මම අම්මව බ්ලැක් මෙල් කලා.. - පාඨකයෙක්ගේ කථාවක්

මම අම්මව බ්ලැක් මෙල් කලා.. 

මම දණුෂ්ක මම පොළොන් නරුවේ මගේ තාත්තා වැඩ කරන්නේ පොලිසියේ අම්මා ටීචින් කරන්නේ අපේ පවුලේ මමයි අයියයි අක්කයි, මේ සයිට් එක දැක්කම මගේ අත්දැකීමත් ඔයාලට කියන්න හිතුනා.

මම කැලණිකැම්පස් එකේ දෙවන වසරෙ ඉගෙන ගන්නේ, අයියාත් කරන්නේ ටීචින් එයා වැඩකරන්නේ පොල්ගහවෙල අක්කා නම් වැඩිය ඉගෙන ගත්තේ නෑ එයා දැන් බැදලා එයා නුවර ඉන්නේ, ගෙදර ඉන්නේ මමයි අම්මය තාත්තයි. ඇතැම් දවස්වල තාත්තා ගෙදර එන්නේ සතියකින් විතර මොකද මේ දේ සිද්ධවෙනකොට යුද්ධය අවසන් වෙලා තිබුනේ නෑ ඒ නිසා තාත්තලාට ගොඩක් වැඩ තිබුනා. මගේ තාත්තා OIC කෙනෙක් එයා ගොඩක් අවංකව වැඩ කරන නිළධාරියෙක් නිසා එයා ගෙදරගැන හොයලා බලනවට වටා තමන්ගේ රාජකාරිය ගැනමයි ගොඩක් කල්පනා කරේ. තාත්තා හරිම සැරයි එයා පොලිසියේ සැලකිය යුතු ආකාරයේ තනතුරු රාසියක්ම දැරුවා තාත්තට කෙස් එකක් පැවුරුවොත් තාත්තා ඒක කොහොම හරි අල්ලනවා. තාත්තට හරියට තරහ යන නිසාත් තාත්තා පොලිසියේ නිසත් මේ පලාතේ ගොඩක් අය තාත්තට හරිම බයයි.

ඇත්තම කිවුවොත් තාත්තට අපි පුංචි කාලේ ඉදලම හරිම බයයි එයාට තරහ ගියාම අම්මට අල්ලගේන ගහන අවස්තා නැත්තේම නෑ, එයා ටිකක් ඩ්‍රින්ක් දානවා හැබැයි රාජකාරී නම් තිතට කරනවා. ඉතින් අපි තාත්තට ගොඩක් බයයි අම්මත් එහෙම මයි.

මට මේ දවස්වල කැම්පස් එකේ පොඩි කේස් එකක් නිසා මාස 6 ක පංති තහනමක් වැටුනා, ඒනිසා මම මේ දිනවල ගෙදර හිටියේ මේ දවස්වල උතුරේ යුද්ධය උනුසුම්ව තිබුනා. ඒ නිසා තාත්තට ඈත ප්‍රදේශයකට මාරුවක් ලැබුනා ඒ වව්නියාවට, තාත්තා ඇතැම් විට මාසයකට දෙසරයක් හො එක සැරයක් විතරයි ගෙදර ආවේ.

තාත්තා සාමාන්‍යන් ගෙදර ඉන්න දවස්වල රෑට ඩ්‍රින්ක් එක ගත්තම එයාකටයුතු කරන්නේ අමුතුම විදිහට, එයා ඩ්‍රින්ක් එක අරගෙන රෑ වුනාම අම්මත් එක්ක සෙකස් කරන්න එයාට ඕන වුනාම එයා අපි ඉන්නවද කියලා බලන්නේ නෑ, එයා ආශා කරන්නේ අම්මව රිද්දෙමින් සෙක්ස් කරන්න ඉතින් එයා අපි ලොකු ළමයි කියලා බලන්නේ නෑ ඒ වෙරි වුනාම අම්මත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න සෙට් වෙනවා ඉතින් පුංච්කාලේ නම් මේක ඒ තරම් ලොකුවට තිබුනේ නෑ, ඒත් දැන් දැන් තාත්තා අම්මත් එක්ක සෙට් වෙනකොට එයාට අම්මව ගොඩක් රිද්දලා කෑගහද්දී සෙක්ස් කරන්න ඕනේ, ඉතින් තාත්තා ගෙදර ආපුවම අම්මා සතුටුවෙනවා වගේම රෑවෙනකොට තාත්තා ඩ්‍රින් එක ගත්තම අම්මා හරිම අප්සෙට් එකෙන් තමයි ඉන්නේ මොකද වැඩේ කරනවා මට ඇහෙනවානේ ඉතින් අම්මා එකට ඒ තරම් කැමති නෑ අම්මට ලැජ්ජයිනේ,

ඉතින් දෙන්නා හැමදාම සෙට්වෙනකොට මම ඉතින් කාබරයට වෙලා දෙන්නාගේ සෙක්ස් එක අහගෙන ඉන්නව, තාත්තා ඩ්‍රින්ක් එක අර‍ගෙන අම්මට දසවද දෙනවා එයා අම්මාට සෙක්ස් කරනවා හොදට ඇහෙනව, අම්මා කෑගහනවා තාත්තා අම්මගේ තට්ටම් වලට හයියේන් ගහනවා, ඉතින් මේක දැන් එන්න එන්නම වැඩී මොකද අයියයි අක්කයි දෙන්නම දැන්ගෙදර නෑනේ, ඒ දෙන්නා මැරි කරලා ගෙදරින් ගියාට පස්සේ තාත්තා මම ඉන්නවා කියලා වැඩිය හිතන්නේ නෑ, එයා අම්මත් එක්ක සෙක්ස් එක කරගෙන යනවා. ඇත්තම කිවුවොත් ඒ විදිහට සෙක්ස් කරන එකට අම්මගෙ ඒතරම් අකමැත්තක් නෑ ඒත් මම මේවා අහගෙන ඉන්නඑකට නම් අම්මා කැමති නෑ, එයාට ලැජ්ජයිනේ.

සමහරක් දවස්වල අම්මා තාත්තට මේ විදිහට පුතා ගෙදර ඉද්දි කරන්න එපා ඒක හොදනෑ කියල කියන අවස්තා මට ඇහිලා තියෙනවා, තාත්තා ඒ වෙලාවට අම්මා කියන දේ අහගෙන ඉන්නව ඒත් එයා රෑට ඩ්‍රින්ක් එක ගත්තාම එයාට ඔක්කොම අමතක ඉන්වා.

තාත්තා ගෙදර එන දවස්වල ඉතින් මට සෙක්ස් පාඩමක් කරනව වගේ තමයි, තාත්තගෙයි අම්මගෙයි සෙක්ස් එක පැයක් විතර යනවා ඉතින් මම TV එක වැගඩි කරගෙන ඉන්නවා.

දැන් දැන් මටත් දෙන්නගේ සෙක්ස් එක ගැන අමතුම ආශාවක් ඇතිවෙලයි තිබුනේ, මම තාත්තා ගෙදර අවදවසට දෙන්නගේ සෙක්ස් ක්ලාස් එක පටන් ගන්නකන් ඉන්නේ මටත් පුල් ආතල් ඇත්තම කවුවොත් කලින්වගේ නෙමෙයි තාත්තා අම්මට සෙක්ස් කරනකොට මට දැන් නගිනවා, මටත් කෙල්ලෙක් ඉන්නවානම් හොදයි කියලා හිතෙනවා.

දවසක් අම්මයි තාත්තයි දෙන්නා සෙක්ස් ක්ලාස් එක පටන්ගත්තා දෙන්නා ඉතින් සුපුරුදු පරිදි වැඩේ කරගෙන යනවා, මට අමුතුම ආශාවක් ඇතිවුනා, මට හිතුනා මේක කොහොම හරි බලන්න ඕනේ කියලා. ඒත් ඉතින් ඒක මාර භයානක දෙයක් තාත්තට අහුවුනොත් මාව හම ගහනවා, මම හෙමිහිට අම්මලාගේ බෙඩ් රෑම් එකට මෙහා රෑම්එකට ගියා, එකේ මේසේ උඩින් පුටුවක් තිබ්බා දැන් මට පුටුවට නැග්ගම අම්මලාගේ බෙඩ්රෑම් එක හොදට පේනවා, මම හෙමිහිට පුටුවට නැග්ගා මම මේ කරන්න යන්නෙ මාරාන්තික වැඩක් මාරාන්තිකයි කියන්නේ පුටුවෙන් වැටුනොත් නෙවෙයි. තාත්තා දැක්කොත් මාව අනිවාර්යෙන්ම මරනවා, පොලිසියේ දී ගහනව වගේ මට මැරෙනකන් ගහනව ඒක සුවර්, ඒත් ඉතින් මට දැන් දෙන්නගේ මේ සෙක්ස් එක බලන්නමයි හිත.

මම හෙමි හෙමිට මේසට නැගලා පුටුවටත් නැග්ගා හෙමීට ඔළුව දාලා බැලුවා Oh අම්මට සිරි කියලා වැඩක් නෑ අම්මයි තාත්තයි දෙන්මම අමු හෙළුවෙන් තාත්තා අම්මව ඇදේ පෙරලාගෙන කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා අම්මට සෙක්ස් කරනවා, සෙක්ස් කරන ගමන් තාත්තා අම්මගේ පස්ස පැත්තට ගහනවා තන් මිරිකනවා ඒ අස්සේ වැඩෙත් කරනවා, අම්මාගේ ඇග මාර සෙක්සි හරිම ලස්සලයි අම්මගේ යෝනිය හුත්ත කළුමයිල්වලින් පිරිලා තිබුනා කකුල් දෙක සුදුම සුදුයි පිම්බුන තන්දෙක ඇත්ම කිවුවොත් මගේ අම්මා නිලියක් වගේ ලස්සනයි හරියට මාලනී පොන්සේකා තරුන කාලේ වගේ අම්මා හරි හැඩයි, තත්තාගේ පොල්ලත් මාර බාන්ඩේ අම්මට මාර සැප එයත් තාත්තාගේ මේ වැඩේට පුරුදුවෙලා එයා කෑගහනවා කෙදිරගානවා තාත්තා නියමට අම්මට සෙක්ස් කරනවා (හුකනවා) ටික වෙලාවක් එහෙම කරලා තාත්තා අම්මව අනිත් පැත්ත පෙරලාගත්තා, දැන් තාත්තා අම්මගේ පස්ස පැත්තේ අරින්න ගත්තා, මට මාරට නැගලා බලන් ඉන්න බෑ,

මම මෙසෙන් බිමට බැස්සා තාත්තා දැක්කොත් මාව ඉතින් ඉතුරු කරන්නේ නෑනේ මම හිමිහිට පුටුව බිමින් තියලා මගේ රෑම එකට ගියා, මට දැන් ඉන්නම බෑ ඇත්තම කිවුවොත් වෙනදට අම්මයි තාත්තයි දෙන්නා සෙක්ස් කරන කොට මට නැග්ගම අම්මට සෙක්ස් කරන්න කවදාකවත් මම හිතුවේ නෑ, අනික නැගලා තියෙන වෙලාවක අම්මා මතක් වුනොත් නැගලා තියෙන එක බහිනවා අම්මයි තාත්තායි සෙක්ස් කරනකොට මට මතක්වෙන්නේ එහා ගෙදර බොඩින් වෙලා ඉන්න නිරොෂා නංගිව ඉතින් මම ඒවෙලාවට එයාව මතක් කරගෙන එයාගේ සෙක්සි ඇග මතක් කරගෙන අතේ ගහනවා, අම්මාලා කාබරයේ සෙක්ස් කරද්දී මම නිරොෂානංගිව මතක් කරගෙන අතෙ ගහපු එක තමයි මේ දක්වාම මම කලේ,

හැබැයි අද මම අම්මයි තාත්තයි සෙක්ස් කරනවා දැක්කම මට අම්මගේ ලස්සන ඇග ගැන අමුතුම හැගිමක් ඇතිවෙන්න ගත්තා. ඇත්තම කිවුවොත් මට දැන් මගේ හිත කියන්නේ අම්මට සෙක්ස් කරන්න තියෙනවා නම් කොයිතරම් හොදයි ද කියලයි, අම්මා නිරුවතින් හිටිය හැටි මට මැවි මැවී පෙන්න ගත්තා, මට අම්මව තුරුළු කරගෙන අම්මට ආදරේ කරන්න, එයත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න, ඒ වගේම අම්මගේ ඇගේ රස විදින්න මට දැන් දිනේන් දින ආශාව වැඩවේගෙන එන්න ගත්තා.

අම්මා රෑට නයිටිය ඇදලා ඉන්නකොට නම් මට අම්මා දිහා බලන් ඉන්නම බෑ. මට අම්මා ගැන ගොඩක් දෙවල් හිතෙනවා අම්මගේ උල්වූ තන්දෙක දිහා බලනකොට මට ඒක නිරුවතින් තිබුන හැටි මැවිලා පෙන්නගත්තා, අමමගේ පස්ස පැත්ත දකිනකොට නිරුවතින් හිටිය හැටි මට මැවිලා පෙන්න ගත්තා, එතකොට මට අම්මව බදාගන්න හිතෙනවා අම්මව මගේ රෑම්එකට ඇදගෙන ගිහින් සෙක්ස් කරන්න හිතුන වාර අන්නතයි. අම්මගේ ප්සසපැත්ත මිරිකන්න, යෝනිය සිපගන්න මට දැන් මාර ආශාවක් ඇතිවෙලයි තියෙන්නේ. ඇත්තම කිවුවොත් මම මේවා ගැනම හිතලා මානසිකව වැටිලයි හිටියේ.

තාත්තා අම්මට සෙක්ස් කරනකොට වද දුන්නට තාත්තා අම්මට හරිම ආදරෙයි අම්මත් තාත්තට හරිම අදරෙයි.

ඉතින් දැන් ගෙදර ඉන්නේ අම්මයි මමයි විතරයි, මට අම්මා ගැන ඒ විදිහට හිතුනට අම්මා මා ගැන ඒ විදිහට හිතන්නේ නැතුව ඇතිනේ, ඉතින් මට හරි අෆ්සෙට්. මම මොකද කරන්නේ කියලා මම කල්පනා කරපු වාර අනන්තයි ඒ හැම අවස්ථාවකම අම්මාගේ නිරුවත් ඇග මතක් වුනගමන් මට අම්මත් එක්ක සෙක්ස් කරන්නම හිතෙනවා, ඒත් එක කරනනේ කොහොමද? , අම්මා මට හරි ආදරෙයි, මම පවුලේ බඩපිස්සා නිසා අම්මා මට හරි ආදරෙයි, ඒ වගේ ම අම්මත් ටිකක් වසයි ඉතින් අම්මත් එක්ක සෙක්ස් කරනවා කියලා මට හිතුනට එක කරන්නේ කොහොමද? කියලා හිතාගන්නවත් බෑ, ඉතින් මම මේ විදිහට හිතලම මම දැන් මලනික වෙලා අම්මා මගෙන් අහනව පුතේ ඔයාට අසනිපයක් ද? බෙහෙත් ගන්න යමුද කියලා මට ඇති අසනීපයක් නෑ තියනෙ එකම අසනීපය ඉතින් මෝල් කලන්තය තමයි. එක ඉතින් අම්මට කියන්න බෑනේ. ඉතින් මම මොකුත් නෑ අම්මේ කියලා සද්ධ නැතුව ඉන්නවා.

සමහර දවස්වල අම්මගේ නිරුවත් සරීරය සිහිකරගෙන අතේ ගහපු වාරගනන අනන්තයි.

ඔය අතර දවසක් මම ටවුම් ගිහින් එනකොට ගෙදරට කාර් එකකින් මෑන් කෙනෙක් ඇවිත් හිටියා මිනියා ටිකක් සල්ලි තියෙන පොරක් බව මට මිනිහව දැක්කම තෙරුනා අම්මා මට මැන්ව අදුනලා දුන්නා

අම්මා - ආ.. පුතේ ඔයා අවද , අද අපේ ස්කූල් එකේ දර්ශන සර් ඇවිත් මාව බලලා යන්න (මේ දවස්ටිකේ අම්මා අසනීප වෙලා සිටිය නිසා ස්කූල් ගියේ නැ)

කියලා අම්මා මට දර්ශන සර්ව අදුන්නලා දුන්නා, හැබැයි මට සර්ව ඇල්ලුවේ නෑ, මොද පොර මාර ස්මාට් ඒවගේම ගෑණුපෙරේතයෙක් කියලත් මට හිතුනා.

ඉතින් මමත් සර් එක්ක කැම්පස් එකේ තොරතුරු ටිකක් කථාකරකර හිටියා ටික වෙලාවකින් සර් යන්නගියා.

කාලය ගෙවිලා ගියා මට හැමදාම රෑට අම්මව මතක්වෙනවා අම්මගේ නිරුවත් ඇග මට තාම මැවි මැවී පෙනවා, ඒක අමතකවෙන්නෙම නෑ, මම ඉතින් හැමදාම රෑට අම්මව මතක්කරගෙන අම්මත් එක්ක සෙක්ස් කරනවා සිතින් මවාගේන අම්මගේ යොනියට මගේ ලිංගුව ඇතුල් කරනවා සිතාගෙන අතේ පාරක් ගහලා බඩු ගියාම පියදාලා නිදාගන්නවා.

තාත්තා ආවදාට මට මාර ජොලි මොකද දන්නවද මට අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සෙක්ස් එක බලන්න පුළුවන්නේ. මම තාත්ත ඉන්නදාට අම්මයි තාත්තයි වැඩේට සෙට් වුනාම මම බෙඩ්රෑම් එකේ මේසේ උඩින් පුටුවක් තියලා අම්මගෙයි තාත්තගෙයි බ්ලූ සීන් එක බලනවා, දැන් මට ඒ සීන් එක මාසයකට එකවතාවක් වත් දකින්නේ නෑතුව ඉන්නම බෑ.

ඒ වගේම අම්මව දකිද්දී මට දැන් නගිනවා, අම්මා මට දැන්පෙන්නේම තාත්තා එක්ක සෙක්ස් කරනකොට ඇදුන්නැතව හෙළුවෙන් ඉන්න විදිහටයි.

දවසක් මම කැම්පස් එකේ මගේ හොදම යාළුවෙකුගේ මළගෙදරක ගියා.

මම අම්මට කියලා ගියේ අද එනකොට ටිකක් රෑවෙයි කියලා. කොහොම හරි මම ගියේ බස්එකේ මළගෙදර වැඩකටයුතු ඉවර කරලා රෑ වෙන්නත් කලින් ගෙදර ආවා. දෙර එනකොට අර දර්ශන සර්ගේ කාර් එක ගෙදර ඉස්සරහා නතර කරලා තිබුනා. ඒත් ගෙදර දොර වහල මගේ මොලේට අමුතු සැකයක් ඇති වුනා, මම හෙමීට ගේවටේ කැරකිලා අම්මගේ බෙඩ් රෑම් එකේ ජනේලේ ගාවට ගහින් කන තිබ්බා, අම්මයි දර්ශනයයි දෙන්නා සෙට් වෙලා, කථාව හෙමිහිට යනවා.

මම ඉතින් ජනේලේ ගවට වෙලා අහගෙන හිටියා ජනේජේ වහලා තිබුන නිසා මොකුත් පෙන්නේ නෑ, ඒ නිසා ඇහෙන දේ විතරක් අහගෙන හිටියා ටික වෙලාක් දෙන්නා කථාකර කර ඉදලා දෙන්නා වැඩේටසෙට් වුනා, ඒක මට සද්දෙන් හොදට තෙරුනා අම්ම කෙදිරිගාන්න ගත්තා සර් කාරයා අම්මට මාරට සෙක්ස් කරනවා චක චක ගාලා සද්දේ වැඩේ මාරට යනවා, අම්මා දිගටම කෙදිරිගානවා. මට ඉතින් දැන් අම්මගෙ සෙක්සි ඇග මැවිලා පෙන්නගත්තා, දැන් මට මාරට නැගලා මුන් ඔක්කොම අම්මට ගහනවා මට විතරයි නැත්තේ කියලා සර් ගැන මට මාර තරහක් ආවා. අනික මූ ගහන්නේ මගේ අම්මටනේ.

ඔන්න මට මගේ මොලේට නියම අයඩියාඑකක් අවා මම සර් ගේ කාර්එක ගාවට ගියා ගිහින් මම මොකුත් දන්නේ නෑ වගේ දැන් කීයට හරි දොර අරින්න ඕන නේ කියලා බලාගෙන හිටියා, පැයක් විතර ගියා ඔන්න අම්මා ඇවිත් දොර ඇරියා මම කාර් එකට හැන්ගුනා අම්මා ගේ ඇතුලට යන්න ඇරලා මම ටිකවෙලාවකින් ගේ ඇතුලට ගියා දර්ශන සර් මැගසින් එකක් බලනවා අම්මා එයත් එක්ක මුකුළුවට කතාව. මාව දැක්ක ගමන් දෙන්නා නිකන් අන්ද මන්ද වුනා.

අම්මා - ආ.. පුතේ ඔයා කලින්ම ආවද?... අද දර්ශන සර් ටියුට් වගයක් ගෙනියන්න කියලා ගෙදර ඇවිත්

මම - මම මොකුත් කියන්නේ නැතුව කාබරයට ගියා මට සර්ට දෙක තුනක් අනින්නත් හිතයි ඒත් ඒහෙම උනොත් මගේ ප්ලැන් එක අප්සෙට් යන නිසා මම රෑම්එකට වෙලා හිටියා.

ටිකවෙලාවකින් ...

අම්මා - පුතේ.... පුතේ... මේ දර්ශන සර් යන්නයි හදන්නේ, එන්නකො ටිකක් කතා කරන්න.

මම මොකුත් නොකියා රෑම්එකටම වෙලා හිටියා. සර් ටික වෙලාවකින් කාර් එක ස්ටර්ට් කරගෙන යනවා මට ඇහුනා.

අම්මත් එක්ක මොකුත් කතා නොකර බාත්රෑම් එකට ගිහින් වොෂ් එකක් දාගෙන රෑම්එකට ඇවිත් කල්පන කර කර හිටියා.

අම්මා - ඇයි පුතේ මොකද ඔයාට අසනිපයක් වද්ද?

අම්මා මොකුත් වුනේ නෑ වගේ එහෙම කියාගේන මගේ කාබරයට ආවා

මම - නෑ අම්මේ මොකුත් නෑ මට අද ටිකක් මහන්සී එකයි. කියමින් මම පොඩි ඇලට් එකක් දැම්මා

අම්මා - පුතේ..... මේ ...පුතේ දැන් නැගිටින්න කරුවලත් වැටිලා

අම්මගේ කට හඩට මම ඇහැරුනා

වෙලාව 7 ට විතර ඇති මට ගමන් මහන්සිය නිසා පැයක් දෙකක් විතර හොදටම නින්ද ගියා.

අම්මා රෑ කෑම හදලා තිබුනා. රෑ කෑම කාලා අම්මා සුපුරුදු පරිදි නයිටිය ඇදගෙන ටීවී බලන්න ආවා.

ඔයාලා දන්නවනේ මට අම්මා නයිටිය ඇදගෙන ඉන්නවා දකින්න බැරි බව, එක දැක්කම මට මගේ හිත හරියට වදදෙනවා , ඒ වගේම මල්ලියා හොදටම පෝන් වෙනවා හිටගෙන වතුර යන්න තරම් පෝන් වෙනවා.

ඉතින් මමයි අම්මයි ටීවී බලමින් හිටියා.

වෙලාව නමය හමාර විතර වුනා.

අම්මා - පුතේ එහෙනම් ඔයා දොර වහගෙන නිදාගන්න කියල අම්මා නිදාගන්න ගියා.

මගේ හිත දැන් ඩිග් ඩිග් ගානවා මගේ ප්ලෑන් එක ක්‍රියාත්මක කරනවද කියලා මට දැන් මාර බයයි, ඒ වගේම මගේ මල්ලියත් උපරිමයට නැගල, අම්මා බෙඩ්රෑම් එකට ගිහින් දොර වහගන්නවා ඇහුනා.

මම - අම්මේ ... අම්මේ ..

අම්මා - අයි පුතේ ...

මම - පොඩ්ඩක් එන්නකො.

අම්මා දොර ඇරගෙන මා ලගට ආව

අම්මා - ඇයි පුතේ

මම - අම්මේ මෙතනින් ඉදගන්නකො....

අම්මා මාලගින් ඉදගත්තා

අම්මා - ඇයි පුතේ මොකද්ද ඔයාට කියන්න තියෙන්නේ

මම - අම්මේ අම්මා තාත්තව රැවැට්ටුවට මාව අම්මට රවට්ටන්න බෑ

අම්මා - මොකද්ද පුතා කියන්න හදන්නේ..

අම්මා එක කිවුවේ ටිකක් තැතිගැනීමකින් ඇම්මට තෙරුනා මම අද සීන් එක දැනගත්බව ඒත් එකහෙම දෙයක් සිදුනොවුන විදිහට අම්මා මගේත් එක්ක කතා කලා.

මම - අම්මේ මම ඔක්කෝම දැක්කා.. මට අම්මා බොරු කරන්න ඕනේ නෑ..

අම්මා - පුතා මොනවද ඉතින් දැක්කේ..

අම්මා ඒක කිව්වේ ටිකක් සැරට

මම - ඇයි අම්මා අද අර දර්ශන සර් එක්ක කාබරේ හිටිය හැටි..

අම්මගේ මූණ රතු වුනා අම්මට කතාකරගන්න දෙයක් නැති වුනා

අම්මා - නෑ... නෑ..ඔයා මොනවද මේ කියන්නේ.. ඔයා හිතන විදිහේ කැතදෙයක් සිද්ද වුනේ නෑ...

අම්මා ගොතගහමින් එහෙම කියාගෙන ගියා.

මම - එහෙමද?.. එතකොට දොරන් වහගෙන බෙඩ් රෑම් එකේ දෙන්නා මොකද කලේ

අම්මා බිම බලාගත්තා අම්මට කිසිම දෙයක් කියන්න නැතිව ලැජ්ජාවෙන් ටිකක් වෙලා හිටියා

අම්මා - මේ.. ඔයාට වැඩක් නෑ ඒවගෙන්.. පුතේ.. ඔයාදැන් ඔනවට වැඩි..

අම්මා මට සැරේට කියාගෙන ගියා

මම - අම්මා එහෙමද කියන්නේ.. එහෙනම් මේ සම්බන්දය ගැන මම තාත්තාට කියන්නද?..

අම්මා - අනේ පුතේ ඔයා හදන්නේ අපේ මේ පවුල කඩල දාන්නද?.. තාත්තගේ හැටි ඔයා දන්නවනේ එයා මාව මරලදායි.

මම - ඒක තමයි අම්මේ මමත් කියන්නේ, අම්මා දන්නවනේ තාතාගේ හැටි, එහෙම තියෙද්දීත් ඇයි අම්මා මෙහෙම දෙවල් කරන්නේ තාත්තා මේක දැනගත්තොත් අම්මව මරයි.

අම්මා - පුතේ ඔයා දන්නේ නෑනේ අපි අතර තියෙන ප්‍රශ්න..

එසේ කියනවාත් සමගම අම්මාගේ ඇස්දෙකෙන් කදුළුකැට වැටෙන්නට පටන්ගත්තා

අම්මා - මගේ රත්තරං පුතේ.. තාත්තට නම් මේ මොකුත් කියන්න එපා.

කියමින් අම්මා අත්දෙකින් මූණ වසාගෙන අඩන්නට පටන්ගත්තා

ඇත්තටම ඒ වෙලාවේනම් මට අම්මා ගැන ගොඩක් දුක හිතුනා, මම අම්මා ලගින් ඉදගත්තා අම්මගේ හිස අතගාමින්

මම - අම්මේ අම්මා බයවේන්න එපා මම මේවා තාත්තට කියන්නේ නෑ, අම්මට කවදාකවත් කරදරයක් වෙන්න මම ඉඩ තියන්නෙ නෑ.

ටික වෙලාවකින් අම්මගේ හැඩීම අඩුවුනා.

අම්මා - පුතේ මගේ අතින් වැරැද්දක් සිද්ධ වුනා තමයි. ඒත් මම ඒ වැරැද්ද ආයේ කරන්නේ නෑ.

මම - එහෙම කියලා බෑ අම්මේ.. අම්මා මට පොරොන්දුවෙන්න ඕන.

අම්මා - නෑ පුතේ.. මම කවදාකවත් ආයේ ඒ වගේ වැඩක් කරනනේ නෑ, මම ඔයාට පොරොන්දුවෙනවා.

මම අම්මගේ හිස මගේ උරහිසට ලන්කරගත්තා.

හරි අම්මේ දැන් කදුළු පිසදාගෙන හිනාවෙන්නකෝ... අම්මා ඔළු ඔසවා කදුළු පිසදාකත්තාය.

මම - මගේ හොද අම්මේ මම අම්මට ගොඩක් ආදරෙයි, හැබැයි අම්මේ තාත්තට ඒ කාරනාව නොකියා ඉන්න නම් මම අම්මගෙන් එක් දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙනවා.

අම්මා - මොකද්ද පුතේ ඒ..?

මම - ඉස්සෙල්ලා කියන්නකෝ අම්මා මට ඉල්ලන ඕනම දෙනව ද කියලා?

අම්මා - මගේ පුතාට මට නොදී ඉන්න පුළුවන් දෙයක් නෑනේ.

මම - ඒක තමයි මගේ සුදු අම්මා මට ඕනම දෙයක් දෙනවනේ, ඒත්....

අම්මා - ඒත්... කිව්වේ මොකද්ද?

මම - නෑ... අම්මේ, මම අම්මගෙන් දැන් හුගකාලේක ඉදලා ඉල්ලන්න කල්පනා කරගනෙ ඉන්න දෙයක්

අම්මා - ඉතින් මොකද්ද කියන්නකො?...

මම - මම මේක කිව්වම අම්මා මට බනින්නේ නෑ කියලා මට පොරොන්දුවෙන්න ඕනේ.

අම්මා - හරි...හරි.. ඉතින් කියන්න කෝ, ඔයාට ඔයතරම්ම මොකද්ද මගේන් ඔයාට ඉල්ලන්න තියෙන්නේ කියලා

මම අම්මව මගේ උරහිසට ලංකරගෙන

මම - මගේ සුදු අම්මේ... මම ආශයි අම්මත් එක්ක දර්ශන සර් හිටියා වගේ ඉන්න අම්මා කැමතිද?

අම්මා - දෙයියනේ.... මොනවද මේ කියවන්නේ. ආ....

අම්මා - මම ඔයාගේ අම්මනේ... ආ...

අම්මා - ඇයි ඔයාට මාව පේන්නේ වල් ගෑනියක් විදිහට ද ආ.....

කියාගෙන අම්මා මගේලගින් නැගිට තරහේන් බනින්න ගත්තා.

අම්මා - ඔයා මගේ පුතෙක්ද?... පුතේක් නම් අම්මට ඔහොම පවුකතා කියනවද?....ආ... ඔයා ට මම ආදරේ කලා වැඩි පුතේ... මම හිතුවේ නෑ මගේ පුතා ඔයවගේ කැත කෙනෙක් කියලා...අයියෝ දෙයියනේ .... උඹ මගේ පුතෙක් නෙවෙයි... පලයන් මට නොපිනී.....පලයං...

අම්මා තරයෙන් බැනගෙන බැනගෙන ගිහින් අඩන්නට පටන්ගත්තා.

අම්මා පැය බාගයක් විතර අඩමින් මට බැන වදින්නට වුනා.

මම කිසිත් නොකියා බිම බලාගෙන හිටියා, මම ලොකු වරද කලේ කියලා මට හිතුනා

ඇත්තම කිවුවොත් මටත් ඇඩුනා අම්මයි මමයි ටික වෙලාවක් අඩමින් ඉදලා අම්මා බෙඩ් රෑම් එකට ගිහින් දොර වසාගෙන නිදාගත්තා.

මමත් රෑම්එකට ගිහින් නිදාගත්තා.

කාලය ඉතා අපහසුවෙන් වුවද ටික ටික ගෙවීගෙන ගියා...

ඒ ගතවු දිනටික ගත කරගන්න මට හරිම අපහසු වුනා

අම්මා මගෙත් එක්ක ටිකක් තරහෙන්වගෙ සිටියේ

ඒත් අම්මත් එක්ක ලිංගික එක්වීමේ ආශාව නම් මගේ සිතින් ඉවත් වුනේ ම නෑ, ඒක සිත ඇතුලේ තෙරපමින් තිබුනා.

දවසක් රාත්‍රී තාත්තා මට කොල්කරලා අනිද්දා ගෙදර එනබව කිවුවා.

දැන් අම්මට කලින් සිද්දවෙච්ච දෙවල්අමතක වෙලයි තිබුනේ, අම්මා‍ දැන් මගෙත් එක්ක කතා කරනවා, අම්මා ඒ හැම දෙයක්ම අමතක කරලා මගෙත් එක්ක ආදරෙන් හිටියා.

මම - අම්මේ තාත්තා අනිද්දා ගෙදර එනවලු..

අම්මා - ආ එහෙම ද? පුතේ.. ඒක හොදයි

එදා රෑ උදාවුනා වෙනදා වගේම රෑ කෑම කලා මමයි අම්මයි ටීවී බළලා අම්මා නිදාගන්න යන්න සුදුනම් උනා.

මම - අම්මේ තාත්ත අනිද්දා එනවනේ

අම්මා - ඉතින් ඔයාමට එක කිවුවනේ..

මම - ඒක තමයි මමත් කිව්වේ, තාත්තා ආපුවාම...... මම අර කතාවත් කියන්නද?

අම්මා - මේ... පුතේ.. ඔයා ආයේ ඔය කුණුගොඩවල් අවුස්සන්න හදන්න එපා. මම මගේ හිත හදාගෙන ඉන්නේ.

මම අම්මා ලගින් ඉදගත්තා.

මම - මගේ සුදු අම්මේ ඇත්තමයි කියන්නේ මම අම්මිට හරි ආදරෙයි ඒ වගේම හරිම කැමතියි. මට අම්මිත් එක්ක ඉන්න ඕනේ. මම අම්මයි තාත්තයි දෙන්නා එකට ඉන්නවා දැකලා තියෙනවා, ඒ නිසා මට හරි ආශාවක් ඇතිවෙලා තියෙනවා ... අනේ මගේ සුදු අම්මේ මට බනින්න එපා,.. මට බෑ මේක ඉවසාගෙන ඉන්න.... අම්මා ඇත්තටම මේපාරත් මට බැනලා ගියොත්, මම ඇත්තටම තාත්තට අර කතාව කියනවා. එහෙම නැත්තන් මම මැරෙනවා.

මම කියාගෙන ගියා අම්මා මගේ ඇස්දෙක දිහා දිලිසෙන ඇස්වලින් බලාගෙන හිටියා.

අම්මා - ඇයි පුතේ ඔයා ඔයවගේ පවු කතා කියන්නෙ මම ඔයාගේ අම්මනේ එහෙම කියනවා තියා එහෙම දෙයක් හිතන්නවත් එපා එක ඔයාට පවු.

මම - කමක් නෑ මටනේ පවු . හැබැයි අම්මේ අම්මා අකමැති වෙනවා නම් මම අනිවාර්යෙන්ම තාත්තට අර කතාව කියනෙක කියනවා මයි.

අම්මා බිම බලාගෙන සිටියා අම්මගේ ඇස්වලින් කදුළු කැට අම්මගේ ඔඩොක්කුවට වැටෙනවා මම දැක්කා මම අම්මව තුරුළු කරගෙන අම්මගේ මූනේ කදුළු පිසදාලා අම්මගේ අස්දෙක දිහා බළල

මම - මට සමාවෙන්න අම්මේ,.. මම අම්මිට ගොඩක් ආදරෙයි,.. මට අම්මි නැතුව බෑ,.. මට ලොකු ආශාවක් තියෙනවා.., අම්මිත් එක්ක මෙහෙම ඉන්න.

අම්මා මොකුත්ම කීවේ නෑ, අම්මා නිසොල්මන්ව සිටියා.

මම අම්මගේ තොල් දෙක සිපගත්තා කදුළුවලින් පෙගිලා තිබුනු ඒ රොස පාට තොලපෙති මගේ තොල් පෙති මගින් සිපගන්න ගමන් අම්මිගේ තන්දෙකද ස්පර්ශ කළා, අම්මා ගැස්සිලා දෙයියනේ.. පුතේ.. කියමින් ආයෙත් නිසොල්මන්ව බිමබලගත්තා.

මම අම්මව තුරුළු කරගෙන නයිටිය අස්සෙන් අත දැම්මා, අම්මගේ සුදුපාට පුළුන්වගේ තන්දෙක හොදට ස්පර්ෂ කළා, අම්මගේ තොල් සිපගන්නාගමන් තන්දෙකද නයිටියෙන් එලියට ගෙන උරන්න ගත්තා, අම්මා මට කිසිම බාදාවක් කලේ නෑ,

අම්මේ නයිටිය ගලවන්නකො කියලා මම නයිටිය ගලවන්න උත්සහ කලත් අම්මා ඒකට ඒතරම් කැමැත්තක් දැක්වුයේ නෑ

අනේ අම්මේ ගලවන්නකෝ

අම්මා - මට බෑ.. පුතේ...

මම - ආ... එහෙමද...? එහෙනම් මම තාත්තට කියනවා.

අම්මා ආයෙත් නිශ්සබ්ධ වුනා අම්මව මම එක්කරගෙන අම්මගේ බෙඩ් රූම් එකට ගියා.

අම්මා ඇදෙ බුදිකරවලා මම අම්මගේ මුළු ඇගම ආශාවෙන් සිපගත්තා, අම්මගේ ලස්සන අගේ පහස මට ගොඩක් සතුටු ඇති කලා, ඒ ගමන්ම මම අම්මගේ නයිටිය ගලවලා දැම්මා, දැන් අම්මා අමු හෙළුවේන්, මම මගේ ඇදුම් දගලවලා දාලා අම්මගේ ඇග උඩින් වැතිරුනා.

අම්මාගේ තොල් සිපගන්න ගමන් අම්මගෙ යෝනිය දක්වම කිස් කරමින් අම්මගේ ලස්සන කළු මයිල් වලින් පිරුණු යෝනිය සිපගත්තා අම්මා ඒකට ටිකක් අකමැතිවුනත් මම ඒ යෝනි තොල් මගේ තොල්පෙති මගින් සූප්පු කරමින් මෑ මල දිවින් ස්පර්ෂ කරන්න ගත්තා, එතකොට අම්මට කෙදිරිගෑවෙන්න පටන් ගත්තා, මම අම්මව අමුතුම ලොකයකට ගිනියමින් අම්මව ගොඩක් සතුටු කලා,

පළමු කොටස අවසන්.

10 comments:

  1. පොන්න පකයා තොගේ ජාතකයේ වැරද්ද තෝ බල්ලෙකුට ජාතක කරලා තියෙන්නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. සේරම කතාව කියවලා ඉවර වෙලා බනින්නේ උබ තමා නියම පොන්නයා චීත්තයක් ඇදගනින් 👍

      Delete
    2. වචනෙන් හරි ඔහොම හිතන්නවත් එපා පොන්නයෝ,

      Delete
  2. මරු බන් සීන් එක

    ReplyDelete
  3. මටත් ආසයි බන්

    ReplyDelete
  4. 0779356825 මේක සුපිරි කදක්, මිනිහා අන්සර් කරයි රෑට ගත්තොත් සෙට් කරගන්න පුලුවන්.

    ReplyDelete
  5. සුපිරි බන් කතව මටත් අස හිතුන බන් අම්මට කරන්න
    කරන්න

    ReplyDelete