මගේ අම්මා 1 - පාඨකයෙක් විසින් රච්ත කථාවක්

මගේ අම්මා 1

මුලින්ම කියන්න ඕන මේ කථාව කියවන ඔයාලා මා ගැන වරදවා හිතන්න එපා. මම මේ කථාව ඔයාලට කියන වාද කියලා හුග කාලයක ඉදලා කල්පනා කලා.

නමුත් අන්තිමේ මේ කථාව ඔයාලට කියන්න මම තීරනය කලා. ඔයාලා මේ කතාවට එකග වෙන්නේ නෑ කියලා මම හොදාකරවම දන්නවා, එත් ඒ දේ සිද්ධ වුන නිසා ඒ දේ ඔයාලත් සමග බෙදාහදාගන්න මම කල්පනා කලා.

(සමාවෙන්න මට ලස්සනට ඔයාලට මේ කතාව කියන්න බැරිවෙයි ඒකට මුලින්ම මම සමාව ඉල්ලනවා)

මගේ තාත්තා මීට වසර ගණනාවකට පෙර මිය යන විට මට වයස අවුරදු 12 යි. ඉතින් තාත්තගේ මරණය නිසා අම්මයි මමයි ගොඩක් මානසිකව වැටිලයි හිටියේ. ඉටපස්සේ අම්මයි මමයි මේ ලොකේ තනි වුනා. තාත්තා නැතිවෙනකො අම්මට වයස 27 ක් විතර ඇති අම්මව තාත්තා බදිනකොට අම්මට වයස 14 යි කියලා අම්මා මට කියලා තියෙනවා.

මගේ තාත්තා හරිහොද කෙනෙක් එයා අම්මට හරි අදරේයි එයා අම්මවයි මාවයි හොදින් බලාගත්තා අදරේ කලා. ඇතැම් දවස්වල අම්මා තාත්තගේ පොටෝ එක දිහා බලාගෙන අඩනවා මම දැකලා තියෙනවා.

ඔන්න ඉතින් කාලය ගෙවිලා ගියා, මට සාමාන්‍ය පෙළ විභාගයට පෙනි සිටින්න අවස්තාවත් අවා, මේ දවස්වල තමයි මට දනුෂ්ක කියලා යාලුවෙක් හම්භ උනේ, මිනිහා මාර පොරක් තමයි, මම ඒ වනකොට sex ගැන වැඩිය දැනගෙන හිටියේ නෑ, දනුෂ්කයා මාර දේවල් දන්නවා මිනිහා මට පිරිමි ළමයෙක් දැනගතයුතු ගොඩක් දේවල් කියලා දුන්නා. මම තාත්තා මියගියාට පස්සේ ගොඩක් දුරට අම්මා බලාගෙන ගෙදරටම වෙලා හිටියා මිසක සමාජයට ගියේ නෑ.

ඉතින් එක දවසක් දනුෂ්ක මට කීවා යමුද මචන් ඉන්ටනෙට් කැපේ එකකට කියලා මම ඉන්ටනෙට් වැඩිය ගැන දැනන් හිටියේ නැ ඒ නිසා යමක් ඉගෙන ගන්න යන්න හිතුවා, අපි ගිය කැපේ එක තිබුනේ මහරගම ටවුන් එකේමයි. දනුෂ්කයි මමයි එක මැෂින් එකක් අරගෙන නෙට් එකට ගියා ඒ කේ පොඩි කාබර් වශයෙන් තියෙන නිසා අපි බලන දේවල් අනිත් අයට පේන්නේ නෑ.

දනුෂ්කයා මාර දේවල් නෙට් එකෙන් පෙන්නුවා ඒකේතියෙන දේවල් පිංතූර වීඩියො වගයක් මට පෙන්නුවා ඒවා මාර විදියට වෙබ් පිටුවල දාලා තිබුනා මම මේවන තෙක් ගැහැනියක ගේ නිරුවත දැකලා තිබුනේ නෑ, ඉතින් ඒ නිසා මමත් ඉතින් ආශාවෙන් ඒ දෙවල් බලන් හිටියා .

දනුෂ්ක මට ටික වේලාවකින් මච්න් බලපන් මේ සීන් එක කියලා වීඩියෝ එකක් මට පෙන්නුවා, ඒකේ තිබුනේ අම්මයි එයාගේම පුතයි සංසර්ගයේ යෙදෙන සීන් එකක්. ඉතින් මම ඒක දැක්කම උඩගියා මෙහෙමත් මිනිස්සු මේ ලෝකේ ඉන්නවද කියලා, එහෙම වෙන්න පුළුවන්ද, මම කිව්වා මචං මම යනවා කියාලා මම යන්න ලැස්ති වුනා, දනුෂ්ක කියනවා මචං කලබල නොවී හිටපන් කියලා, තවත් වීඩියෝ එකක් පෙන්නුවා, මට මතක හැටියට ඒක ජපන් වීඩියෝ එකක් ඒ වීඩියෝ එක නියමට තිබුනා හරියට නාට්ටියක් වගේ මමත් ඉතින් එක බලලා හිතින් ගොඩක් සතුටු වූනා.

වීඩියෝ එක බලලා ඉවර වුනාම දනුෂ්ක මට කියනවා උඔ දන්නවද අපි ඔය බලපු වීඩියෝ එකේ හිටියේ කවුද කියලා, මම කිව්වා මම දන්නෑ එත් සීන් එක නම් මරු කියලා, දනුෂ්ක එතකො කියනවා, ඒත් අම්මයි පුතයි ගේ sex එකක් තමයි කියලා,

ඇත්තමයි යාළුවනේ මට අම්මයි පුතයි ගේ sex එක ගැන මුලින් ලොකු අකමැත්තක් තිබුනත් එක ඒ වීඩියො එකෙන් යම්තරමක් දුරට අඩුවුනා කියලා මට හිතුනා.මොකද එකවගේ මිනිස්සු ලොකේ හැමතැනම නැ නේ ඒකයි අනික හැමොටම හැගීම් දැනෙනවානේ ඒකයි.

ඔයාලා මංගැන දැන් වැරදියට හිතයි මට බනියි මූනන් බල්ලෙක් කියලා ඒත් හැගීම් කියන ඒවා එනවා යනවා හැමතිස්සෙම වෙනස්වෙනවා කියලයි මට හිතෙන්නේ ඉතින් මටත් වුනේ ඒකයි. මගේ කතාව ඔයාලට කියාගෙන යන්නම්

ඉතින් අපි පංති එන දවස්වලට කපේ එකට ගියා, දනුෂ්ක මට ඉන්ටනෙට් යූස්කරන ආකාරය ගොඩක් දේවල් මට කියලා දුන්නා.

මේ දවස්වල තමයි අම්මා මට ඉගෙන ගන්න කියලා කොම්පුටර් එකක් ගෙනත් දෙන්න කතාකලේ ඉතින් ඒකට මම ගොඩක් කැමති වුනා. ටික දවසකින් ඒකට ඉන්ටනේට් කනෙක්ෂන් එකකුත් ගත්තා, දැන් ඉතින් මට ඉන්ටනේට් යන්න කැපේවලට යන්න ඕනවෙන්නේ නෑ .

ඉතින් මම හැමදාම රැට අම්මා නිදාගත්තට පස්සේ රැට හොරෙන් නෙට් එකට යනවා ගිහින් ෆුල් ආතල් එකක් video එකක් බලලා ගන්නවා (අතේ පාරක් ගහලා). ඉතින් ඔහොම කාලය ගත වෙනකොට මට එක් දවසක් කලින් බලපු වෙබ් එකක අම්මයි පුතයි සංසර්ගයේ යෙදෙන වීඩියෝ එකක් බලන්න ලැබුනා ඉතින් මම එක බලාගෙන වෙනදාවගේ රසවින්දා. ඒ වීඩියෝ එකේ ඒ අම්මයි පුතයි අතර සිදුවූ සංසර්ගය දැකලා මට මාර සතුටක් දැනුනා ඒත් එක්කම මට මගේ අම්මව මතක් වුනා, මේ වෙලාවේ අම්මා තනියම කාබරේ නිදි.

ඉතින් දවසින් දවස මම අම්මයි පුතයි දෙන්නා ඉන්න වෙබ් සයිට් හොයමින් sex video බැලුවා මට ඒවාගෙන් ගොඩක් සතුටක් ලැබුනා google එකේ Sex Mom and son නැත්තම් Mom Fuck son වශයෙන් සර්ච් කරපුවාම ඕනතරම් වෙබ් සයිට් තිබුනා, මම ඉතින් ඒවා අතර ගොඩක් වෙලාවට බැලුවේ ජපන් වීඩීයෝ මොකද ඒවා ටෙලිනාට්‍යය වශයෙන් කතා අනුසාරයෙන් තියෙන නිසා මම ගොඩක් ඒකට කැමති වුනා. මේ කියවන ඔයාලටත් ඒ වගේ video ගොඩක් මේ සයිට් එකේන් ඕනනම් බලන්න පුලුවන් මම බොරුද කියන්නේ කියලා බලන්න, මේ කතාවෙන් පස්සේ මම බලපු ලස්සනම Mom fuck son විඩීයෝ link ඔයාලට බලන්න දාන්නම්. අනික තමයි ලංකාවේ එහෙම දේවල් සමාජයේ ප්‍රසිද්ධ නොවුනට මේවා ඕන තරම් ලංකාවෙත් සිදුවෙනවා. හැමරටකමත් සිදුවෙනවා, අම්මලා කවදාකවත් ඒවා කියන්න යන්නේ නැ එකයි ඒවා හෙලිනොවන්නේ. පිටරටවල නම් ඕනතරම් සිදුවෙනවා ඒකනේ ඉන්ටනේට් එකේ දහස් ගණනක් වෙබ් සයිට් තියෙන්නේ. ඇතැම් විට එයාලගේ ප්‍රධාන ආධායම තමයි වෙබ් සයිට් එක.

අනික රුසියාව වගේ රටවල් වල අම්මලා ඩිවොස්වෙලා තමන්ගේ පුතා සමග නැවත විවාහ වෙනවා ඒක ඒ රටට ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. අනන්තවත් පුතාලා තමන්ගෙම අම්මා එක්ක සංසර්ගයේ යෙදෙනවා, මේ ඔක්කොම බලන්න ඔයාලා නෙට්එකෙන් පොඩි සර්ච එකක් දාලා ලෝකේ දිහා බලන්න කියාලා මම ඔයාලට ආරාධනා කරනවා.

ඉතින් කියන්න බැරි වුනා මාගේ අම්මත් හරිම හැඩැයි ලස්සනයි, ඒ නිසාදෝ මට දැන් ටික ටික ‍අම්මා ගැන කලින් නොදැනුන අමුතුම හැගීම් දැනෙන්න ගත්තා, මගේ අම්මා මට හරිම ආදරෙයි ඒයා මම කියන ඕනම දෙයක් මට දෙනවා, ඒ එයාට මේ ලෝකේ මම විතරක්ම සිටින නිසාවෙන්න ඇති, ඒ වගේම මමත් අම්මට ගොඩක් ආදරේයි.

තාත්තාගේ මිය යැමෙන් පසුව අම්මාට තවත් විවාහයක් කරගන්න තිබුනත් මම ලොකු ළමයෙක් නිසා අම්මා විවාහ වෙන්නේ නෑ කියාලා අම්මා මට කියලා තියෙනවා, අම්මා මම නිසා හැම දෙයක්ම ඉවසාගෙන දරාගෙන සිටිනබව මම දැනන් හිටියා.

දවදක් මම නාන කාබරයට හදිසියේ යනකො මම මෙතෙක් නොදැක්ක දෙයක් මට දකින්න ලැබුනා, ඒ අම්මා ඇතුලේ නානවා, අම්මට දොර වහන්න අමතක වෙලයි තිබුනේ, මම ඉක්මනට එලියට අවා, අම්මා මවා දැක්කේ නෑ, එත් මම අම්මව හොදට දැක්කා, එදා ඒ දැක්ක දෙයින් මගේ සිත අවුල්වෙන්න පටන් ගත්තා, මම දැක්කා අම්මා එයාගේ යෝනිය පිරිමදිමින් තනියම සතුටුවනවා, ඉතින් මම කල්පනා කලේ තාත්තත් නැති එකේ මෙහෙම වන එක සාමාන්‍ය දෙයක් කියලයි.

ඉතින් මම දැක්ක දර්ශනය මගේ සිතට නැවත නැවත එන්න පටන් ගත්තා ඒ අම්මගේ නිරුවත් රුව මට මැවී පෙන්න ගත්තා ඒ නිසාදෝ මට දෙවැනි දවසෙත් අම්මා නාන වෙලාවේදී ගිහින් බලන්න හිතුනා, ඒදා නාන කාබරයේ දොර ලොක් කරලයි තිබුනේ. ඉතින් මට නැවත ඒ ආකාරයට අම්මව දැකීමේ අවස්තාව නැවත ලැබුනෙ නෑ.

දවසක් මම බලපු වීඩියෝ එකක තිබුනු අදහසක් මට ආවා, මම පොඩි වෙබ් කැමරාවක් අරගෙන නාන කාබරයේ නොපෙනන ලෙස හොරෙන් හයිකලා, හයිකරලා අම්මා නාන වෙලාවට මගේ කාබරයේ දොරවහගෙන මම අම්මගේ ශරීරය සහ ඇය තනියම සතුටු වන ආකාරය Computer එකෙන් බලමින් සතුටුවුනා (අතේපාරක්ගැහුවා). ඇතැම් ඒවා Recode කරගෙන පස්සේ වෙලාවල්වල මම ඒවා බලමින් සතුටුවුනා, මේ වනකොට මගේ අම්මාගෙ වයස 32 ක් විතර ඇති ඒත් ඇය හරි හැඩයි ලස්සනයි, ඉතින් ඒකම වෙන්න ඇති මට ඒ හැගීම් ගොඩක් දැනෙන්නේ ඇත්තේ,

ඉතින් මේවනකොට නම් මට අම්මා ගැන ගොඩක් දේවල් හිතිලයි තිබුනේ, මට දැන්නම් අම්මාව දකිනකොට ඇගේ පස්සපැත්ත දකිනකොට මට මාවම පාලනය කරගන්න අමාරුවුනා , මගේ පයිය නගිනනවා, මොකද මම අම්මගේ පස්සපැත්ත හොදට කැමරාවෙන් දැකලා තියනවානේ ඒකයි.

ඒ වගේම අම්මගේ පපුව තන්දෙක දකින කොටත් මට අම්මාව බදාගෙන සිපගන්න හිතෙනවා, අතින් අල්ලන්න හිතෙනවා, නමුත් මට බයයි අම්මා මට කොයි විදිහට ප්‍රතිචාර දක්වයි ද කියලා.

දවසක් මට මගේ යලුවා මේ වනකොට ඒයා කරන වැඩක් ගැන මට කීව්වා ඒ තමයි දනුෂ්ක තමන්ගේ අම්මත් සමග සංසර්කයේ යෙදෙනා බව, මම පුදුම වුනා මම එයාගෙන් ඇහුවා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා, මිනිහා මට කියනවා සමහර දවස්වල තාත්තා නැති දවස්වලට අම්මට සිහිය නැති වෙන බෙහෙත් වර්ගයක් සමග රැට කිරි එකක් හදලා දෙනවා කියලා, ඉට පස්සේ ඇයත් එක්ක සංසර්ගයේ යෙදෙනවා කියලා. මම පුදුම වුනා, මිනිහා මට කියනවා කාටවත් කියන්න එපා කියලා.

ඉතින් මම මගේ අම්මා ගැන මිනිහත් එක්ක මොකුත්ම කියන්න ගියේ නෑ, දවසක් මම දනුෂ්කගේ ගේ ගෙදර ගිය වෙලාවක එයා එයාගේ අම්මගේ තේ එකට දාන මත්වන කුඩු වර්ගය මට පෙන්නුවා, මම ඒදා දනුෂ්කටත් හොරෙන් ඒ කුඩුටිකක් අරගෙන ගෙදර ආවා.

ඉතින් මමත් අර ගෙනාව මත් වන බෙහෙත් අම්මා බොන තේ එකට දාලා අම්මට බොන්න දුන්නා, අපි හැමදාම කැමකාලා තේ එකක් බොනවා ඒ නිසා මට ඒක පහසුවුනා, ඉතින් අපි වෙනදාවගෙම රැ TV බලමින් තේ බිව්වා ටික වෙලාවක් යනකොට අම්මා කියනවා, පුතේ මට නිකන් නිදිමතයි වගේ මම නිදාගන්න යනවා ඔයා TV බලලා දොරවල් වහලා නිදාගන්න කියා අම්මා කාබරයට ගියා නිදාගන්න, මම විනාඩි 30 ක් මපණ TV එක බලලා ගෙදර දොරන් වහලා හෙමිහිට අම්මා සිටින කාබරය පැත්තට ගියා, වෙනදාවගේම අම්මා දොරවහල තිබුනේ නෑ මම හෙමිහිට කබරයට ඇතුලුවෙලා අම්මේ කියලා කතා කලා අම්මා ඇදේ හොදටම මත්වෙලා නින්ද ගිහිල්ලා කියලා මට දැනුනා. මට ලොකුබයකුයි ඒ අතරම මොකද්දො ලොකු ආශාවකුයි ඇතිවුනා. මම අම්මා නිදාගෙන සිටින ඇදෙන් ඉදගත්තා, ඉදගෙන අම්මගේ උරහිසට අතතියලා අම්මේ අම්මේ කියලා කිහිප සැරයක් කතාකලා, මට දැනගන්න ඕන වුනේ අම්මට ඇත්තටම සිහිය නැතිවෙලාද කියලා බලාගන්න අම්ම කතාකලේ නැ ඉතින් දැන් මට තිබුනු බය නැතිවෙලා ගියා, මට ලොකු ආශාවක් ඇතිවුනා.

මම මුලින්ම කලේ අම්මගේ පපුව එහෙම නැත්තන් තන්දෙක ස්පර්ෂ කරන්න ගත්තා ඉටපස්සේ මම අම්මගේ ඇදුම්ගලවමින් තන්දෙක සිපගත්තා, හොදට ඇතිවෙන්න ඉරැවා පිස්සෙක් වගේ මම අම්මගේ රවුම් මහත සුදුපාට වුල් තන්දෙක සිපගත්තා, අත්දෙකෙන්ම මිරිකුවා මම මගේ ජීවිතේපලමු වරට මේ සතුට විදින නිසා මට ගොඩක් සතුටක් දැනුනා.

මම පුංචිකාලේ කිරිබීපු තන්දෙක හරිම ලස්සනයි පුලුන් වගේ මම ඒ තන්දෙකක අතර මගේ මූන ඔබාගේන සතුටුවුනා. ඉටපස්සේ මම මගේ දකුණු අතින් අම්මගේ කකුල් දෙක දෙපැත්තට ඇත්කරලා අම්මගේ ගවූම ඇතුලෙන් අත දැම්මා අම්මගේ යෝනිය මයිල් වලින් පිරිලා තියෙන බව මගේ අතට දැනුනා මම මයිල් අස්සේ අම්මාගේ යෝනිය නැත්තම් හුත්ත හොයමින් පිරිමදින්න ගත්තා.

මම මේ දක්ව නරඹලා තියෙන Video වල කරන දෙවල් මතක් කරමින් මම අම්මාගෙන් සතුටුවෙන්න පටන්ගත්තා.

හෙමි හෙමිට අම්මව දෙපැත්තට හරවමින් අම්මා ඇදන් සිටිය ඇදුම් සියල්ලම අයින් කලා, අම්මව සම්පූර්නයෙන්ම නිරුවතින් බලන්න මට ගොඩක් ආශාව තිබුනා නානකොට කැමරාවෙන් දැක්කට හැබහෙන් දැකලානැ නේ එකයි, ඉටපස්සේ අම්මගේ කකුල් දෙක දෙපැත්තට ඇත් කරලා කලුපාට මයිල්වලින් පිරුණු යෝනිය (හුත්ත) සිපගනිමින් ලෙවකන්න පටන්ගත්තා ඒක මට ගොඩක් සතුටු දැනන අවස්තාවක් වූණා.

ඉට පස්සේ අම්මගේ ඇග උඩට ගොඩවෙලා මගේ කකුල් දෙක අම්මගේ ඇග දෙපැත්තෙන් දාගෙන ඇග උඩ ඉදගෙන අම්මගේ තන්දෙකේ මගේ පයිය අතුල්ලමින් අම්මගේ කටට මගේ පයිය ඇතුල් කරනන්න උත්සහ කලා, ඒත් අම්මා තද නින්දට වැටිලා නිසා එයාගේ කට ඇරුනේ නෑ, ඒ නිසා මට ඒ සතුට ලබන්න බැරිවූනා.

ඉට පස්සේ ආයේත් අම්මගේ යෝනිය (හුත්ත) සිපගෙන ලෙවකමින් මගේ දාර පයිය (ආ.... ඔයාලට කියන්න බැරිවුනානේ මටත්තියෙන්නේ හොද හයේ හතරේ බාන්ඩයක් තමයි) අම්මගේ මයිල් පිරුණු හුත්තට තියලා ආශාවෙන් හෙමි හෙමීට ඇතුලට තල්ලු කලා, මගේ පයිය ලොකු වැඩි නිසාදො ඇතුලට යනවා හොරයි, මම කටෙන් කෙල ටිකක් අරගෙන මගේ පයියේ ගාලා නැවතත් අම්මාගේ ලස්සන කකුල් දෙක අතරේ තියෙන කළු මයිල් වලින් පිරුණු හුත්තට තියලා ආශාවෙන් අතුලට හෙමීහිට තල්ලුකලා, මගෙ පයිය හෙමිහිට අම්මාගේ හුත්ත ඇතුලටම බැස්සුවා මට මාර සැපක් දැනුනා මම මේ දක්වා නොදැන සිටියත් මගේ සිත කාලයක සිට මේ ආශාව ලබන්න බලන් සිටලා තියෙනවා කියලා මට හිතුනා.

ඉතින් මම අම්මගේ ඇග උඩින් වැතිරමින් අම්මව දැඩිව ග්‍රහනය කරගෙන මම අම්මාගේ මුහුන සිපගනිමින්, තන්දේක උරමින් මගේ පයිය වේගයෙන් අම්මගේ හුත්ත ඇතුලට යවන්න පටන් ගත්තා, මම වනාඩි 10 ක් පමණ දිගටම කරගෙන ගියා, (ආ... කියන්න බැරිවුනා අර මත් වෙන කුඩුවලින් ටිකක් මගේ තේ එකටත් මම දාගත්තා ඒනිසා මමත් යම්තරමකට මත්වෙලයි හිටියේ) ඒ නිසා මට ඉක්මනට වතුර යන්න ගත්තේ නෑ ඒක මට ගොඩක් හොද වුනා අම්මත් එක්ක ගොඩක් වෙලා සංසර්කයේ යෙදෙන්න, මම අම්මගේ ශරීරයේ හැම තැනක්ම ස්පර්ශ කරමින් සිපගනිමින් ගොඩක් සතුටු වුනා . තාත්තා ඉන්න කාලේ අම්මත් එක්ක මේ වගේ හුගක් සතුටු වෙන්න ඇති කියලා මට හිතුනා.මොකද අම්මගේ බොඩි එක sex වලට ගොඩක් හොදයි කියලා මට දැනුන.

මම මගේ පයියෙන් අම්මගේ හුත්තට දිගටම කරගෙන ගියා දැන් මට යන්න වගේ, මම ඉක්මනට මගේ පයිය අම්මගේ හුත්තෙන් එලියට ගත්තා, වතුර ටික පැත්තකට ඇරියා, මට වතුර ටික ගියාට පස්සේ නම් ගොඩක් බය හිතුනා අම්මට ඇහැරෙයි ද, ඇහැරුනොත් මොකක් වෙයිද, මම අම්මට කොහොම මූනදෙන්නද කියලා මම ඉක්මනට අම්මා ඇදගෙන සිටිය ඇදුම් තිබුන විදිහටම අන්දවලා මම ඉක්මනට කාබරයට ගියා.

එදා රෑ මටනින්ද ගියේම නෑ මට හිතුනා මම කලේ ලොකු වැරැද්දක් කියලා, ඒත් කරන්න දෙයක් නෑ මේ වනවිට වෙන්න තියෙන දේවල් වෙලා ඉවරයි. මම බයවුනේ පසුවදා මම අම්මට කොහොම මූද දෙන්නද කියලා, අම්මාගේ හැසිරිම වෙනස් වෙනයි කියාලා , ඒත් පසුවදා අම්මගේ හැසිරීම තුල මට විශේෂ දෙයක් දකින්න ලැබුනේ නෑ, ඒ නිසා ඒ බය මට නැතිව ගියා.

එදායි පස්සේ මගෙයි අම්මගෙයි sex Life එක ආරම්භ වුන නිසා රසවත් සිද්ධි කිහිපයක්ම සිද්ධ වුනා , ඒවා මේ කතාවේම ලියන්න බෑ පස්සේ වෙලාවක මම ඔයාලට ලියන්නම්.

මම දන්නවා ඔයාලා ඒ කතා ටිකත් කියොව්වොත් ඔයාලා මේ වනකොට මාගැන ඇතිකරගෙන තියෙන වැරදි වැටහිම සම්පූර්ණයෙන්ම අයින් කරගන්නවා කියලා. ඒ ටිකත් කියවලා බලලා මගේයි අම්මගෙයි Sex story එක ගැනත් Sex Life එක ගැනත් තීරනය කරන්න. හැබැයි ලංකාවේ විදිහටම නෙමෙයි ලෝකෙත් එක්ක.

ඇත්තමයි යහළුවනේ මෙච්චර කථාව දිග්වුනෙ මේ කතාව බොරුවක් නොවෙන නිසාත් ඔයලාට ඔක්කොම සිද්ධිය කියන්නත් ඕන නිසාත්
ලගදිම ඔයාලට මම මේ කතාවේ සත්‍ය වීඩියො ද බලන්න වෙබ්එකට දානවා එතකොට ඔයාලම බලල කියන්නකො .

13 comments:

  1. සමාවෙන්න ඔය හොඳයි අම්මව සතුටු කරපු එක. නැත්තං අම්මා pawu නේ

    ReplyDelete
  2. ඔයයි අම්මයි sex කරනවා බලන්න මට බැරිද 0767249746

    ReplyDelete
  3. මටත් බලන්න ඕනේ 0784423173

    ReplyDelete
  4. මටත් දාන්න පුළුවන්ද ??071 053 45 20

    ReplyDelete
  5. ඊයා බං බේත් දැන්මේ ඇයි.. අම්මව ඒ වැ⁣ඩේට කැමති කරගන්න තිබ්බා .නිකම් මල කදකට හුකනවා වගෙනි බං 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. බෙහෙත් දෙන්න අවශ්‍ය නැ දවසක් දෙකක් නිදි විදියට පයිය එලියෙ දමාගෙන නිදි විදියට හිටියනමි එයාට දකින්න හරි හොදට කෙලින් කරලා .නොදනිම ලගට එයි කරලා බලන්න

      Delete
    2. එහෙම කරලා තියෙනවද අම්මව සෙට් වුනාද

      Delete
    3. එහෙම නැත්නම් . වෙන සිමි එකක් අරන් මිස් කෝල් එකක් ගත්ත..වගෙ කතාකරලා ..ටික දවසක් යනකොට අහපන් පුතෙක් ඉන්නවද එයා ඉන්නවා නේද එයා ඔයාට sex කරන්න කතාකොරොත් කැමති වෙනද කියලා හැගිමි එනවිදියට..කතාකරන්න කැමතියි නමි එලියට එයි

      Delete
  6. හැබැයි එයාට ඇගවෙන්න. ඔන පුතත් .කැමති බව නිතරම ගෙදර තනියෙන් ඉන්නෙ නමි ලිගුව පෙන විදියට හැසිරෙන්න

    ReplyDelete
  7. පුතාලට වගෙම අමිමලත් කැමතියි පුතා සමග නිදියන්න කියා ගන්න බැරිව ඉන්නෙ .ලංකාවේ මුස්ලිම් ගෙවල් වල සාමාන්‍යයෙන් සිද්ධ වෙනවා

    ReplyDelete
  8. ඔයාගෙ අම්මගෙ නම්බර් එක නැද්ද බන්

    ReplyDelete