සදුනි


මගේ නම සදුනි.. වයස අවු 19යි.. ඉන්නේ කොට්ටාවේ.. ඉස්කෝලේ ගිය විශාඛා එකට.. අපේ තාත්තා නෑ.. අම්මා බැංකු මැනේජර් කෙනෙක් කොල්ලුපිටියේ යුනියන් බැංකුවේ..

අපේ ගෙදර හිටියේ අම්මයි... මායි.. රාජු කියලා ගෙදර වැඩකරන අවු 49 ක් වයස පිරිමි කෙනෙකුයි, නිර්මලී කියලා උයන පිහන වැඩ කරන ගැනු කෙනෙකුයි විතරයි..

මුලින්ම මම ගැන මගේ පපුවේ සයිස් එක 30.. මගේ ඇග සුදුම සුදු නැති වුණත් චාටඩ් ක්ලාස් එකේ හැම කොල්ලම වගේ හැරිලා බලනවා.. මට ලොකු පස්සකුත් තිබුණා.. කලිසම් මම අදින්නෙත් ගානට පස්සේ පලු දෙක හොදට නෙරලා පේන්න..

අපිට සල්ලි වලින් අඩුපාඩුවකුත් තිබ්ඛේ නෑ.. අම්මට රු. 60000ක විතර ඉන්කම් එකක් පඩියෙන් ලැඛෙනවා.. ඊට අමතරව අපේ ගෙවල් 3 ක් කුලියට දීලා තිබ්ඛේ..

හැමදාම ක්ලාස් යන්නෙ, හන්දියට යන්නේ කාර් එකේ ඩ්‍රයිවර් රාජු එක්ක. අම්මට මාව බලන්න වෙලාවක් තිබ්ඛෙ නැති වුණාට මාව තනියෙන් කොහේවත් යැව්වේ නෑ..

එක දවසක් මගේ හොදම යාළුවා තිලිණි ටයිඩ් ඩෙනිමක් ඇදන් බස් එකේ ගෙදර යද්දි අන්කල් කෙනෙක් එයාට දුන්න සැප ගැන කියද්දි මගේ එක තෙත්වුනේ මටත් නොදැනිමයි.. තාමත් තිලිණි කියපු දේවල් ඇහෙනවා වගේ.. මම තාම වර්ජින්.. අඩුම ගානේ හරියට මට ජැකක් වත් වැදිලා නෑ.. මම කොල්ලෙක් ගේ එකක් අල්ලලාවත් නෑ..

මම තිලිණිගේ කතාවෙන් පස්සේ හරියට ඇවිස්සිලා හිටියේ ජැකක් අරගන්න කාට හරි කියලා.. කොහොමහරි එක වැස්ස දවසක ක්ලාස් එක ඉවර වෙන්න යද්දි කෝල් එකක් ආවා අම්මිගෙන් දුව රාජු කථා කළා කාර් එක කැඩිලාලු ඔයාට අද විතරක් ති්‍රවීල් එකක් අරන් යන්න වෙයි..

 මට නිකන්ම හිතුණා අද තමයි දවස කියලා.. මම කිව්වා අම්මා වැස්ස පටන් අරන් තියෙන්නේ.. මෙතන ති්‍රවීල් එකක් නම් පේන්න නෑ.. මම බස් එකේ එන්නම්.. අපේ ක්ලාස් එක ගාවම නවත්වන නිසා මට ඇවිදින්න ඔ්නෙත් නෑ කියලා..

දැන්වෙලාව හරියටම 6 යි.. මේ වෙලාවට කොට්ටාවට එන්න තියෙන බස්වල සෙනග පිරිලා කියලා මම හොදටම දන්නවා.. ඒක ඉතින් හොදයිනේ..

තියන්නම් කියලා ෆෝන් එක කට් කරලා මම ක්ලාස් එකෙන් එළියට පැනලා හෝල්ට් එක යටට ගියා.. එදා මම ඇදන් හිටියේ ලෙගින් කලිසයකුයි සුදු ටී ෂර්ට් එකකුයි.. ලෙගින් වලට කකුල් පේන විදිය කියන්න ඔ්නේ නෑනේ.. බස් හෝල්ට් එකේ හිටපු හැම කොල්ලම වගේ අරහෙට මෙහෙටෙ වෙවී බලනවා මම දැක්කා..

මටත් ඉතින් පෙන්නන්නනේ ඔ්නේ.. මමත් හොදට පේන විදියට හිටියා.. ඔන්න ඔය අතරේ අඩි 6 ක් විතර උස අයියා කෙනෙක් බස් හෝල්ට් එකට දුවගෙන ආවා.. එයා රැවුල එහෙමත් ටිකක් වවලා.. හෙන හැන්සම් ලුක් එකක් තිබ්ඛේ.. ඔෆිස් කිට් එකක් ඇදලා අවු 25 ක් විතර ඇති. සුදුයි.. ඇග එහෙම මාර ලස්සනට කැපිලා පෙනුනා එයාගේ කිට් එකට.. මම එයාගේ මුණ බලලා හීනි හිනාවක් දැම්මා.. අවංකවම ඒක මම ඔ්නකමින් කලේ නෑ.. කොහොම හරි එයත් හිනාවුණා..

එතන හිටපු අනිත් කොල්ලෝ ඔක්කොම මගේ වයසේ හරි බාල හරි අවුරුද්දක් හරි 2 ක් හරි වැඩි අය.. ඒ අයට වැඩිය මේ අයියගේ මාර ලස්සනක් තිබ්බා.. කොහොම හරි මම ඇයි දැන්ම හිනාවුනේ කියලා හිත හිත අනිත් පැත්ත බැලුවා.. තප්පර 20 ක් විතර ඒ පැත්ත බලන් ඉදලා මේ පැත්ත බලද්දි මෙන්න මෙයා මගේ එහා පැත්තේ..

ටික ටික වැස්ස වැඩි කලා මිනිස්සු ටිකෙන් ටික පස්සට වෙන්න ගත්තා.. දැන්නම් හයියෙන්ම වහිනවා.. කට්ටිය ඔක්කොම පස්සට එනවා.. මම හිටියේ වම් පැත්තේ අයිනටම වෙන්න.. මම ආපහු අයියගේ මුණ බලද්දි අයියා බලන් ඉන්නේ මගේ බෝක්කුව දිහා..

හ්ම්.. මෙයත් එන්නේ ගේමට තමයි කියලා කේරුණ මම ඔහේ හිටියා.. අයියා ටිකෙන් ටික ලංවෙලා.. මගේ පිටිපස්සට පැන ගත්තේ හෙමීට..මෙයා මේ ලංවෙලා තියෙන්නේ මට සැපක් දෙන්න වගේ.. මටත් මොකෝ.. මාත් ඉතින් තව ටිකක් එයාට ලංවුණා.. එයාගේ එක මගේ පස්සේ ගැවෙද්දි තිබ්බ සනීපේ.. ඒ සනීපෙට මාව තවත් එයාට ලංවුණා...

හම්බෝ එක් අඩුම තරමෛ අගල් 8 ක් වත් ඇති කියලා හිතුනේ.. මගේ පස්සේ එක ගැවිලා තිබ්බ තරමට.. ටිකක් වෙලා යද්දි අයියා මගේ පස්සේ දකුණු තට්ටම අතින් අතගානවා හෙමීට හරිම සනීපයි මට.. මම තවත් තද වුණා.. ඒ පාර අයියා මගේ අනිත් තට්ටමත් අතගාන්න ගත්තා... කියලා වැඩක් නෑ..

ඊට පස්සේ එයාගේ අත්දෙකෙන් මගේ ඉනෙන් අල්ලලා මගේ පිරුණු පස්ස එයාගේ ලොකු එකට තියලා තද කර ගත්තා.. එයාගේ එක කලිසමනේ එලියට දැන් එයි කියලා මට හිතුණා.. කොහොම හරි එයා මට එතන විනාඩි 15 ක් විතර ජැකක් ගැහුවා..

මගේ එක දැන් හොදටම තෙතයි.. එයා වැඩේ නවත්තෙන්නෙත් නෑ.. කට්ටිය ටිකක් අඩු බස් එකක් ආපු නිසා මට ඒකට නගින්න ඔ්නේ වුණා.. මොකද තව පරක්කු වුනොත් අම්මා කෑ ගහයි කියලා..මම අයියගේ පැත්තට මුණ හරවලා අයියේ මම මේ බස් එකේ යනවා කිව්වා..

එහෙම කිව්වේ මෙයා මගේ නම්බරේවත් ඉල්ලයිද කියලා.. මෙන්ම මෙයා හා නංගී යන්  මාත් එන්නම් කියලා මු මගේ පිටිපස්සෙන්ම බස් එකට නැග්ගා..එතන හොල්ට් එකේ හිටපු කට්ටිය නැග්ගමනම් බස් එක ගානට ෆුල් වුණා.. මමයි අයියයි ගානට සෙට් වුණා.. මම නැග්ගගමන්ම සීට් එකක් අල්ලගෙන හිටගත්තා අයියත් ඉතින් ආයි මොනාද මගේ පස්සට ඇලවිලා වගේම හිටගත්තා..

නංගී කොහන්ද බහින්නේ මම ටිකට් ගන්නම්.. මම කොට්ටාවේ ...... ට.. අයියේ.. ආහ්.. හරි කියලා මු මගේ පස්සට තවත් බර දානවා එයාගේ පොල්ලෙන්.. මට නිකන් ඉන්න බෑ දැන්නම්.. හිතට ආපු පළවෙනි හැගීම අනේ මේ වගේ එකක් කටට දා ගන්න පුළුවන් උනානම් කියලා..

එහෙනම් උරනවා බඩු ටික යනකම්ම.. අයියා කොන්දොස්තරට සල්ලි දීලා ඉවරවෙලා ජැක දීගෙන ඉද්දිම එක අතකින් පස්ස මිරිකනවා..දැන්නම් මගේ පැන්ටිය හොදටම තෙත් වෙලා..

ඊට පස්සේ අයියා මගේ ඉනෙන් අත තිබ්බා තියලා ඉස්සරහට අත ගේන්න යද්දි මම ඇඹරුණා එතන ඉස්සරහා වාඩි වෙලා හිටියේ ඇන්ටි කෙනෙක්.. නිකන්වත් නොන්ඩි වෙන්න බැනේ..

එයා එතනින් නැවතුනේ නෑ.. මගේ පස්ස යටින් අතදාලා මගේ යෝනිය පිරි මදින්න පටන් ගත්තා.. ඒ වෙලාවේ තිබ්බ සනීපෙනම් කියලා වැඩක් නෑ.. මට කෙදිරිගැවෙන්න එනවා.. මම පස්ස තවත් එයාගේ පැත්තට බර කලා..

...... බහින අය ලංවෙන්න..

මොකා මේ ටිකට මෙතනට ඇවිල්ලද?.. මම ටිකක් එහෙට මෙහෙට වුණාම අයියත් අත ගත්තා.. මම ෂේප් එකේ බස් එකෙන් බැස්සා.. බය නැතුව බැස්සා මොකද මම දන්නවා මෙයා අද මගේ නම්බරේ ඉල්ලන් මිසක් යන්නැ කියලා.. බැහැලා එතන තිබ්බ වහල තිබ්බ කඩයක් ගාවට ආවා..

එතන හිටියේ මම විතරයි.. අයියත් බැහැල දුවලා ආවා මගේ පැත්තට.. ඇවිත් නංගී මට ටිකක් පරක්කු වෙනවා පැටියෝ.. ඔයාගේ මොබයිල් නම්බර් එක දෙනවාද?.. මම අද ඍට ඔයාට කථා කරන්නනම්...

ආයිත් මොනාද.. හැබැයි මම,

අයියේ මම ඔයාව විස්වාස කරලා මේ නම්බර් එක දෙන්නේ.. මේ නම් එක කාටවත් දෙන්න එපා.. මම මීට කලින් මෙහෙම කාත් එක්කවත් කරලාත් නෑ.. බයිලා ටිකක් කියලා නම්බර් එක දුන්නා..

මුත් අනේ මම කියපුවා පුස් පැටියා වගේ අහගෙන හිටියා.. මට අමුතු සතුටක් ආවා.. එයා හරි හොදයි කියලාත් හිතුණා.. කොහොමහරි එයාට නම්බරේත් දීලා මම ගෙවල් පැත්තට ආවා.. මම නොපෙනෙනකම්ම එයා මගේ දිහා බලාගෙන හිටියා.. සෙක්ස් වලට වඩා මොකක් හරි තියෙනවාද කියලත් එයා ගැන මට හිතුණා..

විකාර.. කියලා මම ගෙදර ලගටම ආවා.. දැන් ඉතින් බැනුමේ කෝටියයි... ටිකක් තෙමිලත් එක්ක.. මම කිව්වේ ඔලුව වැස්සට.. එතන හොදටම තෙමිලා..

ඇැ.. ඉස්තෝපුවේ ලයිට් එක ඔ්ෆ්..අම්මගේ ජීප්  එකත් නෑ.. තාම අම්ම ඇවිත් නැද්ද එතකොට.. මම ගේට්ටුව ඇරගෙන ඇතුලට ආවා.. කාර් එක ගැරුජ් එකේ තියෙනවා..මම ගිහින් ඉස්සරහ දොර ඇරියා..

ඒක ලොක්.. මම තට්ටුකරන්නත් හදලා නිකන් හිතුවා පිටිපස්ස දොර ඇරලා ඇති නිර්මලා ගෙදර නේ.. කියලා යද්දි අපේ කුස්සිය දොර තියෙන තාප්පටෙ කලින්  තාප්පෙ ලගදී මට ඇහුණා..

හොදට උරපන් නිර්මලී.. හොදට උරපන්..

කථා කරන්නේ රාජු.. මම අඩියක් දෙකක් හෙමිට ලංවලා තාප්පෙ ගාවින් බලද්දි මම දැකපු දෙයින් මගේ චුව ආපහු තෙත් වෙන්න ගත්තා..

රාජු නිර්මලී ගේ කොන්ඩෙන් අල්ලගෙන නිර්මලී දණ ගහගෙන රාජුගේ ලොකුම ලොකු එක උරනවා.. හරිම ලස්සනට නිර්මලී ඒක කරනවා. මුලු එකම කටේ ඔබා ගන්නවා.. ආපහු එළියට ගන්නවා..

හරිම ලස්සනයි.. රාජු එකත් අගල් 8 - 9 ක් විතර ඇති හරිම මහතයි.. හම්බෝ එක නිකන් යගදාවක් වගේ...

තව උරපන් හුත්තියේ.. අද මම උඹ හුත්ත දෙකට ඉරනවා.. තව උරපන් මහ වේසි එන්න කලින් උරපන් බැල්ලියේ..

මහ වේසි ... මු අපේ අම්මා ඉස්සරහ ඉන්නේ උපාසකයා වගේ.. දැන් අපේ අම්මට මහ වේසිලු...

උඹ දන්නවාද දෙයක් නිර්මලී.. උඹේ පුක මහ වේසිගේ තරම් නොවුණට උඹ මහ වේසිට වඩා හොදට උරනවා ඒක දැනගනින්.. උඹට කටට දෙද්දි හරි සනීපයි බන්..

ඒක ඇහුණ ගමන් මගේ ඇගේ විදුලියක් කෙටුවා වගේ වුණා..

ඒ කියන්නේ අපේ අම්මත් රාජු එක්ක...

එකපාරම ගේට්ටුව ලගින් අම්මගේ වාහනේ හෝන් එක ඇහුණා..

ඊට පස්සේ..


සදුනි 2න් හමුවෙමු..

7 comments:

  1. heeeeeeeeeeee
    kathawa nm mare maru
    kiyala wedak neeeeeee
    meka ammagae duwagae lisbi kathawak wanawa nm mama pattama asae
    ela ehnm
    elaga kathawan hamba wamukoooooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  2. kathawa maru katha ikmanata dafan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තූතියි කොමෙන්ටුව..

      පොඩි පුතා
      -ඇඩ්මින්-

      Delete
  3. Kamathi nangila mata mail karanna. danushkaroha85@gmail.com

    ReplyDelete
  4. සුපිරි කතාව

    ReplyDelete
  5. බොරු හුත්තිගේ පුතෙක්.

    ReplyDelete