මට දැන්නම් නිලු ගැන දුකත් හිතෙනව.. එAකිට කැදත් නෑ වගේ.. අරූ ගහන එAවා අල්ලගෙන ඉන්නවා.. සමන් කාරයා එක පාරම ගහන එක නැවැත්තුවා.. නවත්තලාඋගේ කලිසම එතනම බිමින් අහුලගෙන ඒකෙන් ෆෝන් එකක් ගත්තා.. ෆෝන් එක දැන් අතේ කියලා නිලු දන්නේ නෑ.. මු ඩොගී නේ ගහන්නේ.. මු පිටිපස්සෙන් ෆොටෝ ගහන්න පටන් ගත්තා.. මට කරගන්න දෙයක් නෑ.. මු හොදට ෆොටෝ ගහනවා.. අරකින් මෝල පිටින් ඉන්නේ.. ඊට පස්සේ මූ ගහන ස්පීඩ් එක වැඩි කලා.. පොරට බඩු එන්න යනවා කියලා තේරුනේ ඌ මගේ නිලුව බාදාගෙන ගහන විදියට..

නිලු - අනේ අයියේ ඇතුලේ නම් දාන්න එපා..

සමන්  - උඹට ඔ්නේ ඔ්නේ ඒවා මම කරන්නේ නෑ,. මට ඔ්නේ එAවයි මම කරන්නේ.. කියපු සමන් බඩු ලොට් එකක් නිලුගේ හිලේ ඇතුලේ ඇරියා..

සමන් නිලුව එහෙම්ම අරගෙන ඇදට තල්ලු කලා.. තල්ලු කරලා ඌත් ඇදට පැනලා ටිකක් වෙලා හිටියා..



ඊට පස්සේ දෙන්නම බාත්රූම් එක පැත්තට ගියා.. මම ගෙදරින් එළියට ඇවිත් හන්දිය පැත්තට ඇවිදගෙන ආවා.. එද්දි ති්‍රවීල් එක වොෂ් කරලා ඉවරයි.. මම ති්‍රවීල්  එක අරගෙන එහෙම්ම නිලුට කෝල් එකක් ගත්තා..

මම - නිලු මහනුවර ගමන කැන්සල් වුණා.. මම දැන් මේ ආපහු එන ගමන් කියලා..

නිලු - අහ්.. ඔයා දැන් කොහෙද ඉන්නේ?? කොච්චර වෙලා යනවද එන්න?

මම - මොකද මේ කළබලවෙලා  වගේත..?

නිලු - නැහැ එහෙම දෙයක් නෑ.. කියන්නකෝ කොච්චර වෙලා යයිද?..

මම - තව පැයක් විතර යයි..

නිලු - ආඒ හරි එන්න.. හිමිහිට එන්න.. කළබලයක් නෑනේ..



නිලු ෆොන් එක තිබ්බා මොකක් හරි උඩින් බට් කට් කරන්න අමතක වෙලා.. මම ති්‍රවිල් එක ටවුන් එක පැත්තේ පාළු පාරක් ගාව නැවැත්තුව නවත්තලා අහන් හිටියා..

නිලු - අනේ අයියේ ජයා දැන් එනවළු.. පැයක් ඇතුලත එනවලු.. එAක නිසා හොද අයියවගේ දැන් යනවද?..

සමන් - එA හුත්තාටත් අපි වැඩක් කරද්දිම තමයි වැඩ වරදින්නේ.. එහෙනම් නංගි විනාඩි 5 ක් 10 ක් ආපහු මගේ පයිය උරපන්..

නිලු - අනේ දැන් බෑ අයියේ.. මම නාගන්නත් ඔ්නේ.. කාමරේ අස් කරන්නත් ඔ්නේ..

සමන් - ආාහ් යන් මාත් එකක් වොෂ් එක දාමු..

මට ෆොන් එකෙන් ඇහුණේ එච්චරයි..

එදා රෑ මම ගෙදර යද්දී නිලු නාලා එහෙම ඉවරවෙලා ලස්සනට හිටියා.. මම ගිහින් තොලක් එහෙම දාලා වොෂ් එකක් දාන්න ගියා.


11 comments:

  1. hmmmmmmmmmmmm
    me kathawath sira
    habae 1kama 1ka thanak aul machooooo
    aru gaige 4tos gannakota aru nikan ennawa qwama apita hethanna miniha ponnayak kiyalae
    naththam mulu kathawama sira
    ela ela
    ap ehnm elaga kathawan st wamu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඊලග එක තව හොදට කරන්න බලන්නම්..

      බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුවට..

      Delete
  2. ela ela patta eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොමෙන්ටුවට ස්තුතියි...

      Delete
  3. patta me storya nam

    ReplyDelete
  4. මේ කතාව සුපිරියටම ලියලා තියෙනවා. කියන තැනකට වදින්නම් මේකේ ඊළඟ කතාවත් ලියපන්කො ඉක්මනට. උඹව පුටුවකට බැඳලා උඹේ කකුල් දෙක ඉස්සරහටම ගෑනි ගෙනත් ගෑනිට හුකන සීන් එකක් ලියපන්

    ReplyDelete
  5. අාදර වල් ලියපිය හ

    ReplyDelete
  6. කො අනික

    ReplyDelete