මගේ අම්මා 2 - පාඨකයෙක් විසින් රච්ත කථාවක්

මගේ අම්මා 2

ඔයාලට මතක ඇති පළමු කථාවෙදි මගෙයි අම්මගෙයි Sexy Life එක ආරම්භ වු හැටි. ඉතින් මම අම්මත් එක්ක පළමු වතාවෙ එක්වුනේ අම්මව සිහි නැති කරලානේ ඉතින් මම ඒ විදිහට දවස් කීපයක් ම මාසයක් විතරම අම්මත් එක්ක ලිංගිකව හැසිරුනා. ඒත් මට අම්මත් එක්ක සිහියෙන්ම සෙක්ස් කරන්න ලොකු ආශාවක් තිබුනා. ඒත් ඉතින් එක ලෙහෙසි නෑ. ඒත් මම උත්සහය අත්හැරියේත් නෑ. මම අම්මට මගේ හැගීම් දැනෙන විදිහට හැසිරෙන්න පටන් ගත්තා.

අම්මා සාමානයෙන් මගේ කාබරයට උදේට හැමදාම මාව ඇහැරවන්න එනවා, ඇවිල්ලා මට හැමදාම කතා කරනවා.

ඉතින් එක දවසක් අම්මා මගේ කබරයට එන වෙලාවේ මම මගේ පයිය එලියට අරගෙන හොදට අතේ ගහමින් හිටියා.

අම්මා වෙනදා වගේ මගේ කාබරයට ආවා, මම දන්නේ නැ වගේ දිගටම අතේ ගහගෙන ගියා. අම්මා මම අතේ ගහනවා දැක්කා, මම බොරුවට බයවෙලාවගේ මගේ පයිය බෙඩ්සීට් එකෙන් වහගත්තා,

දැන් ඔයත් ඕනවට වැඩි. කියාගෙන අම්මා කාබරයෙන් එලියට ගියා. මට ඉතින් දැන් හරි සතුටුයි අම්මා මගේ එක දැක්කානේ, මට ඕනවුනේ අමමට මගේ එක පෙන්වන්න, එතකොට අම්මගේ හිතෙත් මංගැන හැගීමක් ඇතිවෙනවනේ ඒකයි.

ඉතින් මම දෙවැනි දවසේත් අම්මා එන වෙලාවට අරවිදිහටම අතේ ගහමින් හිටියා, එදත් අම්මා මගේ කාබරයට ආවා මම ගානක් නැතිවම අතේ ගහනවා. පුතේ දැන් ඔයා ඔවා නතරකරලා ගිහින් මූනසොදාගන්න කියලා එදත් ගියා.

මට දැන්නම් අම්මා මගේ කාබරයට එනකොටම අම්මව බදාගෙන අම්මට කරගෙන කරගෙන යන්න හිතෙනවා. එත් ඉතින් මොනවා වෙයිද දන්නේනෑ. මම එලියට අවා ඇවිත් කුස්සියට ගියා, අම්මා මට තෙ හදනවා, අම්මා පස්සපැත්ත හැරිලා ඉන්නකොට මාර හැඩයි අම්මගේ පස්ස පැත්ත දැක්කම මට ආයෙත් නැග්ගා ‍මම අම්ම ලගට ගිහින් අම්මගේ පස්ස පැත්තට මගේ පයිය තියලා හිමිහිට තද කරන ගමන් අම්මේ මොකද කරන්නෙ කියලා අම්මව බදාගත්තා.

මේ පුතේ.. දැන් ඔයා ඕනවටවැඩි මම ඔයාගේ අම්මා කියලා ඔයාට අමතක වුනා ද?‍ ඕවට එන්න එපා කියමින් අම්මා පැත්තකට වුනා, ඒගමන්ම අම්මා මගේ කලිසම දිහා බැලුවා මගේ පයිය මාරට නැගලයි තිබුනේ ඒක කලිසමින් එලියට පනින්න ඔන්න මෙන්නයි තිබුනේ. ආ..... මෙකයි දැන් එහෙනන් ඔයාට ඕනවෙලා තියෙන්නේ එහෙනම් කියමින් අම්මා මගේ අතට තේ එක දීලා යන්න ගියා.

මමත් අම්මගේ පස්සෙන්ම ගියා, ගිහින් අම්මව බදාගත්තා, අම්මේ.. මගේ සුදු අම්මේ.. මම ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි අම්මේ කියමින් මම අම්මව බදාගෙන අම්මගේ තොල් දෙක සිප ගත්තා,

අම්මා - මේ.. පුතේ.. පුතේ කියමින් මගේන් ගැලවෙලා යන්න උත්සහ කලත් මම අම්මව හයියෙන් අල්ලාගත්තා, අම්මගේ ලස්සන පිරුණු තන්දෙක සිපගන්න ගත්තා. අම්මා මට ටික වෙලාවකින් මට අවනත වුනා .

මම අම්මගේ දෙතොල් දෙක සිපගනිමින් කලිසමේ සිප් එක ඇරලා මගේ පයිය එලියට ගත්තා, අම්මගේ දකුනු අත අරගෙන මගේ දාර පයිය අම්මගේ අතින් ස්පර්ශ කලා, අම්මා ඒක අල්ලලා ටිකකින් එක පාරටම අම්මා මගෙන් ඉවත් වී. මට බෑ පුතේ.. මට බෑ මේක කරන්න කියමින් අම්මා කාබරයට ගියා,

මමත් අම්මා පස්සෙන්ම ගියා, අම්මා අම්මගේ කාබරයේ ඇදේ ඉදගෙන අඩන්න පටන් ගත්තා. මම ඇහුවා ඇයි අම්මේ අඩන්නේ කියලා. අම්මා කියනවා පුතේ මේ වගේ දෙයක් කරන්න හොද නෑ ඔයාට පවු, මට මේක කරන්න බෑ කියමින් අම්මා අඩන්න පටන් ගත්තා, මම අම්මා ගලින් ඉද ගත්තා, ඉදගෙන අම්මව මගේ උරහිසට ලන්කරගෙන අම්මගේ ඔළුව අතගාමින් අම්මව සනසන්න පටන් ගත්තා.

මම මෙහෙම කිවුවා අම්මේ මේ ලොකේ අපි දෙන්නා විතරක් නෙමේයි ප්‍රතම වතාවට මේ විදිහට එක්වෙන්නේ.. ඒනිසා මේක ඒ තරම් අම්මා හිතන්න එපා කියලා අම්මව මම සැනසුවා.

අම්මා ටික වෙලාවක් ඇඩුවා අම්මා අඩනකොට මටත් පුල් අප්සෙට් වෙලායි හිටියේ. මගේ පයිය දැන් හොදටම බැහැලා මම අම්මව මගේ පවුවට හෙත්තු කරගෙනම අම්මව බදාගෙන හිටිටයා.

විනාටි 20 ක් විතර අපිදෙන්නා එහෙම හිටියා අම්මා එක පාරටම මෙහෙම දෙයක් මගෙන් ඇහුවා.

පුතේ ඔයාට පුළුවන් ද? ඒවගේ දෙයක් මට කරන්න කියලා.

මට කට උත්තර නැතුව ගියා. මම සද්ද නැතුව හිටියා.

හරි කමක් නෑ ඔයා සතුටු නම් මගේ අකමත්තක් නැ කියමින් අම්මා මගේ කලිසම උඩින් අම්මගේ දකුනු අත තිබ්බා.

මට එතකොටම නැග්ගා, මගේ සුදු අම්මාකියමින් මම අම්මව ආයෙත් සිප ගත්තා මට මාර සතුටක් දැනුනේ.

මම නැගිටලා අම්මාගේ ඉස්සරහින් හිටගත්තා.

අම්මා - ‍මේ මොකද මේ

මම - අම්මේ අම්මම බලන්නකො පුතාගේ එක කොහොමද කියලා.

අම්මා - මම දන්නවා ඔයාගේ එකේ සයිස් එක, ඔයා මට මේ දවස්වල පේන්නම නේ කාබරයේ අර විදිහට හැසිරුනේ.

මම - ඔව්නේ, ඉතින් අම්මම කලිසම ගලවන්නකො.

අම්මා මගේ කලිසම හිමිහිට පල්ලේහාට ගැලෙවුවා.

අම්මා එකපාරටම අම්මෝ මෙකේ සයිස් එක කියමින් මගේ පයිය අල්ලාගත්තා.

මම- අම්මේ තාත්තගේ එකත්මේ වගේ ද ?

අම්මා - ම්... ඔව්

මම - අම්මේ මගේ එක අම්මගේ කටට ගන්නකො

අම්මා - අනේ බෑ පුතේ මට ඒවා හුරු නෑ

මම - කමක් නෑ අම්මේ.

බලන්නකෝ අමුතු රහක් දැනෙනවා කියමින් මම මගේ නැග්ග පයිය අම්මගේ කට ඇතුලට දැම්මා

අම්මා මගේ පයිය උරන්න පටන් ගත්තා, මට මාර ආතල් එකක් දැනුනා.

මම ටික වෙලාවක් මගේ පයිය අම්මගේ කට ඇතුලේ එහාට මෙහාට යැවුවා

අම්මා - මෙයාට තියෙන විසේ

මම - මම අම්මගේ පුතානේ.

අම්ම - ඒකනේ

මම අම්මගේ ලගින් අයෙත් ඉදගෙන අම්මගේ හැට්ටය ගැලෙව්වා, අම්මගේ බ්‍රා එකත් ගැලෙව්වා අම්මගේ තන්දෙක හරි ලස්සනයි මහතයි, මම ඒ දෙක මිරිකමින් සිපගත්තා.

ටික වෙලාවක් අම්මගේ තන්දෙකත් එක්ක සතුටු වුනා, අම්මාගේ හැගිම් දැන් ටික ටික දැනෙන්න ගත්තා.

මම අම්මව අදේ බුදිකරලවා අම්මගේ ඇදුම් එක එක ගැලෙව්වා.

දැන් අම්මගේ කකුල්දෙක අතරේ කළුපාට මයිල් වලින් පිරිලා තියෙනවා, මම අම්මගේ ඇග උඩින් වැතිරෙමින් අම්මව සිපගනිමින් තන්දෙක මිරිකන්න පටන් ගත්තා,

මම හෙමි හෙමිට අම්මගේ කකුල්දෙක ඇත් කරලා අම්මගේ කළු මයිල් වලින් පිරුණු යෝනිය (හුත්ත) සිපගන්න පටන් ගත්තා, අම්මා ආශාවෙන් දගලන්න පටන් ගත්තා, මම දිගටම අම්මගේ හුත්ත ලෙව කන්න පටන් ගත්තා අම්මා මගේ ඔළුව අතගාමින් මට සහය දැක්වුවා, මම අම්මගේ මෑ මල දිවෙන් හොදට සූප්පු කළා, අම්මට මාර සැප, අම්මා දැන් හොදටම කෙදිරි ගානවා, ආ..හ් මගේ පැටියො ආ..හ් ආ..යි, මමත් දිගටම ලෙකැවා.

මම ටික වෙලාවකින් මගේ දකුණු අතේ ඇගිල්ලක් අම්මගේ හුත්ත ඇතුලට හෙමි හෙමීට ඇතුල් කලා අම්මා දගලන්න ගත්තා මම ඇගිල්ලෙන් හුත්ත කලත්තන්න පටන් ගත්තා, අම්මට දැන්නම් මාර සැප මම ටිකක් වෙලා එහෙම කළා.

මම - අම්මේ මගේ එක දාන්න?

අම්මා - දාන්න මගේ පටියෝ

මම - අම්මේ අම්මගේ එක ගාවින් මගේ එක තියන්නකො

අම්මා - අනේ අනේ ඔච්චර කරපු එකේ ඒකත් ඔයාම කරන්නකෝ

මම මගේ දාර පයිය අම්මගේ කළු මයිල් පිරුණු හුත්තේ හිලට තියලා හෙමිහිට ඇතුලට තල්ලුකලා, මගේ පයිය ටිකක් හිරට ඇතුලට බහින්න පටන්ගත්තා

අම්මා - ආ..හ් මගේ පැටියෝ ....

මම - අම්මේ රිදෙනව ද

අම්මා - නෑ පැටියෝ

මම මගේ පයිය අම්මගේ මයිල් පිරුණු හුත්ත ඇතුලටම බැස්සුවා, මම ටිකක් එහෙමම හිටියා

අම්මා - ඇයි මගේ පැටියො ඔයා අම්මව සතුටු කරන්නේ නැද්ද?

මම - ඉන්නකො මගේ සුදු අම්මේ.

මම එක පාරටම අම්මගේ හුත්තට එක දිගටම හුකන්න පටන්ගත්තා, අම්මට දැන් කැගැස්සෙනවා, එත් මම නැවැත්තුවේම නෑ දිගටම අම්මගේ හුත්තට මගේ පයිය යවන්න ගත්තා.

අම්මා - ආ..හ් ආ..ව් මගේ සුදු පැටයෝ.. ආ..හ් ආ..යි ටිකක් නවත්තන්නකෝ

අම්මා නවත්තන්න කිවුවත් මම නැවැත්තුවේ ම නෑ, මම දිගටම අම්ගේ හුත්ත ඇතුලටම මගේ පයිය යැව්වා.

අම්මා දැන් කෙදිරිගානවා. ආ...හ් ... දෙයියනේ ... මගේ පැටියො

ආ..හ් ...ආහ්... ආ...ව්..

මට දැන් හොදටම මහන්සි මම ටිකක් නතර කලා

මම - මගේ සුදු අම්මේ ඔයාට රිදෙනවද?

අම්මා - ඔයා නම් මාර කෙනෙක් තමයි පැටියො, කියමින් අම්මා මගේ ඔළුව සිපගත්තා,

මම - අම්මේ අම්මා දැන් නැගිටලා දනගහගන්නකො

අම්මා - ඒ මොකද

මම - මට ආසයි අම්මගේ පස්ස පැත්තෙන් යවන්න.

අම්මා - ආ.. ඔයාටත් මාරදෙවල් තමයි හිතෙන්නේ නේ ද

අම්මා ඒ තරම් කැමැත්තේන් නොවුනත් ඇදේ දනගහගත්තා, මම අම්මගේ පුක ගාවට තියලා මගේ පයිය යවන්න හැදුවත් මගේ පයිය අම්මගේ පුකට බහින්නේ නෑ,

පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ අම්මේ කියලා මම අම්මා මුනේ ගාන ක්‍රීම් එකක් අරගෙන අම්මගේ පුකේ හිලේයි මගේ පයියෙයි හොදට ගෑවා,

ඊට පස්සේ මගේ පයිය තියලා අම්මගේ පුකේ අරියා මගේ පයිය ත‍දේට අම්මගේ පුක ඇතුලට බැස්සා

අම්මා - ආ..හ්.. මගේ පැටියො අම්මිට රිදෙනවා නේ

මම - අම්මේ චුට්ටක් ඉවලාගෙන ඉන්නකො

මම අම්මගේ පුකේ අරින්න ගත්තා මගේ පයිය දැන් අම්මගේ පුක ඇතුලේ, මාර සැප, මම වේගේ වැඩි කලා මගේ පයිය අම්මගේ පුක ඇතුලේ තදේට බහිනවා මට මාර ආතල්.

අම්මා - අනේ පැටියො ආ..හ් අම්මිට අමාරුයි...ආහ්... ආ..ව් ආ..යි මගේ පැටියෝ.

ඒත් මම නැවැත්තුවේම නෑ , අම්මගේ පුක පිරෙන්න මගේ පයිය තදෙට බහිනවා අම්මා කොට්ටයක් බදාගෙන දනගහගෙන කෙදිරිගානවා, මම දිගටම අම්මගේ පුකේ ඇරියා.

විනාඩි 10 ක් විතර එහෙම කරගෙන යනකොට මට යන්න වගේ දැනුනා.

මම පයිය අම්මගේ පුකෙන් එලියට ගත්තා

අම්මේ ඉක්කමනට මේ පැත්තට හැරෙන්නකො කියලා අම්මගේ කටට මගේ පයිය ඇතුල් කලා මගේ පයියෙන් කැරි ගොඩක් අම්මගේ කට ඇතුලට ගියා, අම්මා ඒවා ඔක්කොම ගිල්ලා, මම අම්මව බදාගත්තා.

මම - මගේ හොද සුදු අම්මා මම ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි.

අම්මා - මමත් ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි පැටියො.

මම අම්මව සිප ගත්තා අම්මත් මගේ ඔළුව අතගාමින් මාව සිපගත්තා.

අපිදෙන්නා ටික වෙලාවක් ඇදේ වැතිරිලා හිටියා. අම්මට ටිකක් අමාරුයි වගේ

මගේ පැටියො ඔයා එහෙනම් අම්මිට නැගිටින්න බැරිවෙන්න කලානෙ ද කියලා අම්මා මගේ කණ මිරුකුවා, මම අම්මාගේ තන්දෙක මැද මගේ මූන ඔබාගෙන මගේ සුදුඅම්මිව සතුටු කරන්න නේ එහෙම කලේ කියලා කිවුවා.

නිමි.

No comments:

Post a Comment