අකීලා විජේසිංහ - මගේ ගර්ල්ෆෙරෙන්ඩ්



මගේ නම ශානක.. මම ඉන්නේ කඩවත පැත්තේ ප්‍රසිද්ධ නගරයක.. මගේ වයස අවු 24 යි.. මේ සිද්දිය සිද්ධ වුනේ මගේ ගර්ල්ෆරෙන්ඩ් ට.. ජොබ් එක විදියට කලේ මගේ මාමා කෙනෙක්ගේ කාර් සේල් එකක් බලාගන්න එක..

සල්ලි වලින් අඩුපාඩුවක් කියලා දෙයක් තිබ්ඛේ නෑ.. ඔය කාලෙදි තමයි මට අකීලා ව සෙට්වුනේ.. එයාට අවු. 19යි.. අකීලා සුදුම සුදුයි.. තොල් දෙක වගේම පපුව පුක ඇග හැමතැනම වගේ හරිම පිරිපුන්.. බොලේ වගේ.. චීස් වගේ ඇග අල්ලද්දි.. පපුව අගල් 32 යි.. පස්ස තමයි පස්ස.. ඒක ගානට දෙපැත්තට නෙරලා තියෙනවා.. වැඩිය දෙපැත්තට නෙරලා නැ.. පස්සට තමයි වැඩිපුර නෙරලා තියෙන්නේ.. ජැකක් එහෙම ගහද්දි හරි සනීපයි.. පුකේ අරින්නම හරියන පුකක් එක... අපි දෙන්නා යාලුවුනේ මගේ යාලුවෙක්ගේ මාර්ගයෙන්..

අකීලා හුගන් වෙලාවට අදින්නේ ලෙගින්.. හොද මස් තියෙන කෙල්ලෙක් ලෙගින් එකක් ඇන්දම තියෙන ලස්සන කියන්න ඔ්නේ නැනේ.. අපි යාලු වෙලා තාම මාස 5 ක් විතර..  ෆෝන් එකෙන් කථා කරනවා, ෆිල්ම් එකක් බලන්න යනවා, තොලක් දාලා, ගෙඩිය මිරිකුවට එයා මට කවදාවත් එයාගේ පැන්ටිය ඇතුලට අත දාන්න දෙන්නේ නැ.. මම ඉතින් බලෙන් ගන්න ගියෙත් නැ.. මොකද තාම මාස 5 යි නේ..

මේ සිද්දිය පටන් ගන්නේ 2011 අප්‍රේල් මාසේ දවසක.. එක දවසක් අපි දෙන්නා හම්බවෙලා පාක් එකකට ගියා ගම්පහ පැත්තේ.. කාර් එක එළියේ පාක් කරලා ගියේ.. කොහොමහරි අපි දෙන්නා කථා කර කර ඉන්න ගමන් මම එයාට අමාරුවෙන් පිරුණු තොල් දෙක ඉම්බා.. එයත් අකමැත්තෙන් වගේ මට කිස් එකක් දෙන්න ඉඩ දුන්නට එයා එච්චර කැමැත්තෙන් නෙමේ දුන්නේ කියලා මට තේරුණා..

මේක දැන් ටික කාලෙක ඉදන් වැඩියි වගේ.. මම කිස් කරද්දි වැඩිය කැමැති නැ වගේ.. අල්ලන්න දෙන්නෙත් නැ.. හැබැයි 500/- ක 1000/- රීලෝඩ් එක දාද්දි නම් ඇගේ ඇතිල්ලෙනවා.. මට හිතුණා මේකිට වෙන කොල්ලෙක් ඉන්නවාද දන්නේ නැ කියලත්.. ආපහු හිතුණා එහෙනම් මෙකි මාත් එක්ක ඉන්නේ නැනේ කියලා..

ඊට දවස් 2කට විතර පස්සේ මම එයාගේ ඩයලොග් නම්බර් එකට රෑ කොල් එකක් දුන්නා මම නිදාගන්න යන්නේ කියන්න.. ෆෝන් එක වෙයිටින්ග්.. ඒත තත්පර 2 ක් ගියේ නැ එයා ආන්සර් කළා.. කියන්න ශානක අයියේ..

කවුද වෙයිටින්ග්..??

අහ්.. මේ.. මේ.. නැ.. මම මේ.. මම ඔයාට කොල් එකක් ගන්න ගියේ.. ඒකයි වෙයිටින්ග් වුනේ..

ඉතින් මාව වෙයිටින්ගේ වෙනවානම් ඊට කලින් මට කොල් එක එන්න එපැයි..

මන් දන්නැ ඒක.. ඒක ඩයලොග් එකෙන් අහගන්න.. කියලා මේකි කේන්තියෙන් උත්තර දුන්නා..

මටත් ආපු කේන්තියට මම ෆෝන් එක තිබ්බා.. තියලා මම කල්පනා කලා.. මෙයා මොකද මට බොරුවක් කිව්වේ.. අනික අච්චර කලබලේ කට් කරන්න ඔ්නේ නැනේ.. මොකද මම දන්නැති කෙනෙක්... අම්මටහුඩු ඒ කියන්නේ මේකි මට මොනා හරි හංගනවා..

මම ගාව තිබ්බා සිම් 4 ක් විතර ලංකාවේ තියෙන හැම නෙට්වර්ක් එකකින්ම වගේ.. එටිසලාට් එක දාලා ගත්තා කොල් එකක් මේකිට.. අකීලා ගාව මේ නම්බර් එකක්වත් නැ.. ෆෝන් එක ඔෆ්..

හ්මහ්.. එහෙම වෙන්න බැ.. ඒකි මට ඇයි බොරු කරන්නේ.. කියලා හිතලා මම නිදා ගත්තා..

හරියටම රෑ 2.05ට ආපු මැසේජ් එකකට තමයි මාව ඇහැරුනේ.. එටිසලාට් සිම් එකට..

ඔයා කවුද? කියලා ඒකේ සටහන් වෙලා තිබ්බා..

අම්මටහුඩු ඒ කියන්නේ මේකි දන්නැති නම්බර් වලට රිප්ලයි කරනවා.. මම අකීලාත් එක්ක යාලුවෙද්දි එයා මට හෙන බණටෝක් දිලා තිබ්බා අපෝ මම නම් අඩුම ගනේ දන්නැති නම්බර් එකකින් කොල් එකක් ආවත් ආන්සර් කරන්නේ නැ.. මම එහෙමයි කියලා..

අම්මට හුඩු මෙන්න මිස් කොල් එකකුත් වැදුණා.. මට නිකන් හරි වෙනස් හැගීමක් ආවා.. මම නොදැනිම මගේ මල්ලි යගදාවක් වෙලා කියලත් තේරුණා..

ඇයි මේ.. මගේ ගර්ල්ෆෙරෙන්ඩ් අදුරන්නැති එවුන් එක්ක ටෙක්ස්ට් කරනවා.. මිස්කෝල් ගහනවා.. මගේ මල්ලි කෙලින් වෙලා.. ඒක හරිම අමුතු හැගීමක්.. එක දවසක් බස් එකට නගිද්දි  අකීලා ඉස්සරහින් නැගලා මම පිටිපස්සෙන් නැග්ගා.. එදා හරියට සෙනග.. ටිකක් ඉස්සරහට යද්දි මම දැකපු දේ මගේ මුණ ඉස්සරහ දැනුත් මැවිලා පේනවා.. අවුරුදු 27 ක විතර කෙනෙක් අකීලාගේ පස්ස මැදටම තද වෙන්න ජැකක් නෙලනවා.. ඌ පස්ස දිහා බල බලත් ජැක දෙනවා.. අකීලා නෙමේ හැරිලවත් බැලුවේ.. එදා මම හිතුවේ සෙනග නිසා මොනා කරන්න ද කියලා.. නමුත් දැන්..

මේකට මොකක් හරි කරන්න ඔ්නේ..

මමත් ෆෝන් එක ගත්තා..

ඊට පස්සේ මම යවපු මැසේජ් හා එයා එවපු මැසේජ් මම දිගටම දානවා..

මම -  මම නිපුන කියලා කෙනෙක්.. ඔයා..

අකීලා - මම ගැන මොනාටද ඔයාට??

මම - දැනගන්න අහන්නේ.. ඇයි එපාද? ඔයාට කරදරයක්නම් කියන්න.. මම මැසේජ් නොකර ඉන්නම්..

ටිකක් වෙලා ගියා.. මම හිතුවා මේකි වැඩේ අතහැරියද කියලා.. නෑ.. ගැනි ඉ්නනවා..

අකීලා - ඔයා කවුද? කොහොමද මගේ නම්බරේ ලැබුණේ..

මම හෙන පචයක් ගැහුවා

මම - එදා.. සෙනසුරාදා.. ඔයා ක්ලාස් ඇරිලා බස් එකේ හිටියේ.. ඔයාගෙන් නම්බරේ ඉල්ලුවේ..

අකීලා - ඔයා අර එදා ...... ඉදන් එද්දි මාව බස් එකේදි වැටෙන්න යද්දි අල්ලගත්ත අයියාද?


මට නිකන් ස්වීප් එකක්..

මම - අන්න හරි.. හම්බෝ මාව මතකයි..


අකිලා -  මතක හිටින්නේ නැද්ද අප්පා.. එදා ඔයා මගේ පපුවෙන් තද කරලා ඇල්ලුවේ.. මට හරියට රිදුණා..

ඒක බලපු මට නිකන් මෝල් වුණා වගේ..

මම - නැත්නම් ඔයා වැටෙනවානේ ළමයෝ.. පපුව වගේද ඔයා වැටුනොත්..

අකීලා - දැන් ඇයි ඔයා මගේ නම්බරේ ඉල්ලුවේ??

මම - නංගී මං ඔයාගේ පස්සට හරි කැමතියි නංගී...

අකීලා - ඇයි මට කැමැති නැද්ද??

මම - නංගීට ෂුවර් එකට කොල්ලෙක් ඇති? ඒකයි මම එහෙම කිව්වේ..

අකීලා - මට තාම කොල්ලෙක් නෑ අයියේ.. මම තාම සින්ගල්.. ෆන් එකේ ඉන්නවා..

මට තවත් කියන්න දෙයක් නැ.. මේකි මහා පට්ට බැල්ලියක්..

මට කුණුහරුප ගොඩක් ආවා කටට කියලා දාන්න.. ආපහු හිත හදාගත්තා..

මම - නංගී මම ඔයාගෙන් කෙලින්ම දෙයක් අහන්නද?

අකීලා - මොකක්ද?

මම - නංගී වර්ජින්ද ?

අකීලා - ඇයි එහෙම ඇහුවේ..

අකීලා මේවගේ දෙවල් වලට කිසිම අවුලක් නැ කියලා මට දැන් තේරිලා ඉවරයි.. මගේ පොල්ලත් නැගලා.. ඒකිගෙත් ජුස් එනවා ඇති.. ආපහු කියන දේ මුණටම කියනවා කියලා..

මම - නංගී මට ඔයාට හුකන්න ඔ්නේ..

අකීලා - හාපෝ.. ඔයා නම් හරිම හොද නැ.. ඔහොම මැසේජ් කරනවාද කෙල්ලෙක්ට??

මම - බැ කියන්න එපා නංගී ප්ලීස්.. එදා ඔයාගේ පපුවෙන් අල්ලපු දවසේ ඉදන් මම අතේ ගහන්නෙම ඔයාව මතක් කර කර.. ඔයාටත් කොල්ලෙක් නැනේ.. ඔයාටත් සැපක් එපැයි නංගී... මම හොදට සැප දෙන්නම්.. නංගී මොකද කියන්නේ..??


අකීලා -2 කොටස ලගදීම...

6 comments:

  1. ela incest ewa danna

    ReplyDelete
  2. hodi mama asi ammi puthai danne thuwa chat karana kathawakata...ammla puthala sex katha thami meke api balanna asa

    ReplyDelete
  3. eka aththa machan ammala puthala sex katha one eka harima real gathiyak thiyanawa......

    ReplyDelete
  4. hmmmmmmmmmm
    kathawa hodae sira
    eth නිලුෂි - මගේ බිරිද kathawa wage maga nathara karanna epa hodeeeeee
    machooooo
    admin me prashneta mt repy 1k dapan
    machoooooo
    samahara dawas walata mm cmnt danakota membrslata witharae kiyala watamawa
    ae a ?????????

    ReplyDelete
  5. Ko bn ithuru tika.ikmnta dapanko

    ReplyDelete