මගේ පුතා මට හු_පු කතාව..... - පාඨකයෙක්ගේ කථාවක්

මගේ පුතා මට හු_පු කතාව.....

මගේ නම නිරෝෂා ගම තඹුත්තේගම මම මේ කතාව මෙම වෙබ් අඩවියට ලියන්නේ මගේ අත්දැකීමක් පාඨක ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්න ආසවු නිසයි. මම විවාහ වුනේ අවුරුදු 15 දී ඒ 1995 දී ඒයාගේ නම රංජිත් එයා වැඩකලේ ගුවන් හමුදාවේ. අපි විවාහ වු මුල්කාලයේ දී අපි හරි සතුටිනුයි ජීවත් වුනේ. එයා වැඩට ගියාම ගෙදර එන්නේ මාසයකට එක සැරයක් විතර. ඇතැම් අවස්තාවල මාස දෙකකින් විතර තමයි ගෙදර එන්නේ.

ඔය අතර මට බබෙක් ලැබෙන්න ආවා. මම රංජිත්ට ඒ බව කොල් කරලා කිව්වා එයත් ඒකට ගොඩක් සතුටු වුනා. එයා ගෙදර එනකොට ලැබෙන්න ඉන්න පුතාට සෙල්ලන් බඩු ගොඩක් අරගෙන ආවා. ඉතින් කාලය දවසින් දවස ගෙවීගෙන ගියා, බබා ලැබෙන කාලේත් කෙමෙන් කෙමෙන් ලංවුනා පුතා ලැබෙන්න මම Hospital එකේ ඉන්නකොට තමයි මගේ රංජිත් හිදිසි ප්‍රහාරයකට ලක්වෙලා මරණයට පත්වුනේ. මමයි මගේ පුංචි පුතයි මේ ලෝකේ තනිවුනා.

එයා නැතිවනකොට අපි ජීවත් වුනේ රාජාන්ගනේ, එයා අපිට අවශ්‍ය දෙවල් ඔක්කොම සකස් කරලයි තිබුනේ, ඉතින් මම අපේ පුංචි පුතා හදාගෙන තනිවම ජීවත් වුනා, මගේ දෙමාපියන් ගේ ඉල්ලීමමත මම තවත් විවාහයක් වුනා, එයා බන්දුල කියලා කෙනෙක් එයා ගොඩක් මත් පැනට පුරුදුවෙලා හිටපු කෙනෙක්, එයත් එක්ක මම ජීවත් වෙන්න ගොඩක් උත්සහ කළා, ඒත් මට එයාගෙන් ආදරයට වෙනුවට ගොඩක් දුක් කරදර තමයි විදින්න සිද්ද වූනේ. අවසානේ මම එයාගෙන් වෙන් වෙන්න තීරනය කලා,

මම දැන් පුතත් එක්ක තනිවමයි ජීවත් වෙන්නේ. පුතාගේ අනාගතය ගැන හිතලා තවත් විවාහයක් ගැන මම බලාපොරොත්තු වුනේ නෑ. දැන් මට වයස 29 යි මගේ පුතාට වයස 16 යි. මගේ මුල් විවාහය සිද්ධ වුනේ වයස 15 දී ඒ නිසා මම තවම තරුණයි. මගේ ආදරේ ලබන්න ඇතැම් විවාහ නොවු තරුණ පිරිමි ළමයි පවා උනන්දුවෙනවා. මම අදුනන අක්කලා මට කියන්නේ ඔයාගේ පෙනුම නිසා පිරිමි අය ඔයාට හරි කැමතියි කියලයි. එත් ඉතින් මට තවත් පිරිමියෙක් එක්ක විවාහ ජීවිතයක් ගත කරන්න මට කිසිම කැමැත්තක් තිබුනේ නෑ, ඒ නිසා මම තවත් විවාහයක් ගැන හිතුවේම නෑ.

මගේ පුතා දැන් සාමාන්‍ය පෙළ විභාගයට පෙනීසිටිමට සූදානම් වෙමුනුයි සිටින්නේ. අපට රංජිත්ගේ පඩිය ලැබෙන නිසා පුතාට උගන්වන්නයි අපිට ජීවත් වෙන්නයි ඒ මුදල හොදටම ප්‍රමාණවත් වුනා.

දවසක් පුතා ස්කොලේ ගියාට පස්සේ පුතාගේ කාබරය අස්පස් කරන්න හිතාගෙන මම එයාගේ කබරයට ගියා. පුතා හරි පිලිවෙලට ඉන්න කැමති කෙනෙක් එයාගේ කාබරය ලස්සනට තියාගන්න එයා හරිම කැමතියි, එයා දැන් රෑ වෙනකම් පාඩම් කරනනිසා එයාට කාබරය අස්පස් කරගන්න වෙලාව මදි, ඇතැම් දිනවල එයා රෑ පාඩම් කරනකම් මමත් ඇහරලා ඉන්නවා, පුතාගේ ඇදෙ බෙඩ් සීට් එකයි කොට්ටා උරයි සොදලා දාන්න ඔනි කියලා හිතලා මම බෙඩ්සීට් එක ගන්න ඇදේ මෙට්ටය ඉස්සුවා මෙට්ටය යට තිබුනු පොතක් මට දකින්න ලැබුනා. මම එක අතට අරගෙන බැලුවා ඒ කේ තිබුනේ අසභ්‍ය පොටො ගොඩක්, මගේ ඇග හීතල වෙලා ගියා පුතා මේ වගේ දෙයක් බලනවා කියලා මම හීනකින් වත් හිතුවේ නෑ, ඒත් ඒ පිංතූර දැක්කම මටත් මොකද්දො පුංචි ආශාවකුත් දැනුනා.

මම දැක්ක දේ පිළිබදව පුතාගෙන් අහන්නත් මට විදිහක් නෑ, ඒත් මට පුතා ගැන බයකුත් දැනෙන්න ගත්තා ඒ වෙන මොනවත් නිසා නොවෙයි එයා මේවා බලලා දැන්ම ගෑනු ළමයෙක් ගෙදර අරගෙන එයි ද කියලා.

කාලය ඔහොම ගලාගෙන ගියා, දවසකුත් මට හිතුනා පුතා තවමත් අරවා බලනවා ද කියලා බලන්න, මම පුතා පංති ගිය වෙලාවක එයාගේ කාබරයට ගිහින් ඇද යට බැලුවා ඒත් ඇදයට මොනවත් තිබුනේ නෑ මම කාබරයේ ටිකක් විපරන් කරලා බැලුවා එයාගේ පොත් අතර මට දකින්න ලැබුනා අසභ්‍ය පිංතූර පොත් කීපයක්ම මට ඒවා ටිකක් බලන්න හිතුනා මම ඒවා එකින් එක ටිකක් වෙලා බැලුවා ඒ පොත් අතර මගේ පොටො එකකුත් දකින්න ලැබුනා. මට හිතාගන්න බැරි වුනා. මම පුතා ගැන වෙනදාටවඩා සෙවිල්ලෙන් හිටියා.

ටික දවසක ඉදලා පුතා මගේ දිහා අමුතු විදිහට බලන බව මට දැනුනා, එයා මගේත් එක්ක කතාකරනකොට මගේ පපුව දිහා ආශාවෙන් බලාන ඉන්නවා, මම අහක බලන් ඉන්නකොට සමහර විට එයා මගේ පපුව දිහා බලාන ඉන්නවා, මම හැරිලා යනකොට මගේ පස්ස පැත්ත දිහාත් බලාන ඉන්නවා, මට තේරුනා පුතා මගේ පොටෝ එකක් අර පොත් ගොඩේ තියාගෙන ඉන්නේ ඇයි කියලා.

මේ දෙවල් දවසින් දවස වැඩිවෙන්න ගත්තා පුතා මගේ ශරීරය දිහා ආශාවෙන් බලාන ඉන්න බව මට දැනුනා, මම ගොඩක් අවස්ථාවල මේ ගැන කල්පනා කලා අම්මාකෙනෙක් හැටියට මම එයාට ගොඩක් ආදරෙයි, ඒත් මේ වගේ දෙයක් අම්මයි පුතාලයි අතර වෙන්න බෑ, මම ගොඩක් දුක් වුනා එත් මොකද්දෝ ආශාවකුත් මගේ හිතෙත් කැකෑරෙමින් පැවතුනා, කාලයකින් මම පුරුෂයෙකු ආශ්‍රය කරලා නෑ ඒ නිසාදෝ මට ලිංගික හැගීම් වෙනදාට වඩා දැනෙන්නත් ගත්තා,

දවසක් මම පුතාගේ කාබරයට යනකොට එයා කාබරයේ තනිවම සතුටුවෙමින් සිටයා ඒ අර පිංතූර දිහා බලමිනුයි, ඒ අතර මගේ පොටෝ එකත් තිබුනා, මම ඉක්මනට එයා මාව දකින්න කලින් කාබරයෙන් එලියට ආවා, දැන් මට තෙරෙනවා පුතා මගේත් එක්ක ලිංගිකව එක් වීමට ගොඩක් ආශාකරනවා කියලා, අම්මාකෙනෙකුට දරුවෝ හිතන දේවල් දැනෙනවානේ,

මගේ පුතත් රංජිත් වගේමයි එයා වයස නැතිවුනාට හොදට උසමහතට දැන් හැදිලා ඉන්නවා එයා හරි කඩවසම් ඒ නිසාම මට පුතා ගැන ගොඩක් බය හිතුනා පුතා දැන්ම ගෑණු ළමයෙක්ව යාළු කරගනී ද කියලා.

දවසින් දවස පුතා මන් ගැන හිතනවා වැඩීයි කියලා මට හිතුනා. එයා දැන් වෙනදා වගේ නෙමේ එයා මගේ ඇගේ වෙලෙනවා, මගේ පස්සපැත්තට එයා පිටුපසින් ඇවිත් හෙත්තුවෙනවා, ඒ අවස්ථාවල එයාගේ ලිගුව ප්‍රාණවත්වෙලා තිබෙන බව මට දැනෙනවා, මම ඒත් මොකුත් දන්නෑ වගේ එයාව එලවා ගන්නවා, එත් දැන් දැන් මටත් පුතාගේ මේ හැසිරීම ඉවසාගෙන ඉන්න බෑරි තත්වයකට පත්වෙමින් තිබුනා, එයාගේ සතුට වෙනුවෙනුත් මගේ සිතෙත් සැගවී තිබුන ආශාවකුත් මතුවෙන්න ගත්තා.

ඒත් ඒ දෙ කොහොම කරන්න ද? මම ගොඩක් අවස්තාවල මේ ගැන කල්පනා කලා පුතාගැන වෙන කාටවත්ම කියන්නත් බෑ,

දවසක්

පුතා - අම්මේ අද අපේ පංතියේ යාළුවෙකුගේ ගෙදර පොඩි පාටියක් තියෙනවා, මම පොඩ්ඩක් ගිහින් එන්නද?

මම - පුතේ ඕවට ගියාට කමක් නෑ හැබැයි ඔයා බොන්න හෙම පුරුදුවෙන්න එපා

පුතා - අනේ නෑ අම්මේ අම්මා දන්නවානේ මං ගැන

මම - හා හොදයි, හැබැයි ඉක්මනට එන්න

පුතා සවස 3.00 ට විතර ගෙදරින් පිටවෙලා ගියා. මම රෑ කෑම උයලා පුතා එනකන් බලාගෙන හිටියා රාත්‍රී 9.00 විතර වුනා ඒත් එයා අවේ නෑ. රෑ 10.00 ට විතර එයා ගෙදර ආවා.

පුතා බීලයි හිටියේ, එයා ඒ බව සගවන්න හැදුවත් මට ඒ බව දැනුනා, මමත් ඒ ගැන පස්සේ කතාකරන්නන් කියලා හිතාගෙන පුතාට කෑම සූදානම් කලා, අපි රෑ කෑම කනවෙලාවෙත් පුතා මගේ දිහා අමුතුම විදිහට බලන බව මට දැනුනා, එයා මගේ පපුව දිහා ආශාවෙන් බලන් ඉන්නවා, මම කෑම කලා මම කාබරයට නිදාගන්න ගියා පුතා TV එක බලමින් හිටියා.

විනාඩි 30 ක් විතර ගතවුනා, පුතා එක පාරටම මගේ කාමරයට අවා මම ඇදේ නිදාගෙනයි හිටියේ ඒත් මට නින්ද ගිහින් තිබුනේ නෑ. එක පාරටම එයා ඇදේ ඉදගෙන මාව බදාගෙන මගේ සුදු අම්මේ මව එලවන්න එපා මම අම්මිට ගොඩක් ආදරෙයි කියමින් මාව සිපගන්න පටන්ගත්තා, මටත් මොකද්දො වුනා වගේ දැනුනා, මම ගල් ගැහිලාවගේ බලාගෙන හිටියා පුතා මගේ පපුව සිපගන්නගත්තා මගේ පියයුතරු ඉබිමින් ඒවා ස්පර්ශ කරන්න ගත්තා මටත් මාව පාලනය කරගන්න බැරිවුනා, මගේ හිත ඇතුලේ තිබුනු ලොකු ආශාවක් එලියට ආවා, පුතාගේ ආශාව ඉටුකරගන්න මම එයාට ඉඩදීලා සිටියා, එයා මගේ බ්‍රා එක ගලවලා දැම්මා මගේ තොල්දෙක සිපගන්න ගත්තා, දැන්නම් මටත් ඉන්න බෑ, පුතා මගෙන් අහනවා මගේ සුදු අම්මේ ඔයා මට කැමතිද කියලා මම ගොඩක් ආශාවෙන් මත්වෙලයි හිටියේ, මගේ සුදු පුතේ ඇයි මම ඔයාට අකමැති වෙන් නේ, මම ඔයාගෙ සුදු අම්මනේ, අම්මේ මම මෙහෙම කලාට කමක් නැද්ද? , කමක් නෑ පුතේ මම ඔයාට ගොඩක් ආදරේ නේ කියමින් මම ද පුතාව සිපගත්තා අපි දෙන්නා අපේම ලෝකයක තනිවුනා.

පුතා එයාගේ පුරුෂලිංගය(පයිය) මගේ දකුණු අතින් ස්පර්ෂ කෙරුවා, මට අමුතුම ආශාවක් දැනුනා මම ඒක දිගටම ස්පර්ශ කරන්නගත්තා, ඒක හරි මහතයි දිගයි, පුතා ඒකට ගොඩක් කැමති වුනා. එයා මගේ මුළු ශරීරයම සිපගනිමින් මගේ සියලුම ඇදුම් ගලවන්න ගත්තා, මට පොඩි ලැජ්ජාවකුත් දැනුනා, ඒත් ආශාවෙන් මත්වෙලා සිටි මම එයාට ඒ දේ කරගන්න ඉඩදුන්නා,

මට මොකද වෙන්නේ කියලා මටම හිතාගන්න බැරිවුනා, පුතා මගේ කකුල්දෙක පළලල් කරමින් මගේ යෝනිය සිපගන්න ගත්තා, රංජිත්වත් බන්දුලවත් කවදාකවත් මගේ යෝනිය (හුත්ත) සිපගෙන තිබුනේ නෑ, ඒ නිසා මට ඒ අවස්ථාව ගොඩක් ආශාවන් දැනෙන්න වුනා, පුතා මගේ යෝනිය සිපගනිමින් යෝනිය ලෙව කන්නගත්තා, එයාගේ දිව මගේ යෝනිය ඇතුලට දමමින් මාව රසගන්ගාවක ගිල්ලුවා,

ටික වෙලාවකින් එයා මාව ඇදේ ඉදින්දවලා කලිසම ගලවලා එයාගේ පුරුෂලිංගය මගේ කට ට දාගෙන උරන්න කිව්වා, ඇත්තටම මම මේ වගේ අත්දැකීම් ජීවිතේ මේ දක්වා විදලා තිබුනේ නෑ. ලිංගිකව එක්වෙනවා කියලා මම ඒ රස හරියට විදලා තිබුනේ නෑ, පුතා මේ කරනදෙවල් වලින් මම ගොඩක් සතුටුවුනා, පුතා මගේ කට ඇතුලට එයාගේ ලිංගය ඇතුල්කරලා ලිංගය එයාට මෙහාට කරන්න ගත්තා, ඇත්තටම කිව්වොත් ලිංගය මගේ කට ඇතුලට දාන්න බෑ ඒ තරමට එක ලොකුයි, ඒත් එයාව සතුටු කරන්න ලිංගය සූප්පු කලා.

පුතාගේ ලිංගය සූප්පු කරනකොට එයා ගොඩක් සතුටු වුනා ටිකවෙලාවක් එහෙම කරලා පුතා මාව ඇදේ බුදි කරවලා එයා මගේ ඇග උඩින් වැතිරෙමින් මාව අයෙත් සිප ගනිමින් මගේ පියයුරු (තන්දෙක) ආයෙත් මිරිකමින් මගේ තොල්දෙක සිපගත්තා

මගේ සුදු අම්මේ මම ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි, මම ඔයත් එක්ක මෙ විදිහට එකතුවෙන්න කොච්චරකල් බලාගෙන හිටියද, කියමින් එයා මාව පිස්සෙක් වගේ සිපගන්න ගත්තා,

ටික වෙලාවකටපස්සේ මගේ කකුල්දෙක දෙපැත්තට ඈත්කරලා එයා ඇදේ දනගහගෙන මෙහෙම කිව්වා අම්මේ මම ඔයාට හුකනවා ඔයා කැමතිද කියලා, මම මේ වෙනකොට උපරිම සතුටු වෙලයි හිටියේ, එයාගේ ලිංගය මගේ යෝනියට ඇතුලුකරන්නේ කොයිවෙලාවේද කියලයි බලන් හිටියේ, මගේ රත්තරනේ කමක් නෑ කියලා මම කිව්වා එයා මගෙ යෝනියට එයාගේ පුරුෂ ලිංගය ඇතුලු කලා මට මේලෝකේ තියෙන ලොකුම සතුට ‍දැනෙනවා වගේ මට දැනුනා පුතාගේ ලිංගය මගේ යෝනිය ඇතුලටම බැස්සා මට මොනවා වුනාද කියන්න බෑ මට ආශාවෙන් කෑගැස්සුනා,

එයා මාව සිපගනිමින් මගේ යෝනියට එයාගේ පයිය දිගට හරහට ඇතුලු කරන්න ගත්තා මට අවුරුදු ගානකින් විදින්නට බරිවු සතුට දැනෙන්න ගත්තා, මට හයියෙන් කෑ ගැස්සුනා, පුතා දිගටම මාව සතුටුකලා විනාඩි 10 ක් විතර එයා මගේ යෝනියට එයාගේ ලිංගය (පයිය) ඇතුලු කරලා ලිංගය එලියට ගත්තා,

ආයෙත් එයාගේ ලිංගය මගේ කටට දැම්මා මම ආශාවෙන් පුතාගේ පයිය උරන්නගත්තා මටම මංගැන හිතාගන්න බැරිවුනා, පුතා මාව ගොඩක් සතුටු කරලයි තිබුනේ, විනාඩි 10 ක් විතර මම එයාගේ පයිය ඉරුවා, නැවත එයා මාව ඇදේ පෙරලාගේන මාව සිපගනිමින් මගේ කකුල්දෙක දෙපත්තට දාලා එයාගේ පයිය මගේ යෝනිය ඇතුලටම යවන්න ගත්තා, ඔයාලට කියන්න බැරිවුනා පුතා හරි ශක්තිමත් එයාගේ පයියත් ඒ වගේමයි රංජිත්ගේ ලිංගයට වඩා මහතයි දිගයි ඒ නිසා මට ගොඩක් සතුටු දැනුනා, ඒ වගේම එයාට රංජිත්ට වගේ ඉක්මනට යන්නේත් නෑ, එයා ඒ විදිහට විනාඩි 10 ක් විතර එක දිගට මගේ යෝනියට එයාගේ පයිය අරින්න ගත්තා මට කෑ ගැහුනා,

එපා එපා පුතේ ඔයාගේ අම්මිට අමාරුයි කියලා කිව්වත් එයා නැවැත්තුවේවම නෑ , ටිකවෙලාවකින් එයා අප්ප්‍රාණ වෙමින් එයාගේ පයියෙන් ශූක්‍රාණු පිටවෙන්න ගත්තා, එයා මගේ කටට ඒවා ගන්න කියලා, මගේ කට ඇතුලේම එයාගේ ශූක්‍රාණු පිටකලා, මම ඒවා ඔක්කොම ගිල්ලා එයා ඒකටත් ගොඩක් කැමති වුනා, එයාගොඩක් සතුටුවුනා, ඒ වගේම මාවත් ගොඩක් සතුටු කළා.

අපි ටිකවේලාවක් එහෙමම ඇදේ වැතිරමින් පුතා මාව බදාගෙන හිටියා, මම පුතාගෙන් මෙ‍හෙම ඇහුවා.

මම - පුතේ ඔයා මීට කලින් ගෑනු ළමයි ආශ්‍රය කරලා තියෙනවද?

පුතා - ඔවු, ඇයි අම්මේ

මම - කීදෙනෙක් විතර ආශ්‍රය කරලා තියෙනවද?

පුතා - පස්දෙනෙක් විතර

මම - ආ එහෙම ද, එහෙනම් ඒක තමයි මේ ඔයාගේ අම්මිට වැඩපෙන්නුවේ නේ ද?

පුතා - මම මගේ සුදු අම්මිට වැඩ පෙන්වන්නේ නැතුව වෙන කාට වැඩ පෙන්වන්න ද

මම - කමක් නෑ පුතේ අයේ කවදාවත් ඒ ගෑණු ළමයි ආශ්‍රය කරන්නේ නෑ කියලා මට පොරොන්දුවෙන්න.

පුතා - නෑ අම්මේ මගේ සුදු අම්මා ඉන්නකන් මම ආයේ කාගේගාවටවත් ඒ අය ආශ්‍රය කරනනේ නෑ.

මම - ඔය ඇත්තම ද?

පුතා - ඔව් අම්මේ මට අම්මගේන් ලැබෙන සතුට වෙන කාගෙන්වෙත් ලබන්න බැරිවුනා, මම අම්මිට ගොඩක් ආශයි මේ ඇගට, මේ තන්දෙකට, කියමින් පුතා නැවතත් මාව බදගෙන සිපගන්න ගත්තා.

පුතා මට ගොඩක් ආදරෙයි - මමත් පුතාට ගොඩක් ආදරෙයි

මේ කතාව එව්වේ තබුත්තේගම නිරොෂා කියලා අම්මාකෙනෙක් එයා එවපු තවත් කතා දෙකක් තිබෙනවා ඒවා දාන්නේ මේ කතාවට ලැබෙන කමෙන්ට් වලට අනුවයි.

36 comments:

  1. oyage number eka daanako

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මයි පුතයි හුකනවා බලන්න මම ගොඩක් ආසයි එහෙම නැත්තන් කපල් එකක් හුකනවා බලන්න ආසයි එහෙම කෙනෙක් ඉන්නවානම් කතා කරන්න විස්වාසේ රකිමි 0741071479

      Delete
    2. ඉන්දියාවෙ අම්මල පුතාල හුකන එක සාමානය දෙයකි

      Delete
  2. අම්මයි පුතයි හුකනවා බල බල අතේ ගහන්න මම ආසයි එහෙම අය ඉන්නවානම් මට කතා කරන්න 0769824624

    ReplyDelete
  3. අම්මයි පුතයි හුකනවා බලන්න මම කැමති පුද්ගලිකයි රහසි ගතයි 0769824624

    ReplyDelete
    Replies
    1. හුකන කොට කුනුහරප අහන කොට තව නගිනව😄

      Delete
    2. එක නම් ඇත්ත’ ගැනි කියනවා එහෙම ඒවා

      Delete
    3. කවුරු හරි එක්ක ලස්සන අත්දැකීමක් විදගන්න ආසයි, මගේ සමාජ මට්ටම නිසා මට මේවා කතා කරන්න විදියක් නැහැ, මට නැති දෙයක් නැහැ එත් ජීවිතේ සතුට නැහැ ඇන්ටි කෙනෙක් හරි අක්කා කෙනෙක් හරි මාත් එක්ක සම්බන්ද වෙනවනම් ගොඩක් සතුටුයි ඒ වගේම මම එයාට ගොඩක් උදව් කරනවා, මම ගොඩක් හැන්සම් කොල්ලෙක් කතා කරන්න මේකට 0754370420

      Delete
  4. අම්මයි පුතයි හුකනවා බල බල අතේ ගහන්ට මම ආසයි අම්මයි පුතයි හුකන අය කතාකරන්න 0767249746

    ReplyDelete
    Replies
    1. මාත් ආසයි ඒත් කොහොමද

      Delete
  5. මමත් ආසයි

    ReplyDelete
  6. පුතා එක්ක හුකන අම්මලා කතා කරන්න මම එයාලට ගොඩක් කැමති 0767952980

    ReplyDelete
  7. අමිමල පුතාල, තාතිතල දුල හුකන එක බොහෝ රටවල කරනවා ලමයි හදා ගන්නෙ නැතුව
    මට ආසයි වයිප් පුතාට කියල හුකන අතරෙ මම දුට හුකන්න 4 සම් වලට❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉන්දියාවෙ අම්මල පුතාල, තාත්ත දුට හුකන එක කරනවා

      Delete
    2. මරැ නේද?එක ඇදේ අම්මයි පුතයි තාත්තයි දුවයි අමු හෙලුවෙන් හුකනව නම්

      Delete
  8. ඔවිව බොරැ කතා

    ReplyDelete
  9. මට තියෙන ප්‍රශ්නය අම්මට වයස 15දි පුතා හම්බ උනානම් අම්මට 29දි පුතාට 16වෙන්නේ කොහොමද කියන එක

    ReplyDelete
  10. මමත් අසයි මගෙ ගැනිට ට තව මිනිහක් හුකන ව බලන්ට

    ReplyDelete
  11. නිරෝෂ ගෙ තව කතා දාන්න

    ReplyDelete
  12. පුතා අම්මගෙ පුකේ ඇරියද පුකට දිව දාන හැටි කියල නැ, අම්ම උඩ නග්ගල පොලිලෙලි ගහන්නත් ඇති නේද

    ReplyDelete
    Replies
    1. පුක බල බල මිරිකල පොල්ලෙලි ගැහිල්ල මරැ
      දිවිය ලොකෙ සැප අප්පා😜

      Delete
  13. නැන්දම්මට බලෙන් හුකන කතා දාන්නකෝ

    ReplyDelete
  14. හිකිල්ලට නැකම් වයස ගැටලුවක් නොවේ. දෙන්න කැමති නම් හරි, මම ආච්චිලට, නැනදම්මට, පුංචි ලට හුකල තියනවා. කොල්ලන්ට බාප්පල මාමල එක්ක සොමි දාල තියනවා, පය්යයි හුත්තය් හැදිල තියෙන්නෙ හුජ්ජ කරන්න විතරක් නොවේ

    ReplyDelete
  15. අම්මට කරන්න ඔනි මටත් කරපු කවුරු හරි ඉන්නවද?

    ReplyDelete